Baby Store - Slikts serviss ,problēmas ar preces iegādi , mānīšana
24.09.2024. Pasūtīju precas divas “babystore” e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu par pasūtījumu #350496. 25.09.2024. Saņēmu epastu, ka manis viena izvēlētā prece nav noliktavā lai arī jau ļoti ilgu laiku skatījos internetveikalā un visu laiku bija pieejama un uzrādījās ,ka ir nopirkuši,šo preci vairāki cilvēki,tāpat kā šobrīt līdz 4.10. šī prece ir it kā nopirkta,pat tad ja viņa nav bijusi pieejam,kad es vēlējos iegādāties tāpat arī citas preces,kuru vēlējos kā alternatīvu arī ir pieejamas tikai pasūtīšanai,bet veikalā nav pieejama un man piedāvāja citu preci,kas nebīja man vajadzīgajā kategorijā cenu ziņa un dizainā,es atbildēju ,ka nav nepieciešams un minēja ka var atgriezt naudu 14 dienu laikā. Uz šo piekritu sākumā un piegādes,jau vēlējas paildzināt par nedēļu nekā ir norādīts viņu mājas lapā. Šo personu ,kas atbildēja par pasūtījumiem sazvanīt nebīja iespējams,tikai kad jau biju runājusi ar veikalu(kur man minēja,ka tā ir it kā laps kļūda un rāda,to kā tur nav) un nonākusi līdz situācījai ,ka anulēju tomēr abas preces,kur man anulēja,nosūtot arī e pastu un skrīnu nosūtīju sievietie,kas atbild e pastā par pasūtījumu,tad man it kā atzvanīja,nelaipni runājošs cilvēks,kas šķiet pat nesaprata,par ko tiek runāts,jo sākumā minēja,ka jau ir atdots kurjeram un ka it kā nākamajā dienā saņemtu. Uz ko es atbildēju,ka man anulēts un neskaidri runājot nometa klausuli.Es protams šajā brīdī aplūkoju citus internetveikala pasūtījumus un anulēju arī otru preci,jo sapratu,ka man nav nepieciešama,jo būs jau divas tādas. Pēc papildus saziņas ar e-veikalu, 04.10.2024. sazvanoties saņēmu apstiprinājumu,ka it kā ātrāk par 9.10. netiks nauda izsūtīta un man minēja,ka nauda tiktu izsūtīta atpakaļ tikai par pirmo preci,kas nebīja pieejama līdz runājot,tomēr pamanīja,ka ir divas preces anulētas un ka nauda tiks it kā
atgriezta. Ņemot vērā ,ka šobrīd mans pasūtījums jau apstājās pat nesācies un pārdevēja saistības netika izpildītas šī naudas atgriešana ir ieilgusi un šķiet ,ka tik drīz nesasniegs mani. Pēc iespējas ātrāk gaidu naudas atgriešanu!
Labdien, Vēsma! Liels paldies par veltīto laiku atsauksmei! Mūsu interesēs ir atrisināt visas situācijas pēc iespējas ātrāk. Esam apsekojuši pasūtījuma statusu, redzam, ka tas ir atcelts - kā jau esat to minējusi. Visa informācija ir nodota grāmatvedei un naudas atmaksa tiks atgriezta pēc iespējas ātrāk. Mūsu internetveikala politika paredz, ka atmaksu atgriežam 14 dienu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas. No sirds atvainojamies par radušos situāciju - atmaksa tiks atgriezta termiņa ietvaros!
Komentāri (1)
Pieejams nenozīme pieejams - iesaku vienmēr zvanīt un precizēt. Par to, ka skatījās vai nopirka, tas ir vien tāds mārketinga triks.