www.sudzibas.lv Aizdevumi Krāpnieki interneta

Aizdevumi - Krāpnieki interneta

Vai tiešam šadus krāpniekus nevar saukt pie krimināllietas, viņi izkrāpj no letticigajiem naudu un par to neviens nesoda, aizdevēju privāto uzradies tik daudz, laikam jau izdevīgi krapt muļkus, citam vajag 50ls drošības naudu, citam93ls, vel citi liek loti oficiālus sludinajumus, piemeram šadu Paldies! Jūsu pieteikums kredītam ir pieņemts!

Lai pabeigtu reģistrāciju un veiktu bankas konta identifikāciju Jums jāpārskaita 1, 00 Ls mūsu kredītmenedžerim uz sekojošiem rekvizītiem (reģistrējoties atkārtoti, ja dati nav mainījušies, šī maksa nav jāpārskaita):

Jānis Krūmiņš

G

Komentāri (27)

R RaivoBlumbergs 21.01.2011

Jā, tādi krāpnieki, tagad ir. Arī gadījās vajadzība aizņemties 50 LVL, bet tākā ir problēmas ar vienu "lielbanku", tad protams ar to ir problēmas. Taču tāda "Alfacredit" piekrita iedot - un tagad stāsts. Aizsūtīju pieteikumu caur netu, kur prasīti tikai vārds, uzvārds, personas kods un ienākumi. Šie protams man piezvana, ka, lai nākot formēt aizņēmumu. Man protams tomēr baigi aizdomīgi, jo neviena firma man nebija piekritusi aizdot. Birojā man izklāsta, ka ja aizņemos 50LVL, tad jāparaksta vekselis par 100 LVL!!! Ar domu, ja laikā neatdošu, tad sods esot 100%. Es savukārt jautāju, cik ilgi tad ? Jo parasti soda procentus aprēķina par dienu. Un vēl, kā es varēšu kādam pierādīt, ka aizņēmos 50 nevis 100, jo vekselis tomēr ir "ciets" papīrs. Viņi vēl parādija kaut kādu aktu, kurā rakstīts, ka iemaksāju 50 LVL, bet ar roku aizpildītu un šādā veidā
( piecdesmit), es jautāju, ko viņi taisās tajā brīvajā laukumā rakstīt, tad darbinieks ievilka tur svītru. Tajā brīdī sapratu, ka man nemaz tik ļoti tā nav vajadzīga, savācu savus papīrus un aizlaidos!

ē Ēriks 15.02.2011

Piekrītu pārējiem, jāsargās no krāpniekiem- Andris Krūmiņš, pirmais jāpārbauda, šoreiz pats ar iekritu, LV ir situācija, kad mutē ūdens smeļās, tad ar galvu nedomājam, bet aitas ir lai tās cirptu. Atzīstu, ka esmu viens no tām aitām. Esiet lūdzu uzmanīgi.

S Sindija 15.02.2011

Ir mums te saradušies kradītdevēji, ka biezs!!! Viņiem vesela pārdomāta sistēma. Lai cik tas dīvaini nebūtu, viņiem vārdi un uzvārdi ir tādi bieži sastopami, piemēram, Andris Krūmiņš, vai Anita Liepiņa. Lai grūtāk atrast, ja nu kas. Intereses pēc sāku pētīt. Izrādās, ir vairāki konta nr., katram savā bankā, lai nodrošinātos, ka pieprasītā drošības nauda ienāks pāris minūšu laikā, katram vārdam klāt cits telefona nr., bet reāli darbojas krāpnieku grupa, vai vismaz izmantoti vairāku cilvēku konta nr. Vajadzētu šitiem pa nopietnam ķerties klāt, lai papurina tos neliešus. Kredītu pieteikumus viņi pieņem sms veidā. Uz zvaniem neatbild. Būtu vismaz palasījuši grāmatas un rakstīt iemācījušies. Neviena iestāde, kā viņi sevi dēvē - "mēs", neatļautos rakstīt ar tik daudz gramatikas kļūdām. Ar falšiem datiem (reāli neesoša persona) pieteicos kredītam. Izrādās - DOD! :D Uzsāku saraksti. Prasīju, vai nekrāpjas, jo esmu lasījusi, ka nevarot viņiem uzticēties. uz ko viņi atbildēja - MĒS NEKRĀPJAMIES! :D Pārliecinoši, ne? Būsim uzmanīgi un neuzķersimies uz kaut kādām drošības naudas maksāšanām.

M Maija 21.02.2011

Sindija tu mini pesonu ania liepina-sasodiits, tieshi uz vinju iekritu
Nesaprotu-vinjai tak noteikti ir gjimene, berni, virs, vai mamma kaa nav kauna
Bet kam tad tgd kauns, ja pat mentus shauj nost...arii mentiem ticeet nevar un vnk aizejot uz kino ir jabaidas, ka tevi nenoshauj, tad piedodiet man, , , cilveeki juuk praataa

E Esesesseseseseses 21.02.2011

Cilvēki, sākiet reiz beidzot domāt ar savām tējkannām! Tracina IDIOTISMS!

S saikins 21.03.2011

Laikam vēl neviens nau tik daudz reižu izkrāpsts kā es, 7. mēnešu laika veicot drošibas iemaksas iztērēju aptuveni 500LVL, rezultāts ir bēdīgs, sabojāta kredītvēsture, negulētas naktis, bet tikai viens godīgs aizdevējs, kas piedāvā līdzvērtīgus bankai procentus un pirma iemaksa, kas arī vienlaikus ir tekoša mēneša maksājums ir 260LVL, + atradu labāko Juristu Latvijā, kas var no visiem krapniekiem tiesas ceļa piedzīt naudu un morālo kompensaciju, bet ir nepieciešami 300LVL, mans mērķis ir apvienot visus izkrāptos maksājumus vienā lietā, un ierosināt krimināllietu par krāpšanu lielos apmēros, novilksim no krāpniekiem pēdējās bikses, ir tikai jāsavāc ziedojumi tiesas procesa uzsākšanai un administrēšanai, man ir visu krapnieku rekviszīti, varu konsultēt, kuri ir krāpnieki, kuri nē.

A andrejs 21.03.2011

Cik stulbam jābūt lai atdotu 500Ls svešiem cilvēkiem???
300Ls??? Saikin, tu debīls vai? Kurš tev vēl maksās kādu naudu:D

E Esesesseseseseses 21.03.2011

Vai tik tas Sardeļkins, eeen, Saikins nav pats krāpnieks??!! :D :D :D :D

S saikins 21.03.2011

Es neko neteiktu, ja Jums būtu adekvāts viedoklis, mans mērķis ir izskaust tādus krāpniekus kā Tu, kas rakstīs visu, lai neierosinātu kriminālprocesu, jo tad visi krāpnieku konti tiek iesaldēti, līdz tiesas procesa beigām, un tos 300LVL var savākt viens divi, atliek tikai katram izkrāptajam pievienot maksājumu kvīti ar krapnieka rekvizītiem, un iemaksājot kaut 50.santīmus, tiesas administrēsānai, tāpēc pirms grasaties veikt maksājumu, atsūtie man aizdevēja kontaktinformāciju, man ir uzkrata datu baze, kas pēdējos 7. mēnešu nodarbojas ar naudas līdzekļu izkrāpšanu.

A andrejs 21.03.2011

Es nesaprotu Sardeļņik, man bija pamatots viedoklis ka tu esi idiots:D:D:D Tātad tu izkrāpsi 300Ls, lai apkarotu krāpniekus?:D Nesmirdi...neviens nekad neko tādu neuzņemtos, vēl jo vairāk tieši tapēc ka lielai daļai kauns par sevi ka bijuši loši:D:D:D

E Esesesseseseseses 21.03.2011

Sardeļkin, tb Saikins, apsities pret sienu naudas izkrāpēj! :D :D :D Gaidi ar maisu, kad kāds Tev pārskaitīs 0, 50 Ls tjipo tiesas administrēšanai! Pisdjec kāds LOSIS! :D :D :D :D

S saikins 21.03.2011

Laikam Jūs nesaprotat, ne jau es iekasēju naudu, bet Vidzemes priekšpilsētas tiesas administrācija, kas balstoties uz prasības celšanu, ir uzsākusi kriminālprocesu pret naudas krapšanu no fiziskam personām, ir nepieciešami maksājuma rekvizīt, lai varētu apkopot izkrāptos līdzekļus, neviens jau neuzpiež veikt maksājumus, vienkārši katra prasība izmaksā 50LVL, bet es piedāvāju apvienot visus izkrāptos maksājumus vienā kopējā lietā, un visus krapniekus tiesāt vienlaikus.

I Innesa27 21.03.2011

Piekrītu, ka lielākā daļa izkrāpto ir kauns atzīt, ka Tevi apkrāpa kā pēdējo idiotu, arī man izkrāpa [slēpt]@inbox un [slēpt]@inbox.lv, kopējā summa ir 17Ls, pati vainīga, bet ja pastāv tasnīgums, tad es arī taisnīguma dēļ pievienošu savu maksājuma orderi, un ja tiesa nespēs izskaust blēžus, tad kas spēs, nevajag noniecināt labas idejas, protams vieglāk ielīst kaktiņa un nedarīt neko, kamēr krāpnieki tiks cauri sveikā, es labāk samaksāšu 1Ls, tiesas administrēšanai, nēko 10Ls zolīdam blēdim...

A andrejs 21.03.2011

Labi jūs idiotus apjāja, Sardeļņiks ir gatavs apjāt vēl tikpat daudz:D Bet taisnība ir tā, ka liela daļa no jums ir melnajos sarakstos un nemaksāja bankām apzināti, tad kur ir garantija ka būtu jūs aizdevumu atmaksājuši privātajam aizdevējam??? Lielākā daļa taču tomēr no jums ir krāpnieki, kuri izkrāpa naudu no bankām...

I Innesa27 21.03.2011

Man ir jautājums Andrejam, ja jau Tu uzskati, ka lielākā daļa aizņemēju ir krapnieki, tad kur ir garantija, ka Tu pats nēsi krāpnieks, kas strādā bankā, labi pārzina finanšu sektoru, tad varbūt aizdomājies, kāpēc lielākā daļa vēlas ņemt privāto aizdevumu, viena daļa, lai nesabojātu savu kredītvēsturi kā pateriņa kredīts, overdrafts u.tt, ko paņemuši bankā, tad vēl auto līzings un hipotekārais kredīts, kur galvotājs ir banka, un tāpēc, lai neatņemtu īpašumu, mēs esam spiesti ņemt privāto aizdevumu, lai kaut daļeji uzlabotu savu finansiālo stāvokli, ne par velti tie lielākie bļavēji, ir tie vainīgie kā andrejs ar eseses..., tāapēc es esu Saikina pusē, kurš vismaz cenšas rast risinājumu, ne viss nomeltot, kā daž labs, nuzpied savu viedokli citiem, mes paši pieņemam lemumus un atbildam par sekām, un cik zinu tiesu administrēšanas izmaksas nonāk valts kase, nevis privātā kontā, tāpēc nevajag muldēt stulbības, ja nav atbilstošas kompetences juristpudencē...

A andrejs 21.03.2011

Inessa27 manis pēc esi Sardeļņika pusē...man no tā ne silts ne auksts!!!:D "...kāpēc lielākā daļa vēlas ņemt privāto aizdevumu, viena daļa, lai nesabojātu savu kredītvēsturi kā pateriņa kredīts, overdrafts u.tt, ko paņemuši bankā, tad vēl auto līzings un hipotekārais kredīts, kur galvotājs ir banka, un tāpēc, lai neatņemtu īpašumu, mēs esam spiesti ņemt privāto aizdevumu, lai kaut daļeji uzlabotu savu finansiālo stāvokli..." tu dirsa šī nav krāpšana no tavas puses??? tu baidies ka tņems māju vai auto, bet ceri ka kāds aizdos naudu lai segtu parādu 50 000Ls apmērā??? A kādu ķīlu tu vari aizdevējam piedāvāt, kāda garantija ka saņems naudu atpakaļ??? Tava sažuvusī petene nevienam nav vajadzīga, ar to naudu tik daudz tev noteikti neatpelnīt. Tu dura vien pati neesi kompetenta, un nonāc ar sevi pretrunās:D Tā ka esat jūs kredītgrābeji krapnieki...ar pistoli pie deniņiem neviens tevi uz banku nevilka!!!

P.S nestrādāju finanšu sfērā:D

E Esesesseseseseses 21.03.2011

Bļēēēe, par šito es gan ierēcu: vienkārši katra prasība izmaksā 50LVL, bet es piedāvāju apvienot visus izkrāptos maksājumus vienā kopējā lietā, un visus krapniekus tiesāt vienlaikus. Pisdjeeeec, :D :D :D :D Kā Tu dauni taisies to veikt, lai visus krāpniekus tiesātu vienlaikus??? Laikam Sardeļkins un Innesa27 ir viena un tā pati persona!

A andrejs 21.03.2011

Kautkā jā dīvaini...viens otru aizstāv, taču nevienam no viņiem pilnīgi nav sajēgas kā apsolīto realizēt:D

I Innesa27 21.03.2011

Pēc Jūsu izteikumiem, var saprast, ka Jūs esat pusauga puišeļi, kam nav nekadas ētikas morāles, pec psihaloģiskā stāvokļa spriežots -garīgi atpalikuši cilvēki, kas par jebkādu merķi noniecinās jebkuru viedokli, var redzet, ka cilvēciņi nav saskarušies ar tiesu darbu, un Andrej kopā ar savu kolēģi Eseses..., Jūsu negatīvisms ir tendēts uz vienu mērķi, nepieļaut krāpnieku datu bāzes nonākšanai tiesu varā, jo tad paliksiet bez izkrāptās naudiņas un Jusu biznesam pienāks gals, atliek tikai visiem cietējiem sasparoties, un vienreiz nolikt tos blēžus pie vietas, aiz restēm, kur viņiem īstā vieta...

E Esesesseseseseses 21.03.2011

Muuahahahahahaaa! Innesa27, ko Tu vari burkšķēt, no manis neviens nav neko izkrāpis! Cilvēkam ir jābūt galvai uz pleciem, un tā galva ir domāta lai domātu ar to, nevis būt pamuļķim un ļauties lai Tevi apjāj, kā mazo ēzelīti ar naudaslietām!

Bet šādu tekstu var uzrakstīt pilnīgākais LOSIS : Jūsu negatīvisms ir tendēts uz vienu mērķi, nepieļaut krāpnieku datu bāzes nonākšanai tiesu varā, jo tad paliksiet bez izkrāptās naudiņas un Jusu biznesam pienāks gals!

Ej atpūtini savas smadzenītes, dura!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes