Baby Store - Krāpšana
Ļoti nožēloju, ka neizlasīju laicīgi visas publikācijas par babystor.lv. Jo man ar viņiem izveidojās līdzīga citām sūdzibām situācija.
Pasūtīju no viņiem bērnu koka krēsliņu, samaksāju naudu, saņēmu zvanu, ka tiešī šīs krēsls nav pieējams, man piedāvāja citu variantu, kad es piekrītu uzreiz izradījās, kā tāda arī nav. Veselu nedēļu man sūtīja jaunus piedāvājums un beigu beigās izradījās ka vispār nav nevienā līdzīga krēsliņa (tiešsaitē vēl joprojām izvietotie vairākie variānti ar tādiem krēsliem) un pasūtīt viņi arī nevar, neskatoties uz to, ka es bija gatava gaidīt. Tad es nolēmu anulēt pasūtījumu 10. Oktobrī tas bija anulēts un man solīja naudas atgriešanu pēc 14 dienām, kad es pajautāju kāpēc man jāgaida, jo tas ir tikai viņu vaina un viņi jau tur manu naudu pie sevim veselu nedeļu, man atbildēja, kā pateiks grāmatvēdībai atmaksāt ātrāk. Pēc 15 dienām naudu tā arī nesaņēmu, uzrakstīju jautājumu un saņēmu atbildi, ka nauda būs 3 dienu laikā. Vēl joprojām gaidu...
Cik labi viņiem sanāk maldināt cilvēkus izvietojot tiešsaitē neeksistējošas preces, saņemot par to naudu un turot to naudu pie sevis, izmantojot, laikām kā apgrozāmos līdzekļus. Man saglabājās sarakste ar viņiem, un es tikko pārbaudīju visa prece ir "pieējamā" tiešsaitē.
Interesanti, ko atbildēs ptac un vai nu vadība vispār neuztraucās par savu biznesu...
Nevienam neiesaku neko pirkt babystore veikalā.
Jauku dienu visiem, cerams, ka naudu tomēr āgrāk vai vēlāk saņemšu.
Irina
Labdien, Irina!
Paldies par laiku, kuru veltījāt atsauksmei! Mēs atrisinām visas atsauksmes pēc iespējas ātrāk! Lai mēs varētu Jums palīdzēt veikt naudas atmaksu ātrāk - lūgums norādīt komentārā Jūsu pasūtījuma numuru! Paldies un no sirds atvainojamies par radušos situāciju.
Pievienot komentāru