Autoserviss Brēžas 3, 10. garāža - Komunikācijas trūkums/pašdarbība
Sākšu ar to, ka bijusi vairākkārtēja sadarbība (vismaz 5 reizes) , un darbs vienmēr bijis labi padarīts, šī reize tādā ziņā nebija izņēmums.
Tomēr grūti paklusēt pēc pēdējām divām pieredzēm. Aizvedot auto, notiek vienošanās par kaut kāda darba veikšanu. Bet kad darbs ir izdarīts, izmaksas krietni pārsniedz tās, kas tika plānotas, jo notiek patvaļīga darba apjoma palielināšana, balstoties uz servisa darbinieka viedokli vai iepriekšēju pieredzi. Pēc tam notiek skaidrošanās, pēc kuras būtībā tiek secināts, ka viens zvans klientam procesa vidū būtu visticamāk viss, ko vajadzēja. Šī saruna notika jau pirmspēdējā reizē, kad rēķins 'uzauga' no ~200 uz ~350 eur. Attiecīgi pēdējā reizē situācija ļoti līdzīga, tikai summas jau nespētu atstāt nevienu vienaldzīgu - no ~300 uz ~1000.
Gribētu redzēt, kā reaģētu tie paši cilvēki, ja situācija būtu apgriezta - pēdējās piecās minūtēs uzzini, ka plus mīnus mēnešalga jāatstāj un citu reālu, racionālu variantu vairs nav. Šoreiz lai paliek ar to, ka tā bija pēdējā reize, kad tur dodos un šāda antireklāma.
Komentāri (2)
Kadu komunikaciju Jus gribejat sanjemt garaazhaa?
Lai potenciālie vai esošie klienti vērtē, kur doties. Ne visiem pa kabatai ir ražotāja vai pārstāvja servisi. Un šādi kantori mazajās pilsētās ir normāla parādība, bieži tā ir parastā mirstīgā izvēle.