AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Šī gada 30. augustā veicu pirkumu internetveikalā „babystore.lv”, taču dažas dienas vēlāk saņēmu zvanu no veikala darbinieces Anastasijas Kukļas, kura mani informēja, ka minētā prece nav noliktavā un piedāvāja samainīt pret citu. Piedāvātā prece neatbilda manām vajadzībām, tādēļ no tās atteicos un lūdzu atgriezt samaksāto naudu - 41,99 EUR apmērā.
Internetveikala darbiniece solīja, ka tas tiks izdarīts tuvāko dienu laikā, prasot man nosūtīt manu bankas konta nr., taču tas līdz šim vēl nav noticis.
Esmu zvanījusi un rakstījusi internetveikalam neskaitāmas reizes par naudas atmaksu, taču viņi
tikai sola to atgriezt no nedēļas uz nedēļu.
Piebildīšu, ka tikai nesen iepazinos ar rakstītajām sūdzībām šajā portālā, kur pircēji izklāsta identisku manas situācijas aprakstu – ir iegādājušies preci, tā neesot noliktavā un pēc tam sola atgriezt naudu, kas nenotiek.
Labdien, Margarita!
Mēs atrisinām katru situāciju, lai varētu ātrāk atrisināt arī šo - lūdzu pievienojiet savu pasūtījuma numuru!
Paldies!
Labdien! Paldies, atmaksa ir veikta uz Jūsu kontu! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru