AtrisinātaBaltic Moto Parts SIA - Nu ļoti slikts serviss!
Līdz šim manā dzīvē satiktais, nelaipnākais pārdevējs un reizē firmas īpašnieks Cīrulis Tomass.Tai vietā lai izzinātu manu vajadzību un uzklausītu mani. Sāka ņirgāties un principā radās sajūta, ja tulīt pat kaut ko nenopirkšu no viņa, lai vispār pazūdu. Piedāvāja iegādāties "ručkas" lai gan nejau pēc tām es uz šo veikalu nācu. Ejot jau uz durvju pusi lika man pirkt enerğijas dzērienu "redbull" jo man esot liela mute (tieši tā arī man viņš pateica) . Kaut ko tādu es nebiju savā dzīvē pieredzējis. Nešaubos par produktu kvalitāti šajā veiklā, bet no klientu apkalpošanas šis cilvēks neko nesaprot.
Labdien! Cīrulis Tomass ir sazinājies ar mums un šo pārpratumu esam atrisinājuši. Lūgums šo sūdzību izdzēst !
Paldies.
Komentāri (2)
Man rodas sajūta ka pārdevējs tieši bija laipns, Jūsu neizlēmīgums un šaubas noveda viņu pie domas, ka pats nezinat ko gribat, un piedāvāja "ručkas", tapēc laipni piedāvāja legālu iespēju Jums kļūt nedaudz "izlēmīgākam". Mani tas neaizvainotu, es nopirktu dzērienu jo man garšo tā "marka", bet piekrītu arī Jums, ka aizsvilties dēļ tā, ka kāds ir (piedodiet) lēnāks arī nav labi. Koks ar diviem galiem.
Godajamais Mikus Brūveri. Lai nebojātu viedokli par paklāju nomas kompāniju, kurā Jūs strādājiet, to nenosaukšu. Ja bija vēlēšanās sūdzēties par servisu manā veikāla, būt labi tomer precizēt savu vizītes mērķi. Mūsu tikšanos atceros ļoti labi un šai sarunai bija liecinieks. Jūs ienācāt, pēc savstarpējas (laipnas) sasveicināsanās atzināties, ka ienācāt paskatīties ko mēs tirgojam, teikdams "varbūt kaut kas var noderēt". Pastaigājāt pa veikalu, pienācāt pie letes un sākāt man pārdot savus paklājus. Atbildēju, ka nevēlos neko mainīt, un vairākkārt lūdzu Jūs nemēģināt man neko pārdot, "novirzot tēmu" uz mūsu preci, piedāvāju nopirkt kaut ko savam mocim. Teicāt, ka moča jums nav. Tad piedāvāju nopirkt rokturus ("ručkas") velosipēdam. Teicāt, ka arī velosipēda Jums nav. Tad piedāvāju nopirkt enerģijas dzērienu, teikdams "mute jums taču ir?". Ja nesapratāt manu vairākkārtēju tiešu atteikumu no Jūsu pakalpojuma, man bija jārīkojas aktīvāk, kas Jums visspilgtāk arī ir palicis atmiņā. Drošības pēc sazināšos ar Jūsu tiešo vadību, lai brīdinātu par šo gadījumu. Bet kad mums ievajadzēsies Jūsu paklājus, mēs sazināsimies. Jā, un projām ejot, Jūs vēl minējāt, lai nebojāju savu karmu. Godātais, saudzējiet savējo, un labak nerakstiet visādas muļķības internetā. Tomass Cīrulis