Babymarket - Neiesaku nevienam...
Es varu ļoti daudz "sirsnīgus" vārdus par babymarket.lv pateikt. Pasūtīju tur gaidāmajam mazulim milli way 3in1 ratiņus. Pasūtīju tumši brūnā krāsā (Pamatkrāsa), kas vietām kombinējās ar smilšu krāsu. Tāpat, zinot, ka gaidu dēliņu, pasūtīju dažādus sīkumus, kā termometru vannai, zobgrauzīti utt un šos sīkumus pasūtīju zilā krāsā. Par cik dzīvoju ārzemēs, tad preci sapakotu piegādāja lv manam brālim, kas lielo kasti ar sūtījumu nodeva tālak nākamajam kurjeram, kas to visu atveda uz norge. Brālis gigantisko kasti nepakoja vaļā, jo viņa bija ļurīga un notīta viscaur ar skočiem. Iisāk sakot, atverot to, aizvērt to vairs nevarētu. Kad saņēmu sūtījumu, maigi sakot, biju šokā. Vēl tagad mēģinu pierast pie ratiņu krāsas. Man ir atsūtīti nevis tumši brūni rati kombinēti ar smilšu krāsu, bet gan tumši pelēki un tajās vietās, kur nāk cita krāsa - kulbai apakšējā daļa, autobenķītim un sporta daļai pogājamais pārsegs, tās visas detaļas ir raibas, kaut kādos krāsainos apļos. Soma raiba. Iisāk sakot, tie rati izskatās pēc lēta tirgus varianta. Sludinājumā nebija redzami uz ratiem nekādi lieki uzraksti milli way vai tako. Toties dzīvē pa visu iepirkuma somu zem ratiem ir liels uzraksts tako. Uz ratiem vairākās vietās ir uzraksts milli way. Isāk sakot, saraibināti un izdaiļoti līdz pēdējam. Un tie sīkumiņi, kurus sūtīju, visi kā viens ir atnākuši nevis zili, bet rozā. Kad aizsūtīju veikalam e - pastu aprakstot lielo skādi, tad saņēmu pliku atvainošanās vienā teikumā, pēc principa, atvainojiet mums tā nekad nav bijis. Atsūtiet mums kastes kodu un ratu kodu (Nenorādot info, kur uz ratiem tāds kods ir), lai mēs turpmāk varētu izbēgt no šitādām situācijām. Ne man piedāvāja kaut kādā veidā mēģināt veikt ratu apmaiņu neko. A pirkums tomēr nebija par 10 vai 50 ls...
Komentāri (11)
Jums vēl paveicās, ka uzraksta TAKO vietā nebija daži ķīniešu hieroglifi
Atsūtīja pilnīgi savādāku preci kā pasūījām, mainīja, mainīja līdz beigās lūdzu atgriezt naudu.
Pazīstama situācija.
Priecājies, ka vispār kaut ko atsūtīja.
Tiešām priecājies, ka vispār kaut ko saņēmi :)
Pilnībā nepiekrītu! Man bija 101 jautājums - meitene pacietīgi uz visiem atbildēja, smuki iepakotā kastē atsūtīja - nekādu problēmu. klāt vēl bija maza dāvaniņa pie pirmā pirkuma. Iesaku.
O4enj radi novoj koljaske! Prijatno udivilo ka4estvo i 4to v komplekte uze vse estj! Guljat s rebenok odno udovolstvie! Sami katjatsa... :) P.S.: takoe vpe4atlenie, 4to mi govorim o raznix koljaskah, gospoda. Toze pokupali v Babymarket.lv i toze Milli Way 3 in 1. Vsem budu rekomendovatj teperj!
O4enj radi novoj koljaske! Prijatno udivilo ka4estvo i 4to v komplekte uze vse estj! Guljat s rebenok odno udovolstvie! Sami katjatsa... :) P.S.: takoe vpe4atlenie, 4to mi govorim o raznix koljaskah, gospoda. Toze pokupali v Babymarket.lv i toze Milli Way 3 in 1. Vsem budu rekomendovatj teperj!
sveiki visiem. es arii esu sutijusi beernu ratus un arii esu loti apmierinaata, pasuutiju un naakosajaa dienaa atveda un pienesa pie pasaam durviim. viss kaa naakas! iesaku visiem! noteikti iepirksos vel!!!
Es arī esmu vīlusies pasūtījumā no babymarket.lv. Pasūtītās preces atnāca laicīgi, tikai saņemto preču krāsa neatbilda pasūtītajai. Es pasūtīju savam mazajam galda piederumus, bļodiņu, ēdiena saldēšanas trauciņus, ūdens termometru un zobgrauzi, visa prece pēc krāsām bija vairāk piemērota meitenītei nekā puisītim. Vairs nav vēlēšanās iepirkties šajā interneta veikalā.
Uzmanību, SOS, Palīgā!
Iegādājos ratus 3in1 SIA "KOTRYNA", veikalā "Baby city" "Toy city" t.c. Azurs. 06, 08, 2014 gadā. Problēmas jau sākās ar iztrūkstošo skrūvi kulbas metāla karkasam, kuru pēc vairāķkārtīgiem lūgumiem SIA "KOTRYNA" menedžerim Normundam Ščerbinskim (izteikti nelaipns, neiecietīgs problēmsituācijās un aizskarošas piezīmes izsakošs) izdevās panākt, ka skrūve tiek atsūtīta pa pastu. Turpinājums, iesprēgā rāmja daļa pie riteņa, bet nedaudz. Mēs turpinam tos lietot, protams, tiek atkal sazvanīts Normunda, bet atsaucība nekāda, vēl vairāk - absolūts vienaldzīgums, atkal aizskarošas piezīmes. Š.g. septembrī rati, ar dēlu tajos, pārlūzt kapitāli divās vietS, mums ar tiem pastaigājoties un šķērsojot ielu! Sazinos ar patērētaju aizsardzības biroju un dodos ar ratiem uz veikalu, kur tie tika iegādāti. Nofotografējām, uzrakstu pretenziju par naudas līdzekļu atgriešanu vai maiņu pret citiem ratiem, man tiek paskaidrots, ka likuma ietvaros 10 darba dienu laika man tiks rakstiski atbildēts. Mēs nu paliekam bez ratiem. jo rezerves ratu mums nav. Es izdomāju sazināties ātrāk ar uzņēmuma vadību - konkrēti ar valdes locekli, un atkal te jāmēģina bez emocijām, jo ar tādu komunikāciju (ko pat grūti ta nosaukt) sastopos pirmo reizi! Absolūta vienaldzība, balss pacelšana, neatbildēšana uz maniem jautājumiem! Sajutos ka būtu kundzei un viņas pārstāvētajai kompānijai parādā, rezultāts, par kuru saņemu rakstisku atbildi, ratu rāmis saplīsis ekspluatācijas jeb lietošanas rezultātā! Secinājumi - kā un vai tas tā var būt, ka nepilnus 10 kg smags bērniņs un es viņu vedot ratos, esam rāmi saplēsuši? Vai arī ņēmuši metālam paredzēto zāģīti un rāmi zāģējuši?!
Pretenzija no manas puses - nepamatota! Godīgi sakot, esmu šokā, par to, ka bija reāls apdraudējums manam bērniņam, par vienaldzību, par visatļautību un bezpalīdzību! Esmu cīnītaja, un vienmēr par taisnību. Vēlējos Jūs pabrīdināt par šī konkrētā ratu modeļa defektāciju (izrādās, es neesmu vienīgā) un neadekāto SIA Kotryna menedžera un valdes locekles uzvedību. Sazinoties ar Patērētāju tiesību aizsardzības biroju, man tiek izskaidrots, ka pēc manas vēlēšanās es varu nozīmēt neatkarīgo ekspertīzi, jāapzvana viņu mājas lapā minēti ekspertīžu biroji, un par saviem līdzekļiem jāveic neatkarīgā ekspertīze, ko es arī darīšu. Tālākais atkarīgs no ekspertīzes slēdziena! Esmu gatava šo informāciju izplatīt maksimāli lielam cilvēku skaitam, varbūt pat kādiem masu medijiem (bez Tabu, piemēram), un ja vajadzēs, lietu novest līdz tiesai, jo mūsu ģimenei, manuprāt, tika nodarīts kaitējums, gan fizisks, gan morāls! Katrā ziņā, vēlējos uzklausīt Jūsu viedokli... Paldies, un lai mums pozitīva diena!