Ankravs SIA
Šī firma mīl iekasēt naudiņu par visu ko, t.i., pat par savām neizdarībām un ,protams, vienmēr vainīgs klients!!!!!! Man pat liekas, ka datorprogrammas ar nolūku tiek veidotas tādas, lai jebkurā brīdī to datu bāzes nobruktu, un tad par naudu tiktu atjaunotas! "Malači" izdomas netrūkst!!!!! Tāpēc nepērciet datorprogrammas SIA "Ankravs"!!!!!!!
Komentāri (15)
Datu bazes nobruk nejau tapec ka nepareizi uzliktas bet tapec ka lohi ar tam strada! Pats stradaju ar progam un zinu cik tie lietotaji ir gudri! Nafig lietot ja nemak???
SIA Nākotne, pirms vainot citus savās nelaimēs, varētu parūpēties, lai viņu datori nekļūtu par vīrusu krātuvītēm. Tad OS nebūs jāpārinstalē un arī datu bāzes nenobruks.
Kā tad viss un visapkārt tiek veidots tikai ar vienīgu mērķi kā kaitēt tādiem lohiem kā šī teksta autors. Tas jau pēc šizofrēnijas izklausās. Būtu labāk gājis ārstēties nevis savu stulbumu te reklamējis. Sākumā vajag iemācīties ar Windows Office strādāt un tad ķerties pie pārējām programmām. Apkalpoju es reiz datoru līdzīgam loham, viņš katru reizi kad beidza darbu ar kādu programmu rozeti rāva ārā, neizejot no sistēmas un tad kad nobruka tad bļaustījās ka programmas sūdīgas un dators brāķis. Kā lai tādus savādāk lai izmāca, turklāt ja viņi no kļūdām negrib mācīties, kamēr tas nesit pa maciņu.Iesaku autoram vispirms kaut ko apgūt un tad firmu dibināt, nevis otrādi, nodibina firmu un tad brīnās ka nekas nestrādā.
Ja Jūsu firmai grāmatvedis ir zinošs par datu bāzes uzbūves principiem [un, vēlams, ir izveidojis vismaz vienu savu datu bāzi,] tad iegādājieties Ankravs WinPrece - grāmatvedim būs iespēja papildināt savas zināšanas - tas ir vienīgais veids kā var atbilst īstenībai reklāmas sauklis - "Vai grāmatvedis aiziet no biroja pēdējais? - Tātad viņam patīk mūsu programma!" - jo tiešām ir interesanti meklēt nedokumentētus 'āķus' sistēmā, lai saprastu, kādēļ šoreiz sistēma neiet vai arī iet neparedzēti.Visjaukākā īpašība WinPrece programmatūrā - pēc kārtējā 'upgrade' meklēt ne tikai prasītos db labojumus, bet arī 'bonusā' iegūtos papildinājumus, ko prasījusi firma A, bet neviens jau nav veicis aptauju vai jaunievedumi netraucēs firmai B :(
he. bet tas ankravs ir tiesham meels un to njemot baigais pikjjis aizieet jebkura gadijuma (ne par ko).
labak uzreiz njemt ko sakarigaku, to pašu hansaworld vai ko lidzigu. zhel, ka cilveki njem uznjemumiem programmas, isti nezinot, kadas tam sekas ;(
Ja nebūtu to "malaču", kas vienmēr palīdz ar padomu un savām zināšanām tad šī ražotāja softs vispār nebūtu lietojams. Pašlaik ciešam tikai no roku līkuma.
Savukārt, kas attiecas uz "iekasēšanu" - nevaru jums nepiekrist - ņemts tiek par visu un jauninājumi cenu lapās un līgumā pārsteidz vairāk kā programmā. Atšķirībā no "Tildes" kas gan ir mazākas klases produkts, ražotājs/kodētājs, vai vienkāršāk J.Ankravs katru klientu ieteikumu vērtē, kā iespēju iekasēt no klienta, nevis kā iespēju nākt pretī vienam vai vairākiem cilvēkiem.
Bet nu, ja nopērk lētu mašīnu, jārēķinās ar dārgiem remontiem.
Galvenā doma ir - ja man būtu iespēja atgriezties laikā, es savu uzņēmumu no šīs programmas pirkšanas par katru cenu atturētu.
Izlasot komentārus par SIA Ankravs, klientu sūdzību, skaidrs ir tas, kāda ir attieksme pret klientu... ja tiek lietoti vārdi "lohs", atkārtoti, attaisnojot savas neizdarības un aizbildinoties ar klientu neprasmi..., tad darbinieki neko nav dzirdējuši par menedžmentu un mārketingu, arī par veco labo izteicienu, ka klientam vienmēr taisnība... Ja ir kāds uzņēmums, kuram ir nepieciešama grāmatvedības vai preču programma, padomājiet, vai Jums gribās saņemt apzīmējumu "lohs"par katru neskaidrību, ko gribat noskaidrot, jo viss skaidrs ir tikai tiem "augšā"... Laipnība nav raksturīga SIA Ankravs, sākot jau ar vadītāju, bet maksājiet, maksājiet, par katru nieku, par katru zvanu, par katru atslēdziņu...
Pašai programmai nav ne vainas, tikai galīgi novecojušiem kases aparātiem. Nekas ar neko neiet kopā. Sākumā pēc sarunas man darbiniece atbildēja, ka ar manu kases aparātu nav problēmu, viss ok. Bet kad saņēmu licenzi un palaidu, manu kases aparātu neņēma pretī, jo tie, kas viņiem ir atļauti ir tik veci modeļi, ka sen jau izņemti no apgrozības. Apmānīja, lai dabūtu naudu, kad naudu dabūja, tad atklājas daudz problēmu. No sākumā piedāvātām iespējām, nekas īpašs nebija. Tālāk sekoja murgs. Problēmas utt. Vienkārši sakot cilvēki sēž uz novecojušas programmas, sākumā sasola daudz, bet tad neviens neko nezina un neatbild. Atsaucas uz līgumu, kas ir diezgan pretrunīgs. Ja negribat problēmas labāk nesaistaties, jo mūsdienu tehnoloģijai viņi līdz netiek.
Strādājam ar Ankravs programmām jau piecus gadus, noliktavas programma ir ļoti laba, attieksme pret klientu varētu būt labāka...
Gribētos nepiekrist Viktoram.
"No sākumā piedāvātām iespējām, nekas īpašs nebija" - ja visu uzreiz pasaka, kādas iespējas vajag, tad nevajadzētu būt problēmām. Cita lieta, ja grib par velti vēl kaut ko klāt.
Gribētos zināt, kas tiek domāts ar vārdiem "Novecojusi programma" un kā tas izpaužās? Es domāju, ka Viktors ir pats pieļāvis kļūdu informācijas ievākšanas procesā.
Kādreiz viņiem bija tāda gudra meitene vārdā Linda (uzvārdu neatceros), kur viņa palika arī nezinu, bet kopš tā laika, kad viņas vairs nav, klientu serviss ir kļuvis nebaudāms. Viņa vismaz saprata, ko mums vaig un bija zinoša.
Esam Ankravs klienti jau 7 gadus un vienmēr, kad rodas kādi sarežģijumi ar programmu lietošanu klientu serviss visu ātri un operatīvi atrisina.
Runājot par izmaksām, mums bija svarīgi izveidot tieši mūsu uzņēmumam nepieciešamas funkcijas, ko Ankravs spēja izdarīt un par adekvātu cenu salīdzinot ar citiem izstrādātājiem!
Ankrava programmas uzturēšana gadā ~ 320€ plus vēl jāmaksā par konsultēšanos. Inventarizācijas uztaisīt problēmātiski - patstāvīgi programma veic pašizmaksas pārrēķinu, kas ir par iemeslu neatbilstībām.
Konsultācijas pa telefonu un e-pastu tiek sniegtas uzturēšanas gada maksas ietvaros, papildus nav jāmaksā. Ja vēlaties, lai konsultants brauc pie Jums uz biroju vai attalināti pieslēdzas caur internetu, tas ir maksas pakalpojums.
Par pašizmaksas aprēķinu - lūdzu nokonsultējaties ar programmas konsultantu, programma pati no sevis neveic pašizmaksas pārrēkinu.
Cīnos ar programmas nepilnībām un Ankravs darbinieku augstprātīgo attieksmi jau nepilnu gadu, rakstu,zvanu, sūtu foto ar nepilnībām-programmas kļūdām, atbilde visbiežāk ir sekojoša: "Tu kaut ko dari nepareizi".
Bet, gribēju salīdzinoši lētu pakalpojumu, dabūju negatīvu pieredzi.