Baltic Data - Slikts serviss
Uz Ziemassvētkiem meitai dāvaniņā bija viedpulkstenis xiaomi amazfit bit, nesanāca uzstādīt lai rādās ienākošie zvani... Ejot garām pamanījām, ka šajā veikalā identiskus tirgo un varbūt (liela iespēja) tieši šeit ir nopirkts. Gājām iekšā ar domu, ka spēs palīdzēt ar padomu bet nelaipni noplātīja savu roku uz kura arī bija līdzīgs pulkstenis, teica ka arī neprot un viņam nav vajadzība pēc tādas funkcijas. Pajautāju ja tas pulkstenis te ir pirkts vai viņam nebūtu jāpalīdz, saņēmu rupju atbildi lai atnesu čeku un tad domās. Ļoti nelaipna attieksme bija. Un no omes uzzninājam, ka tiešām tur bija iegādājusies bet nu jau tanī veikalā vairs ne soli negribas spert...
Komentāri (5)
Ja domā, ka esi unikāla, tas tā nav. Šajos veikalos katras 15 minūtes kāds pienāk un prasa apmācīt kaut ko lietot, paskaidrot utml, neko nepērkot.
Gribētos saprast kāpēc nedrīkst Ienākt un pajautāt kaut ko par preci ko viņi pārdod un kāda starpība tā tika nopirkta tur vai citur? Ja pārdevēji ir izpalīdzīgi un draudzīgi, cilvēks atgriezīsies uz to veikalu kad vēlēsies nopirkt ko citu jo zinās ka palīdzēs, bet jums dārgie tautieši liekas ka ja nav nopirkts tur tad na*uj tevi, ja? Tadas domāšanas dēļ arī nekad netiksim pieņemti Eiropā jo visi tagad par mums ņirdz
Nevajag arī pārspīlēt. Dēļ atsevišķiem neprofesionāliem pārdevējiem nevajag veidot ''domāšanu''. Man pašam arī ir pieredze ar šo veikalu, un kaut kā arī priekšstats par to ir mainījies, jo uzskatu ,ka ir diezgan neprofesionāli netiešā veidā norādīt, ka kāds kaut ko nesaprot vai nezin, bet , lai tajā laikā nedaudz pacenstos loģiski izskaidrot, tas gan nekad nav bijis viņu biznesa stūrakmenis. Līdz sāc jautāt par tehniskiem parametriem vai citām lietošanas īpatnībām, tā parasti tiek meklēta instrukcija, lasīts no kastītes... es pats to arī varu izdarīt, bet ,ja esmu ieradies veikalā, tad tomēr uzskatu ,ka, ja tur ir pārdēvējs.. tad viņam tur ir jābūt pārdevējam, nevis tikai preču izsniedzējam. Es saprotu, ka IT pasaulē tā prece mainās gandrīz katru nedēļu, visam informatīvi neizsekot līdzi, bet, ja cilvēkam nav pat primitīvu zināšanu lai paskaidrotu par procesoru kodoliem, tad kādā sakarā tādi var strādāt IT sfēras veikalā? Ak, jā .. tur tak var iesmērēt dārgus laptopus vemāmiņām :D
1)Precei jābūt instrukcijai!
2) Pastāv Internets, YouTube , forumi un epasts pašam ražotāja support servisam.
3) Pirms kustinam dibenus pa veikaliem, pakustinam prātiņu
Katrā IT preču veikalā ir tūkstošiem preču, katrai precei ir savi parametri. Cilvēks nespēj pastāstīt pilnīgi par katru preci, un tas ir normāli. Pārdevēju pienākums ir zināt standarta informāciju, un kā katru preci atšķirt no citas. Tāpēc arī pārdevēji mēdz skatīties uz preču pakas, lai dotu padomu. (Ja pašam ir grūtības palasīt specifikācijas)