AAS Balta - OCTA prasības pieteikšana
Ieteiktu uzmanīties ar AAS BALTA interneta vietnē norādīto atlīdzību centra informāciju, jo ārpus darba laika saņemamā informācija ir nepatiesa un nodotā informācija vēlāk nemaz nenonāk līdz AAS BALTA darbiniekiem. Gribēju precizēt veicamās darbības, jo transporta negadījumā vainīgais bija apdrošinājies iepriekšminētajā sabiedrībā. Paskaidroja, ka nākošajā dienā 9-18 piezvanīšot AAS pārstāvis un auto apskatīšot eksperts. Tā arī gaidīju, līdz neilgi pirms darba laika beigām iedomājos piezvanīt un painteresēties, kad tad kāds zvanīs vai ieradīsies. Jau pēc pirmajiem jautājumiem bija skaidrs, ka nekāda info sakarā ar mani nav AAS un nekāds eksperts nebrauks un neskatīs, bet auto jānogādā servisā novērtēšanai.
Ko dod visādas datorsistēmas, ja tajās ievadītie dati nekur nefigurē/nav atrodami, ja AAS vārdā atbildošs darbinieks nav informēts par notiekošo uzņēmumā un veicamajām darbībām. Rodas iespaids, ka klientu laiks ir bezvērtīgs.
Pievienot komentāru