Baltcom - Tiek pārkāpti līguma nosacījumi
Man zvanīja no Baltcom pārstāves, kas piedāvāja plašetu kopā ar internetu es sākumā īsti negribēju ņemt, bet viņi baigi uzstājīgi piedāvāja, sakot, kad dodam 100% garantiju, kad 36 mēn. Nekas Cenā nemainīsies. Es tā padomāju nu labi redzu visur Cenas kāp, ja jau man dod 100% garantiju, kad Cena paliks tā pati kaut vai īsti man to internet un plašetu nevajag, jo man jau ir telefonā bez limita internets, bet ar tiem nosacījumiem piekritu. Man pat ir ieraksts, kur viņi man Sola kad nekas, nekas nemainīsies. Te pēkšņi atnāk e-pasts, kad interneta Cena par 2 euro būs dārgāka. Kur paliek 100% garantija, kad nekas nemainīsies. Atteikt es tikai varu, ja samaksāju atlikušo summa no plašeta. Kaut kāds sviests es zvanīja un jautāju, ja jau jūs esat, pārkāpšu līguma nosacījumus slēdziet internetu nost un maksāšu tikai par planšētu viņa atbildēja tā nevarot. Tiek maldināti cilvēki pārkāpti līgumu nosacījumi principā apkrāpj patērētājus. Tas, kad viss paliek dārgāks, neliecina, kad drīkst pārkāpt līguma nosacījumus bet ja tomēr veic izmaiņas jāļauj līgums lauzt un piedāvāt citu atmaksas veidu. Sakot vienu, pats es vairs baltcom pakalpojumus neizmantošu un paziņām teikšu, lai nekad ar baltcom neielaižas. Pirmais un pēdējais pakalpojums no viņiem.
Labdien!
Baltcom ir ļoti svarīgs mūsu klientu viedoklis, tādēļ pateicamies par sniegto informāciju.
Lūdzam, nosūtiet mums privātu ziņu ar telefona numuru un/vai klienta numuru, lai varam sazināties ar Jums par šo situāciju.
Vēlamies arī atgādināt, ka ziņot par problēmām var zvanot pa tālr. 2737 0000 vai rakstot e-pastu [email protected].
Paldies!
Ar cieņu, Baltcom.
Komentāri (12)
Tāds pats di**ējkantoris kā viņu atzars - Balticom .Abi divi iet vienu un to pašu ceļu - krāpj klientus .
2 eiro dēļ Jums jāceļ tāds tracis, neredzu pamatu sūdzībai.
Tieši otrādi vajag. Ok vienam jau varbūt tas nav daudz tacu ja tas tiek darīts tūkstošiem klientu cik sanāk rezultāta ko ? Savulaik monopolist Lattelecom pie klientu rēķiniem lika klāt - 1 vai 2 santīmus it kā uz kaut kāda numura zvans bijis.Loģiski ,ka neviens jau dēļ tām kapeikām traci necēla domājot mazums nejauši kaut kur uzzvanīts dažu sekundi par tādu summu,tacu īstenībā patiesība bija tāda,ka Lattelekom to darīja apzināti,lai sev pelnītu vairak - dzēstu paši savas sarunas piemēram kādam no darbiniekiem un t.t. Zinu to simt % no darbinieka kurš tanī laikā strādāja tā saucamā centrālē.Taču tu Lokidreamsnake vari vien maksāt visur pa virsu ja jau smadzeņu nav un nepadomā ka tas tiek darīts mērķtiecīgi.
Izskatās, ka kādam ir emociju problēma, ja tik garu vēstuli raksta. Smadzenes ir, bet sīkumu dēļ nevajag celt traci. Viss tagad paliek dārgāks.
Lokidreamsnake emociju problēma visdrīzāk ir tev pašam tāpat kā ar galvu ,ja jau nesaproti to ka Baltcom arī krāpj klientus tāpat kā viņu bratans Genka Smirnovs savā Balticom kantorī.
Ja jau tev patīk maksāt pa virsu un būt vienam no lētticcīgo aitu bara ,kuri samierinās ar visu , tad turpini vien tā dzīvot , taču neiesaki citiem rīkoties kā tu dari.
Parēķiniet 30mēn. x 2euro = 60 euro viņi grib vairāk no manis..
Kā arī šeit īsti pat nav runa par naudu bet principiem.
Pēdējo laiku visi visu ko sasola bet patiesībā nekā no tā nav taisnība.
Tikpat vienā dienā viņi izdomās pielikt vel 10 euro klāt, un atkal teiks to pašu dziesmu viss paliek dārgāk.
Ja ir līgums uz noteiktu laiku tad uz to periodu, viņiem vajadzētu nodrošināt to pašu tarifu.
Tas būtu godīga politika pret klientu. Bet ja klienti neinteresē tad var sabojāt savu reputāciju.
Vienkārši Tu nepanāksi he ko ar to, vienkārši padmiesies par Jums.
Noslauki putas no mutes ākst un turpini visiem maksāt pa virsu.
Piekrītu Spurim. Pat sarunā ar operatoru pastāv tirgus princips. Vienmēr var kaulēties un pačakarēt prātu. Vnk prātu vajag čakarēt pareizi. Reti ar kuru uzņēmumu nevar izrunāt līguma nosacījumus. Neko nedarot, vai arī, ja pārāt žostka lamā, neko nepanāksi.
Žēl, ka jums arī ir tāda pieredze, par šo kantori ir daudz sliktu atsauksmju. Es paspēju attiekties 14 dienu laikām jo internets ir bijis ļoti slikts. Piekrītu, ka pat 2 EUR nav ok, ja teica, ka cena nemainīsies. Pēdējā laikā krāpnieki palikuši daudz aktīvāki. Es iesaku uzreiz vērsties PTAC ar visām šādām problēmām, jo līgums viņiem ir nevisai korekts. PTAC vāc šīs atsauksmes un tas rīkojas attiecīgi.
Ir tā, ka internets un televīzija uzkaras, iestrēgst bilde... un viss. Jāgaida 5-10 sek., kad atkal atsāk darboties.
Maksu 2022. g. nov. gribēja palielināt! par ko? pēc vairākām sarakstēm un diskusijām , maksu atstāja kā līgumā līdz līguma beigām (bija 24 mēn.).
Ir tā..., ka nav labi, ir reizes, kad internets un televīzija uzkaras, iestrēgst bilde... un viss. Jāgaida 5-10 sek., kad atkal atsāk darboties.
Maksu 2022. g. nov. gribēja palielināt! par ko? pēc vairākām sarakstēm un diskusijām , maksu atstāja kā līgumā līdz līguma beigām (bija 24 mēn.).