AirBaltic - Slikts serviss
Pirku 4 biļetes uz reikjaviku ģimenes ceļojumam pusgadu iepriekš, plānots atvaļinājums. Ne maza summa. Iemaksāju 50%. 20 dienas pirms ceļojuma saņemu paziņojumu, mēstulēs, ka sakarā ar to ka neesmu samaksājis atlikušos 50% esmu zaudējis gan biļetes, gan naudu. Zvanu uz airbaltic, tieši to apstiprina, bez variantiem ko darīt. Jā, pirms pusgada pērkot ar maziem burtiņiem kaut kas tāds bija rakstīts. Milzīgs noslēpums kāpēc airbaltic atšķirībā no jebkura cita servisa, neņēma nākošo maksājumu automātiski vai vismaz atgādinājuma īsziņu neatsūtīja. Jūtos kā legāli apkrāpts, visnotaļ maksātspējīgs klients uz kuru biiis dziļi nospļauties. Ceru nekad neizmantot šo krāpnieku pakalpojumus.
Komentāri (8)
Nu beidz mulki telot. Ja tu pats neesi kaut kur piekritis/iekeksejis ka piekriti automatiskai naudas nonemsanai, NEVIENAM piegadatajam nav tiesibu to darit. Kapec AB nav tadas opcijas ir cita diskusija. Vai ari kapec atgadinajumu par maksajumu nav atsutijusi. Bet kopumaa, ja maksa lielu naudu, varetu ari atcereties, ka vel japiemaksa un seit nav AB vaina ka esi tik aizmarsigs.
Tad nosauksim šo sūdzību par ķeksīša trūkumu airbaltic lappusē. Ceru, tev nekad neviens ķeksītis pēc pusgada nemaksās 400 eirikus gudrītis.
Es domāju, ka sākumā ar airbaltic šo situāciju vaig risināt mierīgā ceļā, iesniedzot vienkāršu vēstuli.
Pierādīt Airbalticam, ka viņu sistēma ietver smalkas, legālas izkrāpšanas komponenti, kas balstās uz mūsdienu aizņemtā cilvēka aizmāršību? To viņi tāpat apzinās sistēmu veidojot. Vienīgais, ko varu, padalīties ar līdzcilvēkiem, lai mazāks skaits iekrīt.
Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta. Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka nauda no Jūsu bankas konta netiks noskaitīta automātiski un maksājums(-i) jāveic, izmantojot sadaļu “Mana rezervācija”. - Informācja AB mājas lapā
četrās daļās – ja maksa par rezervāciju pārsniedz 200 EUR un līdz izlidošanai ir vismaz trīs mēneši.
Lūdzu, pievērsiet uzmanību savam maksājuma grafikam! Atlikusī maksājuma daļa jāveic saskaņā ar to, citādi rezervācija tiks atcelta bez iespējas to mainīt un iepriekš samaksātā nauda netiks atlīdzināta. Lūdzam arīdzan ņemt vērā, ka nauda no Jūsu bankas konta netiks noskaitīta automātiski un maksājums(-i) jāveic, izmantojot sadaļu “Mana rezervācija”.
Kāpēc man jāseko kaut kādam grafikam, ja es apriori piekrītu maksāt pat biļeti? Mana piekrišana pirkt, pirkums kā tāds ļauj kompānijai ņemt naudu no kartes naudu kad tai iepatīkas. Tā dara visi, sākot ar airbnb un beidzot ar vietējiem sporta klubiem. Saprotu, ja tā mēģinātu, bet būtu atteikums. Nē, redz es aizmārša, redz es neesmu lasījis un atcerējies noteikumus, redz kāds idiots kas zaudējie pats savu naudu 20 dienas PIRMS lidojuma.. un vispār ko kasos. Nē, es uzskatu, ka nevis es aizmārša, bet Airbaltic nodarbojas ar krāpniecību, izveidojot SLIKTU SERVISU par ko arī ir sūdzība.
Mana sūdzība ir par SLIKTU SERVISU, sliktiem noteikumiem, kas noveda pie naudas un biļetes zaudēšanas. Jā, Airbalticam mani ir viegli vainot aizmāršībā un vēl vieglāk piesavināties manu naudu 20 dienas pirms lidojuma izveidojot noteikumus, kas līdz tam noved. Un te es vainoju Airbaltic. Nav nekādu mistisku šķēršļu Airbalticam noņemt naudu automātiski no kartes kā to dara jebkurš normāls serviss, jo es pērkot pakalpojumu piekrītu arī maksāt. Tas nav šķērslis ne vienam sākot ar Airbnb, beidzot ar vietējo sporta klubu. Toties Airbaltic izgudro problēmu un uzskata ka viss ir normāli. Piedodiet, nav gan.