AirBaltic - kavē un slikts serviss
Regulāri kavē reisus, piemēram, uz Kopenhāgenu pēdējā laikā vairākkārt, 05.02.2012. izlidoja 45 minūtes vēlāk, kā rezultātā gandrīz nokavējām pārsēšanos uz nākamo lidmašīnu, par piedzīvoto stresu nerunāsim.. vip punktus nereāli sapelnīt, pat regulāri visu gadu lidojot, plus lidmašīnas šauras, neērta sēdēšana, kājām nav vietas, rokas nepakustināt, kāda vel ēšana...stjuartes arī bieži ar laipnību neizceļas, tā esot pasažiera problēma, ka viņš nevar atrast vietu rokas bagāžai utml..un par tām mazām lidojošām katastrofām ne lidmašīnām, ko viņi iepirka salīdzinoši nesen, un kas regulāri baida pasažierus ar savām tehniskajām problēmām un kratīšanām, trūkst vārdu, iekšā kāpt negribas, bail lidot pat ļoti pieredzējušiem pasažieriem, esam iebaidīti..nosēsties citā pilsētā un nelikties par pasažieriem vairs ne zinis, iepriekš pat nepabrīdinot, redziet, slikti laika apstākļi, galvenais drošība, tā viņiem norma, bet informācija savlaicīgi sniegta netiek un nekādu rūpju, kur pēc tam likties tiem nabaga cilvēkiem, ne viesnīca, ne kompensācija, ne cits reiss, tāda ir realitāte..nekādu patīkamu asociāciju ar šo kompāniju..tas, ko viņi sevi medijos reklamē, ir uzpūsts burbulis, ne precizitāte, ne kvalitāte..vispirms izskatām visus citus iespējamos variantus un šo tikai kā galīgo nepieciešamību,ja nav citu variantu..
Komentāri (5)
Man nav bijusas probleemas!te ir paarspiileets!
neko nepārspīlēju, no dzīves viss..ja regulāri darbs prasa lidot katru nedēļu jau vairāku gadu garumā, ne tas vien ir piedzīvots..
nu bet tad nelido ar airbaltic, ja jau ir tik slikti! es jau sen paatraucu ar viniem lidot, jo visu ko aprakstiitji - saspiestiibu, sliktu eedienu, nelaipnu stjuartu attieksmi var sanjemt arii leeto lidsabiedriibu reisos, tikai par 1/3 no airbaltic cenas, lol. patiesiibaa ar leetajiem, par kuriem visi nez kaapeec lamaajas, nemaz nav tik slikti lidot, tehniski drosi un kaada atskiriiba, kaadas ir eertiibas vai serviss, ja lidojums nav ilgaaks par 3 stundaam? airbalticam vienmeer ir bijusas nepamatoti uzpuustas cenas un visaadi briinumi ar lidaparaatiem-te izraadiijaas, ka lidosim ar turkish airlines, kurs tehnisku probleemu delj stundas 2 ar visiem pasazieriem nostaaveeja uz skrejcelja, te kaveejam par paaris stundaam un nekad neaizmirsiisu to tarataiku ar kuru pirms gadiem 5 naacaas lidot uz vienu no skandinaavijas valstiim-tiesaam domaaju, ka airbaltic to bija aiznjeemies no aviaacijas muzeja, kaut ko tik retro nebiju redzeejusi nekad.
bet tu laikam blonda - tev svaki pielec. cik gadus veel katru nedeelju lidosi ar aviosabiedriibu, kura neapmierina?
Es domāju, ka tomēr labāk ir būt dzīvam un nokavēt tās 45 minūtes. Viņiem taču ir jāpārbauda vai lidmašīna ir tehniskā kārtībā, ziemā jānotīra apledojums no spārniem (dažreiz pat divreiz, ja nepieciešams). Un, domāju, ka ir arī brīdinājums, ka sliktos laika apstākļos var kavēties reiss. Ar to ir jārēķinās. Ja vajag, tad pat lido ar ātrāku reisu (ja tāds ir protams). Tāpat ir ar zemes transportu. Piemēram, man līdz darbam ir 15 min ar auto, bet es eju pārbaudīt jau stundu iepriekš, vai to maz varēs iedarbināt. (tas tā...ar lidmašīnu protams grūtāk). Un par tiem apstākļiem... pie mums noteikti nav kā filmās, ka stjuartes laizās klāt katram pasažierim... vai vilcienā jūs arī gaidat, ka kāds piedāvās kafiju un uzkodas un noliks jūsu bagāžu? Arī starppillsētu autobusos ir ļoti šauri un dažos pat jāpavada 4-5 stundas, bagāža krīt uz galvas un kājās stāvošās tantes spiežas virsū, lai jūs neizturētu un palaistu viņas apsēsties. Ko es varu ieteikt... nelidojiet ar šīm lidmašīnām... meklējat citu veidu kā tikt tur, kur jums vajag.
Tā vien liekas, ka sūdzības autore ir izlaista blondīne, kura īpaši nesaprot, ko raksta. Ja jau viss ir tik slikti, nopērc savu lidmašīnu un lido, kur un kā vēlies. Īstenībā Airbalticam nav ne vainas un man ir ar ko salīdzināt (ne tikai Ryanair). Cenas un servisa attiecība ir OK. Domāju, ka labāk nedaudz nokavēt papildus drošības pasākumu dēļ, nekā iet bojā aviokatastrofā.