www.sudzibas.lv Baby Store Naudas neatgriešana

Baby Store - Naudas neatgriešana

Analoga pārējām sūdzībām.
Veicu pasūtījumu 16.05.2024
Saņemu ziņu
“ Pasūtījums nr. 339523
Apsveicam! Jūs esat veiksmīgi noformējis pasūtījumu.
Sakarā ar pasūtījumu skaita palielināšanos, pasūtījumu apstrādē var aizkavēties …..

17.05.2024 saņemu ziņu, ka “Jūsu pasūtījumam 339523 ir nomainīts statuss uz Apstrādē. Par pasūtījuma apstrādi atbildēs on-line menedžere Anna B..., tel. nr. 20025399”

Pēc 4 h saņemu 2-vas ziņas, ka
“Labdien, dārgais klient!
Mums notiek sistēmas uzlabošanas tehniskie darbi, tāpēc vēlamies paziņot, ka tu noteikti saņemsi pieteikto, kas šobrīd notiek manuālā režīmā ….”

20.05.2024 atkal 2-vas ziņas par tehniskajiem darbiem.
“Labdien, dārgais klient!
Mēs redzam, ka esi veicis pasūtījumu pie mums!
Mums notiek sistēmas uzlabošanas tehniskie darbi, tāpēc vēlamies paziņot, ka tu noteikti saņemsi pieteikto pasūtījumu, kas šobrīd notiek manuālā režīmā, jo diemžēl sistēmai uzbruka un mēs nepaspējam nokontrolēt to. Tagad situāciju nostabilizējam un daram vairāk ka varam, pieliekot klāt visus spēkus arī ārpus darbus laikā….”

26.05.2024 zvana konsultante un atsūta informāciju, ka pasūtītā prece nav pieejama, piedāvā alternatīvu par kārtu dārgāku. Atsakos.

01.06.2024 ! saņemu ePastu, ka
“Informējam, ka Jūsu pasūtījums #339523 ir anulēts.
Naudas atmaksa tiks veikta 14 dienu laikā.
Jauku dienu vēlot,
Jūsu BabyStore.lv”

Domāju, nu labi, būs. Nav ne pirmā ne pēdējā reize, kad internetveikalā ķibele ar precēm, labs rādītājs nav, bet kam negadās. Izrādās negadās.

Sūtīju maksājuma uzdevumu no bankas un rakstīju, lai atgriež naudu, atbildes nav. Zvanīju, līnija vai nu aizņemta vai automātiskais atbildētājs atbild, ka pieteikumu pieņemt nevar.

Šodien 17.07.2024. Naudas nav.

17.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 18.07.2024

Labdien!
Liels paldies, esam Jūsu komentāru saņēmuši! Atmaksu uz Jūsu kontu tulīt veiksim! No sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

👉 Šobrīd esam saskārušies ar sistēmas traucējiem un katru darījumu atgriežam manuāli. Cenšamies darīt visu, lai šo sistēmu atjaunotu.
Mūsu interesēs tiešām nav paturēt klientu naudu, tikai šobrīd atgriešana paņem nedaudz ilgāku laiku kā ierasts.

Ceram uz Jūsu sapratni!🌸

P

Komentāri (1)

P Pogas Tante 24.07.2024

Paldies! Naudiņa tiešām ātri atgriezās. Lai vecas ķibeļu novēršanā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes