BabyStore - Izņirgājoša attieksme no klientu konsultanta, ignorēšana
Situācijas apraksts"
12.novembrī pasūtīju apavus Jūsu interneta veikalā par saņemšanu prūšu ielas veikalā.
20.11 zvana meitene no Jūsu veikala un saka , ka prūšu ielā veikals ir slēgts un tur nav iespējams izņemt šo sūtījumu - kā variantu piedāvāja šo sūtījumu saņemt rencēnu ielā vai centra filialēs vai pakomāta starpniecīnu par ko attiecīgi ir jāpiemaksā. Sākotnēji izvēlējos opciju par saņemšanu uz vietas rencēnu ielā, aptuveni 2 stundas vēlāk nosūtīju ziņu uz šo pašiu nr. ar jautajumu vai var tomēr sūtījumu saņemt ar pakomātu-jā var un nosūtīs rēķinu par pakomāta izmaksām.
Gaidu, nekādi reķini sūtīti netirek, atkal zvanu - meitene saka , ka ziņu izlasīja taču vēl nenosūtīja, ka izdaris to tulīt pēc mūsu sarunas. Gaidu - nekā. ŠODIEN 21.11 atkārtoti zvanu uz šo nr. , kur neceļ. 11.34 zvanu uz babystore tālr. un izstāstu situāciju uz ko saņēmu izņirgājošu attieksmi tekstos:
"Ak vai ko man, mums tagad darit", kad jautaju tad kāpēc ir iespēja izvēlēties veikalu , kur saņemt preci ir iekļauta arī prūšu iela, ja tas nav iespējams. "Mēs dēļ Jūsu apaviem neturēsim vaļā veikalu", papildus runāšana pa virsu, Reti pretīga attieksme un saruna no Jūsu darbinieces puses un attieksme kopumā. Pacik sarunas tiek ierakstītas , tad Jums ir visas iespējas to noklausīties un palepoties. Šis nebija mans, ne pirmais , ne 5 sūtījums un pieredze ar Jūsu veikalu , bet noteikti tas bija pēdējais. Siltis ieteikums- apmācīt klientu konsultantus komunikācijas veidošanā ar klientiem un problēmsituāciju risināšanā.
Labdien!
Mums ir ļoti žēl par radušos situāciju un apkalpošanas kvalitāti. Vai Jūs lūdzu varētu pievienot komentārā Jūsu pasūtījuma numuru, lai mēs varētu vairāk iegūt informāciju par notikušo?
Mēs noteikti izrunāsim situāciju ar mūsu darbiniekiem.
No sirds atvainojamies par radušos situāciju.
Pievienot komentāru