Aio.lv - Slikts serviss, krāpšana
Mēs atstājām komentāru par sliktu apkalpošanu. Uz ko veikals atbildēja ar viltu.
Sliktāka apkalpošana. Nopirkam datoru ar brāķi, kas bija konstatēta meistaram. Piedāvāts tikai remonts. Nekādu papīru nedod, viss tikai ar vārdiem. Prece neņem, pašiem ir jāved servisā. SLIKTĀKIE!
Neapmierināja piegādeNeapmierināja klientu servissPrece neatbilst aprakstam
Veikala atbilde
Labdien! Jūs griezāties Lenovo servisa centrā.Tika veikts remonts, samainīta mātes plate un izsniegti par to atbilstoši dokumenti.Pēc tam jūs apvainojāt mūs kā pārdevēju, ka Lenovo servisa centrs ir sabojājis jūsu datoru. Jūs atteicāties no datora diagnostikas pie mums. Tad kur ir mūsu vaina? ac AiO
Iegādāts dators par 1275 eur, kā izrādījās ar defektu. Dators tika atvests uz veikalu. Garantijas/servisa daļas vadītājs ar meistaru veica apskati, vienojās, ka kaut kas nav kārtībā. Man tika atteikts lūgums saņemt pieņemšanas/nodošanas aktu. Dators bija pie viņiem visu dienu bez "papīriem". Un tagad saka, ka es nemaz neesmu nācis, bet ir kameras un liecinieki.
Palūdzu paņemt datoru uz garantiju, ar mērķi, ja tiek konstatēts defekts, atgūt naudu.
Uz ko es atkal saņēmu atteikumu. Saskaņā ar likumu veikalam bija jāpieņem prece un iesniegumu un jānodrošina garantijas remonts. Tā vietā mūs pašus nosūtīja uz servisu par saviem līdzekļiem (čeks ir). Servisscentra defekts tika konstatēts.
Rezultātā 2 stundas sarunas pa telefonu ar veikalu un servisu. 1 stunda konsultācijas PTAC pa tālruni, 1 stunda PTAC apmeklējums Brīvības iela 55. Divu nedēļu laikā 4 dienas braucieni uz servisu, un tas ir degviela un personīgais laiks. No servisa daļas vadītājas telefoniski izskanēja draudi mūs iesūdzēt tiesā, par ko? Viņi darīja visu iespējamo, lai atteiktu garantiju, rēķinoties ar to, ka mēs nevienam nesūdzēsimies . Kā izrādījās, pat pirkuma čeks tika izsniegts nepareizi. Rezultātā mums uz rokām ir bojāts dators, daudz iztērēts laiks un nervi un mīnus 1275 eiro.
Garantijas / servisa daļas vadītājs piedāvāja datoru vest uz servisu vēlreiz, atsaucoties uz to, ka šoreiz meistars varētu būt uzmanīgāks un paspēs to salabot.
Sudzibas.lv mājaslapā ir līdzīgas atsauksmes, neesam pirmie.
Labdien!
Paldies, ka pacēlāt šo jautājumu šinī vietnē. Atšķirībā no portāla salīdzini, šeit mēs neesam ierobežoti ar simbolu skaitu, kas mums ļauj sniegt izklāstītu atbildi.
Tātad, sakārtosim notikumus hronoloģiskā secībā:
- 2022. gada 27. janvārī Jūs noformējāt pasūtījumu par “All in one” datoru (Dators, kura visas komponentes ir iebūvētas vienā korpusā kopā ar monitoru) Lenovo IdeaCentre AIO 5 27IOB6, un to veiksmīgi saņēmāt šī gada 1. februārī (Pasūtījums bija gatavs saņemšanai jau 31. janvārī).
- Aptuveni 3 mēnešus vēlāk, 2022. gada maija sākumā, Jūs nolēmāt vērsties pie mums pēc palīdzības garantijas ietvaros. Iemesls: lēni darbojas datorspēles.
- Neskatoties uz to, ka garantijas nodaļas darba laiks ir norādīts mūsu mājaslapā, Jūs Lenovo datoru atvedāt uz mūsu klientu apkalpošanas nodaļu 9:00 no rīta, laikā, kad mūsu garantijas nodaļa vēl ir slēgta.
- Jūs, patstāvīgi, pieņēmāt lēmumu savu datoru atstāt mūsu telpās (bez dokumentiem!), pirms tam uzņemot tā fotogrāfijas no visiem rakursiem un paziņojot mums: “Ja būs kaut viens skrāpējums, tad datoru nepieņemšu atpakaļ”. Tā kā mūsu garantijas nodaļa bija slēgta, pārdošanas nodaļas darbinieki noformēt pieņemšanas dokumentus nebija spējīgi (Par ko Jūs tikāt informēti!).
- Pēc nedaudz laika, kad garantijas nodaļa bija atvērta, mūsu darbinieks veica pirmreizējo diagnostiku un konstatēja, ka spēle, par kuru bija sūdzības, darbojas lēni jeb sākas datora veiktspējas samazināšanās, augstas slodzes dēļ (Throttling). Par ko arī, nekavējoties, Jums paziņojām.
- Mūsu darbinieks Jums piedāvāja datoru, pa tiešo, nosūtīt uz sertificētu Lenovo servisa centru, lai samazinātu problēmas risināšanas laiku, un nedotu jums iemeslu uztraukties (Vai vainot mūs) par skrāpējumiem, kuri varētu rasties uz datora korpusa.
- Lenovo servisa centrā Jums tika veikts garantijas remonts, kura laikā tika nomainīta datora mātes plate (kopā ar iebūvēto video karti). Par šo procesu Jums tika iedoti attiecīgie dokumenti.
- Pēc kāda laika Jūs apvainojāt mūs par skrāpējumiem, kurus izraisīja Lenovo servisa centrs, problēmas neatrisināšanu un pieprasījāt naudas atgriešanu.
- Mēs Jums izskaidrojām preču atgriešanas procesu un palūdzām atkārtoti nodot datoru Lenovo servisa centrā, lai tiktu apstiprinātas Jūsu sūdzības. Jūs, savukārt, atteicāties (izgaisāt), izvēloties interneta sūdzību ceļu.
Mums ir ļoti žēl, ka radās tāda situācija. Bet, lūdzu, būsim objektīvi un minēsim visus, šī gadījuma, faktus tādus, kādi viņi patiesībā ir.
Jūs iegādājāties All in One datoru, kuru, veiksmīgi, izmantojāt vairākus mēnešu spēlēm. Pēc trīs mēnešiem saskārāties ar spēlēm, kuras Jūsu dators nespēj darbināt, esošās komponenšu konfigurācijas dēļ, un sāka lēni darboties no pārslodzes. Pēc tam Jūs nolēmāt saņemt atgriešanu/apmaiņu ar jebkādām darbībām, kuras varējāt izdomāt. Un tagad Jūs rakstāt šo, lieliski apzinoties, ka Mēs, pārdevējs, rīkojāmies pilnīgi pareizi un iekļaujoties likumdošanā, ko arī ir apstiprinājis PTAC.
Par vienu lietu Jums ir taisnība – Jūs neesat pirmais, kas ar šādām metodēm ir centies sasniegt savus savtīgos mērķus.
Novēlam Jums to vislabāko.
Ar cieņu,
AiO klientu atbalsta nodaļa
Tagad jūs piekrītat, ka mēs atnācām. Aktu mes prasijam, bet jus atteicat. Jūs izmantojat to, ka klients nezina likumus. Tajā dienā jūsu uzņēmumā nebija ne runas par skrāpējumiem. Gluži pretēji, jūsu meistars teica, ka mums nav jāuztraucas, viss būs labi iesaiņots un nosūtīts uz servisa centru. Bet, kad parādījās priekšnieks, tika teikts, ka jatiek galā pašiem. Priekšnieks teica, ka mums pašiem javed datoru serviss centra. Ne pie jums, ne servisa centrā trotling netika atrasts, bet tika atklats mates plates defekts.
Tāda pati problēma rodas lietotnē YOUTUBE — vai tā ir arī spēle? NVIDIA RTX3050 gddr6 4gb laptop nevar izvilkt YOUTUBE?
Problēma ir visās aplikācijās, kas saistītas ar video, tikai spēlē ir vieglāk, var ātrāk parādīt.
Šajā dienā pie jums bijam vienu stundu. Defekts tika atklāts pirmajā mēnesī, un datoru atvedām garantijas laikā.
Datoru atnesam e-pastā norādītajā laikā, sarakstes laikā ar Jums 9-18 un numuru 24244266. 9:00 Jūsu darbiniece mūs aizveda pie meistara, ar kuru sazinājāmies. Mēs nefotografējām "no visām pusēm".
Un mes "neizgaisam", ka jus rakstat. Bet bijam spiesti ar to jatiek gala paši, par savu naudu. Kads normals cilveks pats var atteikties no garantijas? Ko jus vispar rakstat?
Ja jūs ievērotu likumu, pieņemtu datoru, pieņemtu pieteikumu, tad, tā kā defekts tika atklāts(TAS iR KONSTATETS UN PAR TO iR AKTS) mēs varētu atgūt naudu.
Jūsu firmā strādā divi mani draugi. Viņi man uzreiz teica, ka ir bezjēdzīgi ar jums strīdēties, jūs darīsiet visu iespējamo, lai apiet mūsu likumīgās tiesības.
Pievienot komentāru