www.sudzibas.lv Baltic Data Slikts serviss, bojājums

Baltic Data - Slikts serviss, bojājums

Nesen, 23. Decembrī nopirku sev bezvadu JBL austiņas, laimīga braucu mājās, lai varētu pārbaudīt kvalitāti un papriecāties par dāvanu sev, bet. Austiņas izrādījās brāķētas, visu laiku rauatījās.
Labi, izdomāju, ka vajag aizbraukt un paskaidrot situāciju un ja ir iespēja apmainīt, sanāca sarunāt, ka apmainīsim uz citām, tā kā steidzos, paņemu austiņas un devos prom, nepārbaudot, mana kļūda. Un tās pašas citas bija brāķis,
austiņas pašas par sevi slēdzas iekšā, izlādējas, jo man nezinot viņas pašas ieslēdzās iekšā un pa visu dienu izlādējas, austiņu kvalitāte, vienkārši gribās vemt, vienu brīdi viss ok, tad vienu brīdi kaut kas nočarkst. Un kastītē nebija pat pilnas komplektācijas, ne pamācības grāmata, ne gumijas ko liek uz austiņām. Saprotu vienu - lieki iztērēta nauda.
Vairs nekad, šajā veikalā neko nepirkšu, šausmīgas kvalitātes preces.

27.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (2)

Z zzedgarszz 27.12.2021

Nu bļīn!
Kā var šitā teikt: "Vairs nekad, šajā veikalā neko nepirkšu, šausmīgas kvalitātes preces".

Jūs vispār mēģinājāt atjaunot ierīci? Varbūt jums vienkārši Android 6 virsū. Paskaidrojiet sīkāk.
Es Baltic Datā esmu pircis gan saviem sīčiem JBL austiņas ar vadiem. Neviena problēma izņemot,kad vnk paši saplēš. Pašam ir bezvadu 225TWS modelis. Ar HUawei P30 modeli,kas nav īpaši svaigs, strādā nevainojami, nekas nečarkst, nekas neslēdzas pats no sevis. Esmu tieši rekomendējis saviem čomiem un čomenēm iet uz Baltic Data veikalu pēc JBL ausīm, jo kvalitāte par tām cenām ir laba salīdzint ar kādām SONY, Philips ausīm.

Patrāpījies iespējams jums brāķu sērijas modelis no austiņām. Baltic Data darbinieki jums apmaina preci pret citu, bet jūs beigās viņiem SPALU mugurā ar tekstu,ka tur viss.

Palika jau vēl variants doties atpakaļ uz veikalu 3x un pastāstīt šo problēmu arī vēlreiz. Ja vairs JBL neviesa uzticību kvalitātei, tad taču ir arī citas firmas austiņas, ko izvēlēties tajā pašā summā, kādā iegādājāties JBL.

Veiksmi jums kādā citā veikalā karot.

Liekas pilnīgi nepamatota sūdzība no jūsu puses. Diemžēl :(

MURAKAMI 28.12.2021

Tu tiko pati atbildēji uz savu sūdzību: nepārbaudīju, mana kļūda.
Tad ko te sūdzies?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes