Baby Store - Slikts serviss
Mājas lapā piedāvātas preces kaut norādīts, ka ir noliktavā nav. Nemitīgi tiek piedāvātas alternatīvas. Pat izvēlējos apmamskat pēc pasūtījuma nodošana un pēc fakta tika atsūtīts, kuras preces ir noliktavā, samaksājot rēķinu un saņemot preci tā netika piegādāta kā tika norādīts pavadzīmē. Jaunas pavadzīmes nebija, bērnu drēbīšu vietā tik pielikts dvielis. Zaļa termometra vietā zils.
Neiesaku jums no šejienes kaut ko pirkt.
Labdien! Paldies Jums par atsauksmi! Saprotam Jūsu neizpratni! Mājaslapā ir norādīts, ka preču daudzumam noliktavā ir informatīva nozīme. Diemžēl tad, ja prece ir atlikta kādam citam klientam, mājaslapā atzīmēt to nav iespējams, tāpēc vienmēr ir iespēja pazvanīt mums, izvēlēto preci norezervēt un aizbraukt tai pakaļ kādā no tuvākajiem veikaliem. Mums ir ļoti žēl, ka Jūs mūsu serviss nav apmierinājis, tāpēc vēlamies Jūs lūgt atsūtīt savu pasūtījuma numuru un telefonu uz e-pastu: [email protected] ! Paldies par Jūsu pacietību!
Norādītas preces Jums ir informatīva satura, bet nosūtot pieprasījumu,ka vēlos preces iegādāties pēc fakta, man tika atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju. Pēc Jūsu informācijas, kas tika saņemts e-pastā Jūs viņu norezervējat man. Apmaksa tika veikta tajā paša dienā. Esmu jau visu norādījusi epastā un centos, sazvanīt Jūs un atrisināt šo jautājumu, bet attieksme un šo problēmas risinājumu bija,ka varu atgriez dvieli pati un izvēlēties drēbes citas. Pat prece,ko sākotnēji tiku pasūtījusi vēljoprojām ir pieejama klientu pasūtījumiem.
Jūs maldināt pircēju, kuri apmaksāt par preci, kura realitāte nav un tad ir mums kā pircējiem šīs problēmas jārisina, jo preci var atgriez braucot pie Jums vai izvēlēties alternatīvas, bet bērnu mantas nevar tā vnk samainīt, ja gribu komplektu, tad pasūtu, ja man gribas zilu ligzdiņu, tad man neder rozā uttt. Un pats sliktākais ir ka daļa preces tiek aizvietota par to neinformējot un pateikt,ka Jums uz rokas ir jauna pavadzīme. Diemžēl ne pavadzīme, ne serviss.
Spriežot pēc sūdzībām, kas iepriekš ir norādîts, tad Jūs neņemat vērā tās un neuzlabojat.
Nezinu nevienu internetveikalu,kas šādi rīkojas. Un iepērkos daudz, nekad nav man zaļa termometra vietā ielikuši zilu. Jums tas liekas sīkums, bet man nē.
Komentāri (1)
Diemžēl tā ir izplatīta tendence gandrīz visiem interneta veikaliem. Pat piezvanot vari dabūt apstiprinājumu, ka ir uz vietas un beigās saņemt sms vai zvanu, ka preces nav uz vietas.