www.sudzibas.lv AirBaltic Krāpšana, slikts serviss

Airbaltic - nekad neizmantojiet pakalpojumus! - Krāpšana, slikts serviss

Nekad, vienkārši nekad nepērkat ‪Airbaltic‬ biļetes ar interneta palīdzību un aviobiļešu meklētājiem. Vispār ‪‎nekad‬ ‪#‎nelidojat‬ ar Airbaltic. Jo redzot, lēto aviobiļešu meklētājos tiek pārdoti KUPONI nevis biļetes, un kompensācijas Jums neviens nesniegs, un līdz ar to neviens NEDOS ZIŅU - caur e-pastu, vai tālruni par reisa atcelšanu, vai Jūsu noņemšanu no reisa, jo redzot KUPONS NAV BIĻETE. Un, protams, ir jāatzīmē cik profesionāls un izglītots ir personāls - vārds un uzvārds netiek uzrādīts, darbinieki var uzkliegt, ievest stresa stāvoklī, savlaicīgi neatdot dokumentus. Citiem vārdiem sakot - izturēties visai nejauki. Dotā darbinieku "cieņpilnā" attieksme pret saviem klientiem, pārvadāšanas kvalitāte - identiska 15.trolejbusa statusam - raisa ideju pilnībā ‪‎atteikties‬ no dotās aviokompānijas ‪pakalpojumiem‬. Izturas kā pret lopiem, un vienalga - cik maksā biļete. OJ - KUPONS!

Atbilde no Air Baltic Support Pārstāvja atbilde 08.04.2016

Vēlamies izteikt nožēlu, ka šoreiz mūsu pakalpojumi neatbilda Jūsu vēlmēm. Mēs cenšamies iespējami pietuvināt mūsu servisu klientu vēlmēm. Tāpat arī esam ņēmuši vērā Jūsu sniegto komentāru, lai turpmāk izvairītos no šādiem starpgadījumiem. Papildus jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar mums.
Novēlām Jums patīkamus lidojumus un ceram Jūs sagaidīt mūsu lidojumos jau atkal!

E

Komentāri (2)

Pacco_al 01.02.2016

Da labi, histērisks vervelējums no kura nav iespējams saprast kurai pusei īsti ir taisnība. Lido ar slotu, ja tā labāk.

M Murkšķītis 03.02.2016

tu pacco al esi pats histērisks vervelējums, spriežot pēc vārda vien. Uz šodiendienu tās ir atslīpētas metodes, kā pārdot pakalpojumu, neko pretim nesniedzot un air baltic ar to nodarbojas jau sen. Pārdod biļeti, bet nekur nevar pievienot bagāžu, jeb pārdod biļeti un klāt vēl paspēj no tevis nošmaukt par apdrošināšanu un tamlīdzīgi. kopš 1999. gada lidoju tai skaitā arī ar air baltic, ar viņiem vismaz 10reizes gadā. Man ir ko pateikt. Lai gari neizplūstu, air baltic nezin, kas ir labs serviss un kā jārunā ar klientu, attieksme bieži kā pret lopiem, kam jādara tas, ko viņi ir iedomājušies un tik skatās, kā vairāk izslaukt no tevis naudu. Negodīgi un neaudzināti cilvēki strādā tur pa lielākai daļai, plus paštaisni, jo aviokompānijai vienmēr ir taisnība. arī visas tās bonusu kartiņas, kāpēc man viņa vispār ir vēl jādod, ja viņa ir izdota, tad automātiski visam ir jāreģistrējas.
Reģistrējieties automātā, bet automātā nav tāda numura, jo viņi nepakļaujas starptautiskām normām, pašiem savi numuri. Skrien meitene tipa pārbaudīt, nu jā, izrādās ir gan tā, automātā tādu numuru neņem pretim, tad reģistrē pati un vēl prasa par to 10Euro, vai tas nav sviests. Skaidrs, es nesamaksāju, jo uztaisīju skandālu, bet tas būtu pašsaprotami. Viņi pat kvīti ar zīmogu nevar izdot par samaksāto bagāžu, zīmogam pakaļ aizņem 15minūtes, saku labi, tad man nevajag, bet nē, ietiepjas un bizo atkal uz kaut kurieni. Beidziet, air baltic ir smagi jāmācās, kā apkalpot klientus.
Mājas lapā mūždien kļūdas, cena vispirms viena, kamēr nonāc līdz beigām, jau pavisam cita, izsmiekls!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes