AirBaltic - Slikts servis
Pavirša attieksme pret klientu reisa Rīga - Stokholma ar aviokompāniju Air Baltic .
Lidojuma laika nepietiek vietas manai personīgai rokas bagāžai , virs galvas esošajā nodalījuma, pēc mana pieprasījuma tiek solīts ka privāta rokas bagāža tiks iedota man īsi pirms nolaišanas, kas netika izdarīts. Tātad visu lidojuma laiku pat nezināju kur mana bagāžas atrodas, kas liek man domāt vai kas jau nebija paņemts no manas bagāžas , nepiederošam personām. Turpretī citi klienti ir atstājusi savas virsjakas virs galvas esošajā nodalījuma, kur būtu jāstāv rokas bagāžai. Stjuarte neliekas ne zinis, kamēr man jātur sava jaka klēpi. Agnese un Ilze ( vecāka stjuarte ) pat lidojuma beigas pie izejas , neatvainojas par sagādātajam neertībām , un klaji melo , ka nevarējušas nodot man manu bagāžu ka bija solīts , jo esot bijis prioritāte cits klients. Kas man liek domāt , tad kas esmu es , un kāpēc mani tad kaut prioritāte ka otro klientu ? Un vel jo vairāk pēc pieprasīta vārda uzvārda , lai varētu reportēt sūdzību , sūdzību kompānijai , stjuartes atbild: nav iemesla sūdzībai , lūdzu nesūtiet.
Linda,
Atvainojamies, ja Jums radās neērtības izmantojot mūsu lidojumus. Vēlamies paskaidrot, ka mūsu apkalpe ir sagatavota atbilstoši aviācijas standartiem, un strādā, lai spētu nodrošināt labāko servisu ikvienā lidojumā. Mūsu klienti netiek prioritizēti un katrs pasažieris tiek apkalpots iespējami kvalitatīvāk, tāpat kā katra bagāžas vienība tiek koordinēta atbilstoši bagāžas noteikumiem un situācijai konkrētajā lidojumā. Katra mūsu klienta ieteikums vai sūdzība tiek individuāli izvērtēti, tāpēc nepieciešamības gadījumā aicinām Jūs sazināties ar mums.
Gaidīsim Jūs mūsu lidojumos jau atkal un vēlam patīkamus lidojumus!
Pievienot komentāru