ALT auto - Pilniga nejedziba
Izvelejos sso servisu jo netaalu atrodas un visu nepieciessamo ko manam auto vajag sataisiit tur to var izdariit. Nu no riita puses aizbraucu uz ALT auto, apstastiju visu kas kaa ko vajag un aptuvenaa summa cik man tas izmaksaassot grozijaas pluss miinus ap 25-35 ls! OK.Tdaada laba attieksme draudziiga izturessanaas daudz tas neizmaksaa nu lai IET. Atstaaju auto pie vinniem un pats dodos prom. Pec aptuveni NEPILNAAM 4 stundaam zvana ka viss esot kaartiibaa var pec auto doties pakall. Aizeju apskatiit jaa viss sataisiits kaa un ko vajag. TIKAI PROTAMS kaa viss korekti tam jaabuut vispirms jaaiet jaasamaksaa, dodos uz kantora ofisinnu maksaat, tur man nosauc summu un MAN SSOKS PARAAVARA 65 ls, Nocietos neko neteicu un samaksaaju. Godigi sakot man tur tiiros siikumus auto vien vajadzeeja taisiit jo kaa nekaa PAARA stundaas tika galaa. Kad apskatijos peec tam papiiraa uz cenaam nu velns paraavis pierakstijussi izmantotos materiaalus klaat krietni vairaak. Par vienu pakalpojumu cena nu ssausmas stundas darbs 30ls, par citiem pakalpojumiem 2 - 4 ls pa virsu. Tur vairs netaisos atgriezties, labi ka veel sataisija kaa vajag. Vai ta tiessaam passi nesaprot nu jau ne tikai es tur vairs nebraukssu bet ari saviem draugiem pazinnaam pasaku ka tur nav ko braukt.
Komentāri (5)
Kapēc uz vietas neko neteici?
Diemžēl, Oskars tīri latviskā garā ir nolēmis par kādu anonīmi pasūdzēties. Tagad jau visi tā.., par politiku, par valdību, par to, ka apbižo...
"Nocietos, neko neteicu..", bet kāpēc? Kāpēc esam tik pazemīgi? Kāpēc necīnāmies par savām tiesībām.
Ja servisa meistars ir veicis nepamatotu aprēķinu, viņš nekavējoties tiktu izsaukts pie firmas vadītāja un tiktu noskaidrots, kāpēc klientam ir pretenzijas, un situācija tiktu atrisināta bez konflikta.
Ja klients atklāti nepauž savu neapmierinātību, uz kuru viņam ir 100% tiesības, kā lai uzņēmuma vadītājs atklāj viena vai otra darbinieka atbilstību ieņemamajam amatam?
Es arī nodevu remontēt auto šajā servisā. Pirms remonta parakstīju līgumu, saskaņojām aptuvenās izmaksas, bet kad darba procesā tika atklāti papildefekti, tiku informēta par iespējamiem riskiem, ja atklātie defekti netiktu novērsti nekavējoties. Tā kā nebiju rēķinājusies ar lielākiem izdevumiem, vienojos ar servisa meistaru par lētāko variantu, kas ļautu man braukt un atgriesties man vēlamajā laikā. Domāju, ka tā ir civilizēta attieksme.
Domāju, ka visas problēmas ir no tā, ka cilvēki nerunā.
Neviens mūsu vietā nerisinās mūsu problēmas. Ne Saeimā, na valdībā, ne arī servisā...
Tajā pat laikā, gribas vaicāt, vai anonīmais Oskars nav blakus atvēris servisu... nu gluži kā O-kartes un tele2 kauja?
Man arī līdzīga situācija, tātad tā tur ir sistēma. Vajadzēja pečku sataisīt, šie zvana, ka maksās 15-20 Ls, beigās rēķins bija uz 38 Ls. Sāku iebilst, cenu samazinājām par PVN daļu. VID, attopies taču. Loģiski kā klientu mani viņi ir zaudējuši. SLIKTS serviss, neiesaku.
Ja pakalpojuma saņēmējs būtu aizgājis pie uzņēmuma vadītāja ar savu problēmu, viņam nebūtu bijis jāsūdzās anonīmi.
Prasība pret servisa meistaru ir obligāta līguma sastādīšana pirms remonta, kurā jāfiksē paredzamās izmaksas. Ja tiek atklāti defekti, kuri sākotnēji netika konstatēti vai vēl ir nepieciešami papildremontdarbi vai rezerves daļas, tas obligāti jāsaskaņo ar klientu.
Parunajaties kadreiz ar mehanikiem, tad sapratisiet kas un ka tur isti notiek!!!Naudu slauc no klientiem nenormali, par katru sikumu ...dzeki kadrezi bija labi mehaniki tagad visi prom satiku nejausi cita servi bijuso mehaniki parunajamies un skaidra lieta bij, ipasnieki slauc naudu nenormali no klientiem, bet stradniekiem maksa tikai 80-100ls menesi he hee tas tacu ir smiekligi, kaut kadi celtnieki tagad stradajot tur, man ar vajadzeja zobsiksnu apmainit audi A-6, paprasija 100ls domaju labi kad atnacu pakal masinai pakal gala rezultata 220ls, paskaidrojot ka bija loti gruti nomainit, tas tiesam ir smiekligi, gan jau vienreiz trapisies un nepareiza klienta, aizgaju maksat un man ari PVN atlaida, bet common VID ko jus gulat ????es nevienam vairs neiesaku dzit uz so servisu masinas tas ir galigi garam..stradnieki ar gariem deguniem un visi tik muk un mainas katreizi jauns vaditajs, jauni mehaniki pilnigs cau tam servisam...visu cienu Zeibota kungam!!!Nu jau jusu bijusais klients!!!