Amway - Konsultant-visatļautība
Ieteiktu atbildīgajām personām kas grib ienest šo "lielisko" biznesu latvijā paskatīties cik bezkaunīgi un uzbāzīgi strādā jūsu konsultanti. Tiem cilvēkiem kas atļaujas nepiekrist sauc tos par "mazvērtīgiem" izmanto citu cilvēku iegūtos telefonu numurus bez piekrisanas aicinot uz savām mistiskajām sapulcēm.
Komentāri (8)
cik zinu, tad neviens necenšās so biznesu ievest tāda pozīcija, k ate butu kādi konsultanti, kas strada pie kāda... Tas ir katra individuals bizness... franšīze... kā stradāsi tads tavs bizness bus, neviens cits no tā neiegūst.
Tieši tāds pats sektas un piramīdas krustojums ir Oriflame, Avon, Herbalaife, Kirby, Bemer, Zepter, vairs neesošais mūsu pašu Dzintars, arī mūsu pašu Spodrība (jā, jā, tieši tā, arī šīs 2 kompānijas strādā tieši pēc šīs pašas receptes, un arī pārdod veikalos. Arī Amway ir savi veikali. Viens no tuvākajiem, kuru es zinu, ir Londonā), tad vēl For-sage, Jeunesse Global, FM World, Tupperware, Team Beachbody, Young Living, Nu Skin, Mary Kay, Natura, Vorwerk un daudzi citi ;) Visas šīs kompānijas ir tīkla mārketingu kompānijas. (avon un oriflame arī veikalos nav). Zepter un Bemer arī nav...
Domāju, ka neviens nevienu nenoniecina. Un preces nebūt nav dārgas Vai tad nezini, ko nozīmē koncentrāts? Un kā to jālieto?
Ja Tev bāzās virsū, skaidri un gaiši pasaki - nē. Un viss. Ja vēl neliek mieru, tad pajautā, vai maksās Tev teiksim 50 eiro katru mēn, par to ka reģistrēsies :D Jā, ir mums daži tādi aptaurētie, kuri nesaprot, ka katrs esam dažādi. Vienam patiks unn darīs. Citam nepatiks, un nedarīs.
Visstulbāk ir tad, kad kādam pastāsti, un cilvēks Tev nevar pateikt nē, vai jā, vai padomāšu... nav ko muļļāt to kartupeli. Konkrēti atbildēt ir daudz vienkāršāk. (ja man saka nē, nu tātad nē, un viss. Bez iemesliem, bez jautājumiem)
Man nekas nebāzās virsū. Mani uzaicināja. Piedāvāja. Izstāstīja. Parādīja. Teicu, padomāšu, tad pati zvanīšu. Neviens man nezvanīja, netraucēja. Kaut gan es atzvanīju pēc 2,5 mēn tikai.
Runājot konkrēti par mani - pirms es piereģistrējos, es izpētīju daudzas tīkla mārketinga (tas ir tas, tas mistiskais TM, ko Tu sauc par piramīdu) kompānijas.
Un nonācu pie secinājuma, ka nav jābaidās no vārda piramīda...
Kādēļ? Jo mēs piedzimstam (ģimene), augam (dārziņš, skola), strādājam (darbs, bizness) un dzīvojam (valsts) piramīdā. Un vēl ļaunāk, heh... veidojam savu piramīdu - savu ģimeni vai biznesu...
Mums ir jābaidās no sliktiem noteikumiem katrā TM kompānijā. Jeb piramīdā, kā Tev patīk teikt :D
Un tas nozīmē, ka es izpētīju, kur nav jāpērk obligāti katru mēnesi, kur nav jāpalielina summa, uz kādu pērku, kur man nav sankcijas, ja kādu mēnesi nevēlos pirkt. Kur nav obligāti jāpievieno cilvēki. Kur nav sankciju, ja tos nepievienoju (% samazināšana uz manu izmaksu ir tikai viena no sankcijām, kas ir piem Avon un Oriflame), un pats galvenais - kur man nav jāpārdod.
Rezultātā pievienojos Amway. Pērku kad gribu. Ja negribu, nepērku.
Nodokļi tiek maksāti no visas summas. Viss notiek tikai caur bankas kontu. Nekādi cash. Neko nepārdodu.
Nevienam neuzbāžos. Cilvēkus pašus interesē, kur dabūju. Kā viņiem dabūt - uzreiz saku, reģistrējies, pirksi pati ko gribi. Lētāk.
Pastāstu par to, kā pelnu. Un viss. Kas grib, tas nāk un jautā. Kas negrib, tam nezvanu un savu laiku netērēju.
Viss.
Amway liek uzsvaru uz to, ka mēs paši lietojam, nevis pārdodam. Protams, ja gribi, pārdod. Neviens neliedz. Tu nopirki, tātad tā ir Tava manta. Izmetīsi, izlietosi vai pārdosi - Tava daļa.
Domāju, ka tie uzbāzīgie ''amvejisti'' ir tie, kuri pārnāca no otra Alticor meitas uzņēmuma. Viens ir Amway, otrs Network 24. Tas strādā tieši kā Avon un Oriflame - pārdodot un piesaistot cilvēkus, kuri lietos un pārdos. Amway strādā - lietojot un piesaistot tos, kuri arī vēlas lietot. Nevis tirgot.
Visa starpība.
Tà ir sektas un piramīdas krustojums, kur iesaista cilvēkus izmantojot neirolingvistisku spiedienu, bezkaunīgi bāžas virsū ar savu filozofiju un neadekvāti dārgāk precēm un agresīvi noniecina adekvāti domājošus cilvēkus, kas negrib iesaistīties šinī sektā un izgrūst naudu vējā
AMWAY kolsuntante ... Marija Marozova... liela krāpniece, neuzticieties nekādos jautājumos, kas saistīti ar naudu, cenas mainās, paņems naudu un pazudīs tas toč, uzbāzīgi piedāvā ienākt šai kompānijā, sola, ka vecumdienas nodrošinātas būšot, maksāšot pensiju ASV komp. :)
Pilnībā piekrītu raksta autorei! Kaut ko tādu savu mūžu nav nācies piedzīvot.Mani arī centās šinī visā lietā iesaistīt bijusī kursa biedrene ar kuru kopā grāmatvedību studējām. Jāsaka, atklāti - tīrās šausmas! Nebijām tikušās 4 gadus un pirmajā telefona sarunā sāka man stāstīt par šo "lielisko" biznesu. Es jau pašā sākumā liku manīt, ka mani tas neinteresē. Taču mierā tiešām nelikās. Beigās arī, protams, satikāmies un tad nu tur deva vaļā, ja tā var izteikties. Katru reizi teicu, ka mani tas tiešām neinteresē. Vakar tikāmies pēdējo reizi, atdevu disku un bukletus, ko viņa man bija iedevusi. Un tad nu tur sākās īstais tracis. Nu, mīļie, tā tiešām ir smadzeņu skalošana. Cits nekas. Cilvēks tik ļoti ar to pārņemts, apsēsts. Tāda sajūta radās, ka citas pelnīšanas iespējas nemaz nav un kā gan Tu vari atteikties no šīs lieliskās iespējas, muļķa cilvēk?! Skatās jau no Tevis kā no augšējā plaukta! Beigās pat nodēvē par pastulbu, jo kā gan var tādam izdevīgam piedāvājumam nepiekrist?! Atklāti arī viņai pateicu, ka tā ir smadzeņu skalošanu, kas, protams, tika noliegts. Tik pie pašām beigām ieminējās, ka viņiem esot tādas grāmatas, kas māca kā "apvārdot" cilvēku, ja tas saka, ka viņam pašlaik nav līdzekļu, vai baidās tajā visā iesaistīties. Nu kā gan to nosauksi, ja ne pa prāta čakarēšanu? Man jāsaka atklāti, es šo cilvēku vairs ne acīs negribu redzēt! Tāda uzbāzība! Pretīgi palika.
Traki Tev gājis :D
Starp citu - katram pārdevējam, kurš strādā veikalā, arī pie kases, ir jāiziet obligāta apmācība, kādas frāzes jālieto, lai Tu kā pircējs nopirktu veikalā to vai šo preci.
Kādas frāzes jālieto, lai apturētu konfliktu.
Kā pareizi salikt veikalā preci, lai Tu un es kā pircēji nopirktu daudz ko lieku...
Tas viss saucas mārketings.
Tas arī viss. Nekā traģiska taču veikalā ejot cauri garajām plauktu rindām pēc maizes, kura ir pašā galā Tu taču nesaskati vai ne? :)
Tas Tev liekas normāli. Jo tas viss ir katrā veikalā...
Žēl, ka starp mums normālajiem Amway lietotājiem ir tādi ''amvejisti'', tur gan piekrītu. Mēs paši tādus ciest nevaram.
Tie normālajiem traucē normāli strādāt.
Bija man saruna ar vienu vīrieti, kuramm arī trāpījās tāds pats ''amvejists'', kā Tev.
Beigās norunājām 4 stundas.
Viņš uzzināja visu, kas un kā. Jā, viņš nereģistrējās. Toties cilvēkam nepalika nekas nesaprotams.
Joprojām kontaktējamies.
Absolūta komentētāju nekompetence komentāru rakstītājos. Lai kāda arī nebūtu MLM kompānija, neviena no tām nav saistīta ar kautkādām tur reliģijām (sektām), tad jau visi Rīgas Dinamo vai VEF līdzjūtēji ir sektanti. Piramīdas (kā šeit patīk saukt MLM kompānijas) visizteiktāk izskatās tradicionālā biznesa struktūrā. Jo tieši tur visi darbinieki strādā biznesa izveidotāju labā vai varbūt kāds zina kādu tradicionalā biznesa kompāniju kur šoferis pelna vairāk vai tik pat cik gārāžas priekšnieks ? Bet apvainot otru par muļķi vai stulbeni ja cilvēks neizprot lietas būtību ir nepieņemami.
Par piramīdām runājot - Skatos, postam gan 14gads..
Bet par piramīdām - mēs dzīvojam, mācāmies, strādājam vienās piramīdās...
Ģimene - ir vecāki, tad nākošais līmenis - bērni, tālāk - mazbērni, mazmazbērni. Ideāla piramīda.
Skola - direktors, kanceleja, teiksim tā, skolnieki... perfekta piramīda. Tas pats bērnu dārzos...
Valsts - prezidents, kanceleja, ministrijas un ministri, pavalstnieki, jeb citiem vārdiem runājot - mēs, parastie iedzīvotāji.
Jebkura darba vieta - īpašnieks, izpilddirektori, direktori, tad menedžeri, sekretāres utt... Un tad parastie jeb vienkāršie darbinieki. respektīvi mēs.
Un jūs spļaudāties par piramīdām? :D
Kas attiecas uz rupjajiem/uzbāzīgajiem Amway konsultantiem - tādiem ar kāju pa pakaļu, Jo normālie nekad nevienam neuzbāzīsies un nekādā gadījumā nemēģinās pierunāt.
man arī gan stāstīja, gan rādīja. Viss pieklājīgi. Nekāda uzbāšanās. Ne ar pirkšanu vai iestāšanos.
Ir produkti, kuri man patīk un kurus lietoju, ir kuri nepatīk. Tos neiegādājos.
Visa opera.