Baby Store - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, pat teiktu krāpšana.
Sūtījums nr. 355572. Noformēju pasūtījumu izmantojot Paypal, nauda interesantā kārtā netika noņemta, bet uz epastu jau ziņa, ka ir pasūtīts. Pēc kāda laika saņēmu vēl vienu ziņu
“labdien!
Jūsu pasūtījumam 355572 ir nomainīts statuss uz apstrādē” pēc šī ēpasta tā arī ziņu no internetveikala neesmu vairs saņēmusi, pieņemu, ja naudu veiktu caur swedbank pa tiešo nauda tiktu noņemta, bet preci es nesaņemtu…
tad izlasīju atsauksmes ko noteikti vajadzēja darīt ātrāk…
krāpnieku kantoris:)
Labdien, Loreta! Aplūkojām konkrēto situāciju un redzam, ka sistēma kļūdaini ir izsūtījusi epastus ar pasūtījuma statusiem.
Esam nodevuši informāciju menedžerim, kas izskatīs Jūsu pasūtījumu un ar Jums sazināsies par preču pieejamību vai alternatīvām.
Atvainojamies par radušos situāciju!
Komentāri (1)
Arī man ir līdzīga negatīva pieredze, sevišķi pārsteidz darbinieku attieksme un klientu apkalpošanas kultūra. Iepriekš šķita tik liels un nopietns uzņēmums. Citiem iesaku izvēlēties pārbaudītus interneta veikalus vai vismaz uzvēlēties iespēju apmaksu veikt preces saņemšanas brīdī.