Ar-tur - nekompetence
Nekompetence no konsultanta puses augstākajā līmenī. Ja klients uzdot jautājumus par situāciju uz vietas un vēlas uzzināt kaut ko vairāk nekā tikai to, kas iekļauts ceļojuma aprakstā uzreiz sāk runāt par ceļojuma cenu, norādot, ka ja nevar atļauties tad nav ko zvanīt.
Pēc tādas attieksmes pat neinteresē izvēlēties šīs tūrisma aģentūras piedāvājumus, nez kas sekotu tālāk.
Apdomājiet pirms piekrītat!!!
Ja konsultantam nav viedokļa par valsti uz kuru tiek sūtīti tūristi, kā tūrisma aģentūra var organizēt ceļojumus?!
Ja esmu gatava samaksāt 1000Ls par ceļojumu, sagaidu citādu attieksmi.
Un tas samkslotais angļu akcents, - smieklīgi :) Mazvērtības kompleksu mākti darbinieki :).
Komentāri (4)
es gan ar apkalpošanu ar-turā esmu apmierināta. patiešām par naudu, ko varēju atļauties maksāt, sameklēja labāko variantu. nevis centās pēc iespējas atrāk paņemt naudu un atšūties no manis, bet meklēja kartē, kur ir izvēlētās viesnīcas, saprotamā valodā izskaidroja, ko varu sagaidīt un uz ko necerēt (nevarēju atļauties 5 zvaigžņu viesnīcu). tā kā esmu bijusi kliente dažādās tūr.firmās, ir iespējas salīdzināt. šeit šķita profesionāla attieksme pret klientu, ar domu, ka vēlreiz atgriezīšos viņu kantorī.
un ar mani gan pa telefonu, gan dzīvajā runāja latviete, bez nekādiem akcentiem.
Vismaz braucienus uz Indiju Ar-tur organizē bez starpniekiem un tie ir vieni no lētākajiem LV tūrisma tirgū. Ceļojums uz Indiju gan maksās sākot no 650 latiem. Ja vēlaties uz Indiju aizceļot par 15 latiem vienā virzienā, tad jāsaka - nu nesanāks. RYANAIR un WIZZAIR uz Indiju nelido.
Mums uz trijiem indija izmaksàja ap 7000 ls.
:-);-) :-D XD