Ātrais torņu serviss - Slikts serviss
Izteikti neatsaucīga attieksme pret klientu. Bijām iznomājuši, ar pieprasīto priekšapmaksu, personāla pacēlāju ārpus darba laika (vakarā, pēc plkst.17: 00) . Kaut arī tas bija ārpus darba laika, ā. T. Serviss nekautrējās uzprasīt pilnu darba dienas tarifu, kas sastādīja teju 200. Nelabvēlīgu apstākļu sakritības pēc mums nebija iespēja izmantot pacēlāju tajā vakarā vispār, jo tajā vietā kur tas bija paredzēts kāds "labvēlis" bija novietojis savu automašīnu. Nākošās dienas rītā plkst.07: 50 pacēlāju atgriezām servisam, ar "0" darba stundām. Skaidrojām situāciju, t. Sk. Arī firmas vadītājam Kārlim Rīgā, un lūdzām pārcelt mūsu avansa maksājumu uz kādu citu dienu un laiku iespēju robežās. Diemžēl nesaņēmām pilnīgi nekādu izpratni un atsaucību. Servisa vadība nespēja piedāvāt, piemēram, pat ne arī kautādu atlaidi jaunai rezervācijai. Viss ko viņi spēja paskaidrot - "mums ir sezona; un pat ja mašīna nav strājāsi, tad viņa nav arī stāvējusi mūsu pagalmā, un tāpēc kādam par to ir jāmaksā".
Komentāri (2)
Es vēlos izteikt sirsnīgu atvainošanos par mašīnas nolikšanu pacēlāja vietā. Izrādās, ka tadu jums papildu neērtības un par to es patiešām no sirds atvainojos.
Nesapratu, par ko kaunināt uzņēmumu. Pakalpojums bija pacēlāja izīrēšana, un šo pakalpojumu arī saņēmāt. Vai tad uzņēmums ir vainīgs, ka mašīnas ne tur noparkotas? Dīvainie cilvēki…