AtrisinātaBaltcom - jauns pakalpojums
Labdien,
tikko pārtraucu telefona baltcom darbinieku. Vienmēr esmu slavējusi baltcom. Divu gadu laikā kamēr sadarbojos ar šo uzņēmumu nav bijuši īpaši starpgadījumi. Tie paši, kas bijuši, tika ātri un ērti risināti. Internets ir ātrs un nekādu problēmu ar televīziju.
Kā jau minēju iepriekš esmu baltcom klients jau teju 2 gadus. Pagājuši ir 10 mēneši kopš iegādājos jaunu platekrāna tv un kopš tā laika regulāri pārbaudīju, kad manā adresē beidzot būs iespējams pārslēgties uz digitālu televīziju. Beidzot tas ir noticis un steidzu zvanīt par iespējām. Ņemot vērā, ka jau esmu baltcom klients, domāju, ka to būs iespējams izdarīt bez sarežģījumiem. Pārsteidza mani tas, ka, ja es vēlos pāriet uz labāku kvalitāti, ir jāpārslēdz arī līgums, kas attiecīgi nozīmē, ka es atkal skaitos kā pilnīgi jauns klients, atkal uz 24 mēnešiem un atkal ar noteikumiem, ka nevaru pārtraukt līgumu, jo jāmaksā līgumsods 100 latu apmērā. Brīdināju puisi, ka es plānoju mainīt dzīves vietu pēc aptuveni 8-12mēnešiem un, ja manā nākamajā adresē nebūs pieejams pakalpojums, kuru vēlos, vai nebūs pieejams baltcom pārklājums vispār, es būšu spiesta maksāt līgumsodu. Puisis manu secinājumu apstiprināja piebilstot, ka tas taču ir jauns pakalpojums un pieslēguma maksa taču esot par brīvu - baltcom ir jāizvairās no klientiem, kas noslēdz ar viņiem līgumu un pēc neilga laika to pārtrauc. Es uzsvēru atkārtoti, ka es taču jau esmu klients un skaļi secināju, ka sniedzot iespēju jau esošajam klientam pāriet uz kvalitatīvāku pakalpojumu, jūs patiesībā liekat tam atkārtoti pierādīt savu lojalitāti. Kas attiecīgi nozīmē, ka tam nav pilnīgi nekādas starpības vai esmu lojāls daudzgadu klients, vai tikko pievienojies un nezināms.
Šie noteikumi mani patiesi šokēja. Mans nākamais jautājums bija, kad varu pārtraukt attiecības ar šo uzņēmumu nemaksājot līgumsodu. Respektīvi, uzņēmums ir gatavs zaudēt naudu katru mēnesi, jo jaunais pakalpojums izmaksā dārgāk, kā arī uzņēmums ir gatavs zaudēt lojālu klientu. Ņemot vērā, ka konkurence šajā sfērā ir salīdzinoši liela, vai tiešām nebūtu jābūt draudzīgākiem nosacījumiem pastāvīgajiem klientiem?
Uzņēmuma Baltcom pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Šodien saņēmu zvanu par izskatīto sūdzību. Ļoti draudzīgā un laipnā balsī man palūdza vēlreiz izskaidrot notikušo un manu neapmierinātības iemeslu. Gala rezultātā piedāvāja draudzīgākus nosacījumus un jau šonedēļ varēšu skatīties Tv daudz labākā kvalitātē :)
Paldies, jau atkal man Baltcom pierādīja sevi kā ļoti kvalitatīvu un labu uzņēmumu.
Priecīgus visiem svētkus! :)