Pasūtījām daudz preces, visas apmaksājām, saņēmām tikai daļu. Citām pielāgota līdzīga krāsa, netika atsūtīta vēlamajā krāsā. Par nepiegādātajām precēm naudu neatgriež. Uzmanīgi ar šo veikalu.
Ir tāda sajūta, kā sūdzības.lv ir konkurentu lojalitātes mājas lapa. Kāpēc nekāda informācija netiek pārbaudīda?! Mēs, babystore.lv kolektīvs strādājam dienās un naktīs lai sniegtu vislabāku servisu ko vien spējam, nevienu reizi ne ar vienu pasūtījumu nepaturējam naudu kāmēr prece nebija avesta, NEKAD!!! ja ir brāķi vai defekti mēs vienmēr nākam pretī, atgriežam naudu, viss ko vien iespējams daram klienta labā lai pēc tam lasīt tādas atsauksmes!! Tā ir negodīga konkurence vai vnk kas tad? Vai Jūs lūdzu, kaut 1 reāls ( ja tiešam reāls) neapmierināts klients atstātu savu tālr.numuru, kam tiešam netika nauduņa atgriezta, ja pakalpojums netika izpildīts? Vai kaut viens no Jums, kad mēs zvanam 100 reizēs dienā un jus neceļat klausuli vai jums ir izslēgts tālrunis, un jūs pasūtījat ratus pat 800 latiem, un mēs priekš jums atvedam domā par mums?? Kur mums sūdzēties? Kur mums rakstīt? Tādas situācijas katru dienu ar mums notiekas! Un mēs tik un tā vienmēr esam laipni jebkurā atteikumā! Ja mēs neceļam klausuli (kāds no operatoriem), mēs fiziski runājam pa otro tālruni, vai esam kopā ar klientu, liekam ratus kopā! Tiešam negodīgi...
Es arī šodien grasijos pasūtīt mazajai meitai huppas kombīti 2010 gada sezona.Noskatiju, pēc izmēra ar derētu, bet zvanot(ilgi zvanot), sazvaniju.Un kad jautāju par preci, tad atbildēja ka tāda kombinzona nav jau sen.Tad nju rodas jautājums, cik reti viņi paši pārbauda un labo savu mājas lapu.Un galvenais maldina cilvēkus, ka tas viss ir opērkams, bet kad jauta tad nemaz tā visa nav.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (26)
Bankrot etomu magazinu.
Urlas.
Jāraksta iesniegums veikalam uz juridisko adresi, ja nereaģē par naudas atgriešanu uz PTAC sūdzība.
Ir tāda sajūta, kā sūdzības.lv ir konkurentu lojalitātes mājas lapa. Kāpēc nekāda informācija netiek pārbaudīda?! Mēs, babystore.lv kolektīvs strādājam dienās un naktīs lai sniegtu vislabāku servisu ko vien spējam, nevienu reizi ne ar vienu pasūtījumu nepaturējam naudu kāmēr prece nebija avesta, NEKAD!!! ja ir brāķi vai defekti mēs vienmēr nākam pretī, atgriežam naudu, viss ko vien iespējams daram klienta labā lai pēc tam lasīt tādas atsauksmes!! Tā ir negodīga konkurence vai vnk kas tad? Vai Jūs lūdzu, kaut 1 reāls ( ja tiešam reāls) neapmierināts klients atstātu savu tālr.numuru, kam tiešam netika nauduņa atgriezta, ja pakalpojums netika izpildīts? Vai kaut viens no Jums, kad mēs zvanam 100 reizēs dienā un jus neceļat klausuli vai jums ir izslēgts tālrunis, un jūs pasūtījat ratus pat 800 latiem, un mēs priekš jums atvedam domā par mums?? Kur mums sūdzēties? Kur mums rakstīt? Tādas situācijas katru dienu ar mums notiekas! Un mēs tik un tā vienmēr esam laipni jebkurā atteikumā! Ja mēs neceļam klausuli (kāds no operatoriem), mēs fiziski runājam pa otro tālruni, vai esam kopā ar klientu, liekam ratus kopā! Tiešam negodīgi...
Diemžēl sudzibas.lv raksta visi kam nav slinkums un var rakstīt jebko - neviens nepārbauda.
Es arī šodien grasijos pasūtīt mazajai meitai huppas kombīti 2010 gada sezona.Noskatiju, pēc izmēra ar derētu, bet zvanot(ilgi zvanot), sazvaniju.Un kad jautāju par preci, tad atbildēja ka tāda kombinzona nav jau sen.Tad nju rodas jautājums, cik reti viņi paši pārbauda un labo savu mājas lapu.Un galvenais maldina cilvēkus, ka tas viss ir opērkams, bet kad jauta tad nemaz tā visa nav.