AtrisinātaBaltcom - Kanālu maina
Man ir apnikusi baltkom attieksme uz vairākkārtējiem lūgumiem nomainīt koknese tv kanālus tiek saņemta kretīniska atbilde -
ta ka dotaja bridi koknese kanālu maina netiek planota, kanāls netiks nomainits!
Sobrid nekadas izmainas netiek planotas, par izmainam baltkom abonenti tiks informeti.
Kā šitā musdienās var izturēties pret klientiem! Kaus par šo uzņēmumu!
Vai tas ir daudz prasīts nomainīt kanālu.
Nesen vini paši uz savu izvēli izdarija kanālu mainu, jo viasat viniem nogrieza divus kanālus. Maina notika tik fiksi, ka neviens koknesē par to pat nezināja un nevarēja paust savu viedokli par to. Mēs taču maksājam naudu par to, kapēc netiek ņemtas vērā mūsu vēlemes?
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Vai tad līguma nav norādīts, kā notiek kanālu maiņa ?