AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Šī gada 30. augustā veicu pirkumu internetveikalā „babystore.lv”, taču dažas dienas vēlāk saņēmu zvanu no veikala darbinieces Anastasijas Kukļas, kura mani informēja, ka minētā prece nav noliktavā un piedāvāja samainīt pret citu. Piedāvātā prece neatbilda manām vajadzībām, tādēļ no tās atteicos un lūdzu atgriezt samaksāto naudu - 41,99 EUR apmērā.
Internetveikala darbiniece solīja, ka tas tiks izdarīts tuvāko dienu laikā, prasot man nosūtīt manu bankas konta nr., taču tas līdz šim vēl nav noticis.
Esmu zvanījusi un rakstījusi internetveikalam neskaitāmas reizes par naudas atmaksu, taču viņi
tikai sola to atgriezt no nedēļas uz nedēļu.
Piebildīšu, ka tikai nesen iepazinos ar rakstītajām sūdzībām šajā portālā, kur pircēji izklāsta identisku manas situācijas aprakstu – ir iegādājušies preci, tā neesot noliktavā un pēc tam sola atgriezt naudu, kas nenotiek.

22.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 22.10.2024

Labdien, Margarita!

Mēs atrisinām katru situāciju, lai varētu ātrāk atrisināt arī šo - lūdzu pievienojiet savu pasūtījuma numuru!

Paldies!

Papildināts Margarita F 22.10.2024

Pasūtījuma numurs #348490

Atbilde no Babystore.lv Pārstāvja atbilde 27.10.2024

Labdien! Paldies, atmaksa ir veikta uz Jūsu kontu! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts Margarita F 29.10.2024

Vēl joprojām līdzekļu atmaksu neesmu saņēmusi.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Margarita F 30.10.2024

Paldies, nauda šorīt saņemta!

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes