VS Pro SIA www.aio.lv - Slikts Serviss/Krāpšana
Sveiki Visiem
Šodien saskāros pirmo reizi ar tik ļoti nelaipnu apkalpošanu internetveikalā www.aio.lv
Izvēlējos datoru ko pasūtīt , pirms pasūtījuma veikšanas uzzvanu uz šo interneta veikalu uzjautāju vai piegāde ir iespējams veikt 02.05 no paša rīta , ko menedžeris apstiprina ( savu vārdu menedžeris nenosauca) , pēc pasūtījuma veiksanas un naudas pārskaitījuma šim uzņēmumam saņemu zvanu ! Man paziņo , ka šis dators būšot no ''Vitrīnas'' jautāju ar ko tad viņš atsķiras , man saka , ka ne ar ko , vienkārši dators stāvējis ''Vitrīnā'' , neesmu lietpratējs tāpēc vēl uzdodu jautājumus vai tas ietekmēs , datora kalpošanu , un garantiju , protams atbilde ir noraidoša , ka viss būs kārtībā , tikai iepakojums būs attaisīts ! ( www.aio.lv mājas lapā šāda informācija nav pieejama) , sūtot šo noteikto preci aio.lv rādās ka vēl ir 2 šadas preces! Es protams jautāju , tad kāpēc šim datoram nemaināš cena , ja iepapkojums ir atvērts , jo man kā patērētājam nav nekādu ziņu par to vai prece būs vesela! Apgalvojot ka precei viss būs kārtībā , sarunu beidzot.. Es jautāju : Vai kurjeram tiks sniegts mans telefona nummuru , jo sarunāju ka piegāe būs 9:00 , protams pēc kā bija atteikums , ka nē ka piegāde būs dienas laikā ( tas būtu loģiski un nebūtu dusmīģs , ja man iepriekš neapgalvotu , ka var piegādāt 9os no rīta!
Tad nākamais : Jautājot vai varu saņemt preci uzreiz , kad aizbraukšu pats pakaļ otrdienā! Uz ko atbilde bija , vai pārskaitījāt mums naudu ? Atbildot , ka jau stundu iepriekš to esmu veicis , man tika pateikts , lai es es aizsūtu ē-pastu ar maksājuma uzdevumu uz [slēpt]@aio.lv , jo menedžerei nav vēlmes jautāt grāmatvedei par vienu apmaksātu rēķinu!
Protams to izdarīju , bet sāku aizdomāties vai tiešam prece no ''vitrīnas'' var būt jauna!
Sazinoties ar saviem IT speciālisties noskaidroju , ka precei no Vitrīnas vajadzētu būt lētākai , un ka portatīvajiem datoriem , no atvērta neieslēgta ekrāna bojājās kaut kas tur.. ( neesmu datora speciālists tāpēc nevaru komentēt) !
Pēc tam zvanu atpakaļ sim nummuram un jautāju vai tika saņemts mans ē-pasts , uz ko protams ir noraidoša atbilde ka neko nav saņēmuši , pārsūtõt vēl 3 reizes e-pastus uzturot sarunu ar šo internet veikalu ! Tiek saņemts mans e-pasts ar maksājuma uzdevumu!
Jautājot , kā man tiks atgriezta nauda par piegādi utt , , ka jārakstot iesniegums un pēc tam pāris dienu laikā tā tiks atgriezta ! beidzot sarunu apdomājos utt
zvanu vēlreiz vai tiešām nevar iedot jaunu preci nevis no stenda , uz ko atbilde bija negatīva ( par preces cenas samazināšānu arī nekas netika pieminēts)
Pēc šīs sarunas teicu , ka tomēr vēlos atcelt šo pasūtījumu , jo man nav ticamības ka šī prece būs labā stāvoklī!
Vēlāk saņemu ē-pastu ar šādu tekstu : Labdien, pēc pēdejās telefona sarunas vienojāmies, ka atgriezīsim jums naudu, tāpēc ka nevaram piedāvāt jauno preci- nevis no stenda.
Biju domājis , ka preces interneta veikalos ir jaunas , bet kā redziet tomēr nē ,
Kas notiktu , ja viņi man atsūtītu šo preci neko nesakot? un prece pec 2 nedēļām sabojātos?
Protams ka vainīgs būtu Es...
Saņemot šo e-pastu atcerējos , ka ar šo uzņēmumu jau konfilkti bijuši iepriekš : Pasūtot pie viņiem kārtridžus , apmaksājot viņu priekšapmaksas rēķinu , preci saņemām vairākas dienas vēlāk un divas dienas mūs turēja neziņa vai tos saņemsim vai ne!
Tāpēc jums ieteiktu domāt trīs reiz pasūtõt šeit jeb ko...
Komentāri (1)
Pats smieklīgākais ka veikala mājaslapā ir rakstīts ka tā ir "outlet" tehnika, precīzāk sakot mazlietota (skatīt bildē)
Bet vispār jau taisnība, ja preces iepakojums ir jau atvērts, tad precei vajag samazināt cenu it īpaši ka tā ir no vitrīnas.