Alveres SIA - Nekontaktējas
Iesaku izvairīties no pirkumiem interneta veikalā salezone.lv
Alveres SIA piederošajā in terneta veikalā salezone.lv nopirku Sony videokameru.
Garantijas laikā konstatēju kameras darbības trūkumus.
Kad vēlējos par to informēt SIA Alveres pārstāvjus, secināju, ka neviens ar mani nevēlas kontaktēties.
Mēģinot sazvanīt pa mājaslapā norādītajiem telefoniem, neviens uz zvanu neatbildēja divu nedēļu laikā - vienkārši "necēla klausuli".
Zvanot no drauga telefona, kāds vīrietis atbildēja, ka ir SIA Alveres pārstāvis. Tomēr līdzko sāku stāstīt par problēmu, tā sarunu viņš pārtrauca. Un, protams, vēlāk arī neatzvanīja.
Iesaku izvairīties no pirkumiem interneta veikalā salezone.lv
Komentāri (7)
Birojas laikam dzīvoklī atrodas... Nu ko lai saka, brauc uz veikala adresi un tad jau runās ar Tevi! Būs jārunā!
Raksti viņiem uzreiz prasījuma pieteikumu, lai pastreso un paskraida - 10 dienās viņiem pienākums atbildēt! A ko lai dara, ja šie nevar normāli strādāt!!! Tad tikai rakstiski jāsazinās! Nekā savādāk!
Nu gluži kā padomjlaikos, visi pasūta preces no Posiltorga!!! Vai tad veikali jau tukši?Laikam pasūtītājiem smadzeņu vietā riktīgs tukšums, ja vēl publiski atzīst, ka pasūtot šinīs pagrabos preci, būs arī garantija.Tikpat labi jūs varat prasīt garantiju izgāztuvē ateastam pīrādziņam.
У меня тоже были проблемы с сони, но только фотокамерой. Поехал сразу в сервисный центр (електроникасервисс). Там без проблем взяли на ремонт с ихним чеком и гарантийным талоном (сони евро талон). Как-то так.
Kā tāds uzņēmums var strādāt? Uz zvaniem neatbild divas dienas :āksti:
Man nebija problēmu ar šo veikalu.
Man šeit bija 3 pasutījumi. Viss atri un laipni.
Zakazal v Salezone projektor. Oformili lizing. Pishut, nado oplatitj pervij vznos. Pochital otzivi, 98% polozhitelnie, esli oni sami ih ne pishut. Obeshali dostavitj v techenii 3-4 rabochih dnei. Zhdu, zakaza net. Zvonju na mobilnij, nikto ne beret trubku, zvonju po mestnomu- podnjali, obeshali otzvonitj. Estestvenno ne otzvonili. Na sledujushij denj zvonju eshe raz, ne berut ni po mobilnomu ni po mestnomu. Napisal e-mail, otvet prishel cherez 20 minut: Chto sklad otlozhil postavku eshe na nedelju. Izvinilisj za neudobstva.Mogu dopustitj, chto mogut bitj kakie-libo problemi, po etomu podozhdu eshe nedelju, potom prodolzhu...