Baby Store - Attieksme, nekvalitatīvs darbs
Sveiki! 01.11.2021 veicu pasūtījumu interneta veikalā babystore.lv
savu sūtījumu atzīmēju, ka saņemšu veikalā uz vietas, lai tiktu ātrāk pie preces, apmaksu veicu uzreiz, lai viss noritētu labi. Ar nepacietību gaidīju pasūtījumu, bet līdz 04.11.2021 nebija nekāda ziņa par manu pasūtījumu. Izlēmu uzzvanīt un noskaidrot kas ar manu pasūtījumu, cik ilgi vēl jāgaida. No darbinieces saņēmu ziņu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, tā arī notika pēc kāda laika zvanīja konsultante un informēja, ka kaut kas tur neesot, lai gaidot.
Labi, joprojām gaidīju kādu ziņu. Tā arī ziņu nesaņēmu. Nākošajā dienā zvanīju atkal uz ko man konsultante atbildēja, ka ar mani atkal sazināsies, kas protams notika ar epastu nevis uzzvanot un informējot, ka paklājs nav uz vietas, ko esmu izvēlējusies. Vai tiešām to nezināja 4dien, kad sazvanījāmies lai varam rasts risinājumu. Labi, biju neapmierināta, nosūtīju epastu ar citiem paklājiņiem, ko varētu paņemt vietā - epastu nosūtīju 5dien 5.11.2021 un šodien (7.11) es joprojām neesmu saņēmusi nekādu atbildi, pēc mājaslapas informācijas 6dienās jūs arī strādājat, bet ar mani neviens nav sazinājies. 'šodien 07.11.2021, kur nu jau pagāJusi nedēļa, zvanu atkal es pati, konsultante atkal Saka ar mani sazināsies uz ko es, protamas, esmu neapmierināta nu cik var. Nopietni? Atkal ar mani sazināsies, saku kāpēc nevar pabeigt viena klienta pasūtījumu līdz galam, jo 5dien nosūtīju epastu ar savu izvēli, kāpēc man ir jāzvana un tajā brīdī jūsu darbinieks vienkārši noliek klausi. Nopietni? Kam lai vēl lūdzu palīdzību, ja jūsu darbinieki netiek galā un tādā situācijā vienkārši noliek klausi. Es godīgi pateikšu, ka jūsu veikalu nevienam neieteikšu! Ļoti ceru, ka kaut kad tomēr preci saņemšu. Un būtu jāpiestrādā pie tā, ka ja prece nav, tad klients nevar to nopirkt un kur nu vēl veikt par to apmaksu.
Un tikai informācijai, 5dien 05.11 pasūtīju preci pie babycity un 'šodien 07.11 jau to saņemšu, neticu ka viņiem nav daudz pasūtījumi.
Ļoti ceru, ka ar mani kāds sazināsies!
Labdien, Kitija!
Liels paldies par situācijas aprakstu! Šobrīd tiešām esam saņēmuši apjomīgu skaitu ar pasūtījumiem un cenšamies tos apstrādāt pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Esam saņēmuši Jūsu sūdzību un nodevuši to tālāk mūsu reklamācijas nodaļai, lai šī situācija tiktu atrisinātā.
Paldies par sapratni!
Ar sveicieniem, BabyStore.lv komanda
Pievienot komentāru