AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
7. Maijā pasūtīju 2 mantiņas mazajam brālim. Atrakstīja, ka maksājums veikts un saņemts. Pēc tam atrakstīja, ka sāk pasūtījuma apstrādi. Tad 17. Maijā atrakstīja, ka saitei uzbruka, pasūtījums aizņems ilgāk, nekā gaidīts. (saprotams) šajā e-pastā bija iekļautas 3 saites, lai saņemtu preci:
1. Saņemt pēc iespējas ātrāk.
2. Mazliet uzgaidīt, un saņemšu preces vēlāk, bet iespējams tās būs vērtīgākas
3. Jāgaida vēl ilgāk, bet menedžeris personīgi ar mani sazināsies, un visu izdarīs.
Izvēlējos pirmo opciju, jo nevēlējos ilgi gaidīt. Tā aizveda uz parasto babystore saiti, un neko vairāk neteica. Gaidīju vairākas dienas, nekādu ziņu nesaņēmu. Pēc kāda laika (šobrīd neatceros, kā) uzzināju, ka manis pasūtītās preces ir beigušās, un varu saņemt atmaksu, vai citas mantas, tādā pašā vai augstākā vērtībā.
Izvēlējos atmaksu.
Izskatījās, ka saites nedarbojās (izmēģināju visas) , tāpēc uzrakstīju e-pastu uz to pašu adresi, kas man rakstīja vēstules. (oficiālo babystore e-pastu)
22. Maijā saņemu e-pastu no anastasijas kukļas (acīmredzot strādā babystore) , ar tekstu, ka preces nav pieejamas, vai vēlos ko citu to vietā?
Atbildēju, ka vēlos tieši tās preces, ja nedabūšu, tad naudas atgriešanu.
28. Maijā saņēmu e-pastu, ka pasūtījums anulēts un saņemšu naudu 14 dienu laikā.
Gaidīju 2 nedēļas, nekā.
20. Jūnijā aizsūtīju e-pastu ar sūdzību, ka nauda nav atgriezta
21. Jūnijā saņēmu e-pastu no, kas apgalvoja, ka informāciju nodos grāmatvedei un tuvākajās dienās es saņemšu naudu.
Atkal gaidīju, nekā.
3. Jūlijā atkal aizsūtīju e-pastu ar sūdzību, ka nauda nav atskaitīta.
9. Jūlijā atbildēja, ka tuvākajā laikā saņemšu naudu.
Man tiešām apnicis gaidīt, un nezinu, ko citu varu darīt, ja neskaita šīs sūdzības rakstīšanu. Neviens no viņu telefona numuriem nedarbojas, un šī nebeidzamā naudas gaidīšana man tik tiešām ir apnikusi.
Labdien!
Liels paldies par Jūsu komentāru. Lūdzu atsūtiet mums savu pasūtījuma numuru, lai varam šo pēc iespējas ātrāk atrisināt!
No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Atrisināju problēmu, atnākot uz biroju. 5 min laikā saņēmu naudu atpakaļ! :)
👉Cienījamie klienti,
Paldies, ka izvēlējāties mūsu internetveikalu. Mēs augstu vērtējam jūsu uzticību un vēlamies sniegt jums vislabāko iepirkšanās pieredzi. Tomēr mēs saprotam, ka pēdējā laikā dažiem no jums ir bijuši uztraukumi par naudas atgriešanas procesu.
🚀 Vēlamies jūs informēt, ka mūsu uzņēmums veic aktīvus pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un paātrinātu naudas atgriešanu. Diemžēl sistēmas traucējumu dēļ radās naudas atgriešanas rinda, kuru patreiz aktīvi kārtojam. Lai arī likumdošana nenosaka konkrētu termiņu naudas atgriešanai gadījumos, kas nav saistīti ar brāķētu preci, mēs cenšamies šo procesu veikt pēc iespējas ātrāk. Tomēr dažkārt var rasties aizkavēšanās līdz pat trim nedēļām.
🙏 Mēs saprotam, ka šādas situācijas var radīt neērtības, un atvainojamies par iespējamo traucējumu. Vēlamies jūs mierināt, ka jūsu nauda noteikti tiks atgriezta. Mūsu prioritāte ir apmierināti klienti, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam pie uzlabojumiem, lai šādas situācijas nākotnē neatkārtotos. Šobrīd mums ir nepieciešams jūsu atbalsts un sapratne, lai veiksmīgi tiktu galā ar esošajām problēmām un nevienu nepieviltu. Tāpēc lūgums arī informēt sabiedrību, ja jūsu nauda tiek atgriezta, lai neradītu melīgu iespaidu, ka mēs apzināti maldinām savus pircējus.
💌 Papildus gaidām jūsu ieteikumus e-pastā: [email protected] vai uzreiz mūsu mājaslapā: https://www.babystore.lv/lv/feedback.
🎉 Mēs arī esam stiprinājuši mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai nodrošinātu ātrāku un efektīvāku palīdzību jebkuru jautājumu gadījumā. Ja jums ir jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, un mēs priecāsimies palīdzēt.
🙏 Mēs pateicamies par jūsu pacietību un sapratni šajā pārejas periodā. Jūsu uzticība mums ir ļoti svarīga, un mēs esam apņēmušies nodrošināt, lai iepirkšanās mūsu internetveikalā būtu vienmērīga un patīkama pieredze.
Ar cieņu,
Babystore komanda🤍
Pievienot komentāru