Apavu centrs - Veikala personāla attieksme
Šodien Barona centra 2.stāva veikalā Apavu centrs iegādājos apavus cilvēkam, kurš veselības problēmu dēļ nevar pats doties uz veikalu, lai iegādātos preces. Diemžēl, pēc apavu uzlaikošanas mājās tika konstatēts, ka tie neder. Zvanīju uz minēto veikalu, kur telefona sarunu ar mani uzsāka pārdevēja Linda. Uz manu jautājumu, vai pastāv iespēja atgriezt šodien iegādātos apavus, jo tie neder, pārdevēja nelaipni pajautāja vai apavi jau nēsāti. Ja neesot, tad lai atnesot tos uz veikalu, viņi paskatīšoties un tad varbūt varēšu samainīt tos pret citiem. Kad teicu, ka tas bija vienīgais pāris un citi apavi, kuri būtu piemēroti, veikalā nebija, saņēmu atbildi, ka apavus atpakaļ nepieņemot. Kad jautāju veikala administrācijas tālruņa numuru, pārdevēja teica, ka tāda neesot un varot pasaukt veikala vadītāju, kura atrodoties tirdzniecības zālē. Pēc brīža telefona klausulē atskanēja kādas sievietes balss , kura neiepazīstinot ar sevi jautāja, ko man vajagot. Izstāstīju radušos situāciju. Sieviete ļoti nelaipni atcirta, ka naudu neatgriežot un tāda likuma neesot. Kad vēlreiz paskaidroju, ka 41.izmēra apavu izvēle veikalā ir niecīga un cita apavu modeļa, pret ko samainīt nopirktos nav, saņēmu atbildi, ka naudu viņa neatgriezīs. Ja ir veikali, kuros preci iespējams atgriezt vai samainīt, tad lai ejot tur. Kad sacīju, ka viņa ir nelaipna sarunā ar klientu un jautāju, vai pastāv iespēja sazināties ar kādu citu veikala administrācijas pārstāvi, lai rastu kompromisu, sieviete teica, ka neesot un nolika telefona klausuli.
Gribētu vērst Jūsu uzmanību uz to, ka šajā veikalā ir nelaipna un nicinoša veikala darbinieku attieksme pret klientiem, kas noteikti būs par iemeslu, lai šajā veikalā vairs nekad neiegrieztos un ieteiktu 'to darīt arī Jums.
Komentāri (5)
Ja jau 41 izmēra apavi neder, tad jau vajag vai nu 42 vai 40?
Bet vispār, manuprāt, sūdzībai nav pamata. Veikalam tāpat ir dauz pienākumi pret patērētājiem. Tā tik vēl trūka, lai veikalam būtu par velti jādod apavi stiept prom uzlaikošanai.
piekrītu kreditoram, kurš gan atpakaļ ņem, piemēram, veikalā, nopirku baltmaizi, vai tās pašas zeķes, nu absurds. Es sava veikalā ari preces atpakaļ neņemu, ja vien tas nav brāķis.
Liekas suudziiba vairaak ir par attieksmi pret klientu, nekaa par to ka neneema atpakal apavus. Vini vareeja visu paskaidrot laipnaakaa veidaa. Riebjas shitaada apkalposhana! Un slikta slava izplataas aatri. Varu iedomaaties cik cilveeku izvairiisies apmekleet sho veikalu.
Pēc likuma 10 darba dienu laika var apmainīt preci vai atgriezt naudu, pat tad ja bienkarsi nepatik! tas ir likums un nevar vienkarsi pateikt - mes taa nedarisim. Un envajag te visparināt par baltmaizi u.c . katrs uzsakot savu biznesu iepazistas ar likumiem utt, tatad rekinas arī ar šadiem gadījumiem. Un cilvēcība nevienam nekad vēl nav kaitējusi.
Eheh, neraksti dumības. Tevis minētās dienas attiecināmas tikai uz interneta veikaliem. Nezinu, bet man liekas, ka veikala attieksmei nav ne vainas. Dikti nu daudz mūsdienās gudtie pravas kačātāji ar vai bez pamata.