www.sudzibas.lv Baltic Data Slikts serviss

Baltic Data - Slikts serviss

Жалоба на обслуживание в магазине в молс.
Купили в balticdata наушники, которые не подошли (хотя при покупке продавец обещал, что все будет в надлежащем виде) . При попытке обменять товар на нужный (коробка запакована, ничего не использовалось) , продавец в грубой форме отказал. Хамил, громко разговаривал на весь магазин. Однозначно - 1 клиент.

Atbilde no Baltic Data Pārstāvja atbilde 08.01.2018

Labdien!
Noteikti ir gadījies kāds pārpratums no pārdevēja puses.
Ja prece Jūs neapmierina un tās iepakojums nav sabojāts, lūdzu, griezieties veikalā vēlreiz un mēs to apmainīsim pret vēlamo.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

T

Komentāri (7)

Dainis 08.01.2018

Ko jūs gribat no tā 90' gadu bandītu kantora, kurš eksistē tikai pateicoties dažādiem apšaubāmiem iepirkumiem :D

M Mārtiņns123 08.01.2018

Hm, bet lieta ir tāda - pēc likuma, ja klients iegādājas preci veikalā (un, pie tam, izpako, bet izradas, ka viņam neder), tad viņam vispār nav nekādu tiesību atgriezt preci, pat, ja ir ideāls iepakojums... Skumīgi, bet, nu, tāds ir likums... :(

Dainis 08.01.2018

Nekā skumīga tur neredzu, tagad katrs cilvēks ies uz veikalu kaut ko paņems pagaršos un ja viņam nepatiks liks vietā? Šādā gadījumā tieši uzņēmējam būs jāsedz radušies zaudējumi (mūsdienās to sauc par labdarību) cilvēki nez kāpēc ir iedomājušies, ka viņiem viss pienākas, sen jau vairs nav 90' gadi, kad uzcenojumi precēm mēdza būt 100% un vairāk % tagad uzņēmējs ir priecīgs ja labākajā gadījumā iziet uz saviem 10%, patērētājiem protams nav nekādu pienākumu, tādi ir tikai pārdevējam..

Dainis 10.01.2018

Tas bija piemērs, bet nākamreiz ņemšu vērā, ka vajag izteikties vienkāršāk priekš īpaši apdāvinātajiem!

T Tong Po 08.01.2018

Domāju, ka šādā situācijā būtu tikai OK, ja BalticData izrādītu daļēju pretimnākšanu, un piekristu tam, ka klients maina preci, ar piemaksu, pret dārgāku. Nu, lai ne veikals ir mīnusā, ne klients.

Saprotu, ka visu izdarījuši pēc likuma, tikai normālā veikalā šāda prakse nebūtu normāla - pasūtīt klientu, ja nopircis ne to mantu, ko vajadzēja, un iepakojumi nav ne bojāti, nedz kādas citas vainas.

T Tamara241 08.01.2018

Izlasot tekstu, lasot ka - (Купили в balticdata наушники, которые не подошли) un teksta beigās rakstīts. (коробка запакована, ничего не использовалось) - kā paterētājs to var paskaidrot?

Dainis 08.01.2018

Ja tās ir plug-in austiņas, tad ja klients tās ir kaut vai ''piemērijis'' tās vairs nav pārdodamas tālāk sanitāru apsvērumu dēļ.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes