AAS Balta - Slikts serviss
Apdrošinăšas kompanijas Aas Balta tehniskais eksperts pa telefonu, 10 minušu laikă noteica, ka auto kas cieta celu satiksmes negadijuma un kă rezutătă no trieciena pazuda skana fm/cd atskanotăjam un parkošanas sensoru skana, trieciena vietă paradijas skana, (tikškis, atgădina izsavienojumu) , pie vainas esot ekspluatăcijas laiks fm/cd atskanotăjam (vienkărši pats salûza, laika zobs) un tă ir vienkărši fenominăla sagadîšanăs, ka šis ekspluatăcijas laiks atskanotăjam ir pienacis tiesi celu satiksmes negadijuma laikă, nu tă dzîve gadoties, bet tas neesot saistits ar csn! Un atteicas remontet šo defektu.
Kaut no săkuma bija apsolits ka visi defekti kas saistiti ar CSN un kuri pie vinu sadarbibas partnera ( auto servisa) tika uzskaititi pirms remontu veikšanas tiks nověrsti, bet kad saprata ka vienkarši un lěti šo defektu autoserviss nověrst nespěj un izmaksăs tas loti dărgi săka izdomat atrunas un izgrozities! Neiesaku auto apdrošinat AAS Balta ar klintiem laipni tikai tad kad ir nepieciesams apdrošinat auto, ar to ari viss beidzas!
Labdien,
Paldies par ierakstu - Jūsu pieredze un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga!
Latvijas iedzīvotāji jau 16 gadus novērtējuši BALTA kā godīgāko apdrošinātāju, liecina LETA un SKDS veiktā aptauja - skaidri un saprotami noteikumi un augstas kvalitātes apkalpošana ir mūsu prioritāte.
Lai izvērtētu konkrēto situāciju un sazinātos ar Jums, ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs / e-pasts). Aicinām Jūs sazināties, rakstot uz e-pastu [email protected] un norādīt savu kontaktinformāciju.
Ar cieņu
BALTA
Diemžel es neskaitămas reizes ar jums sazinăjos, bet diemžěl jûs neesat klienta pusě, bet gad aizstăvat sadarbîbas partneri (auto servisu), tă teikt, roka, roku mazgă!
Pievienot komentāru