www.sudzibas.lv Accenta Nemaksātāji!

Accenta - Nemaksātāji!

Esiet uzmanīgi ar SIA ACCENTA! Viņiem patīk nesamaksāt naudu par pakalpojumiem. VAldes loceklis un viņa grāmatvede Kristīne neskaitāmas reizes solījās to darīt, taču mierīgi nepilda solījumus. Kad vajadzēja izgatavot skatloga reklāmu, zvanīja 10x dienā, pat gribēja, lai strādājam Lielajā Piektdienā! Kad viss gatavs, vairs neliekas zinis. Summa nav liela, taču mūsu mazajam uzņēmumam tas ir pamatīgs robs.

P

Komentāri (12)

R Raivis 02.09.2009

Shajos laikos laikam nevienam nevar uzticeeties, bet bez savstarpeejas uzticeeshanaas biznesaa ir loti gruuti.

1 112 04.09.2009

2008. gadā Accenta strādāja ar -200'000Ls zaudējumiem, domāju tas jau izsaka visu.

Bet tā visā visumā, patīkamu iespaidu firma atstāj.
Lai veicās šitajos grūtajos laikos.

L liga 21.09.2009

Viņi taču visai Rīgai ir parādā par reklāmu!!!

A anja 07.10.2009

Accenta nav samaksājusi par programmnodrošinājumu, kuru izmanto peļņas gūšanai. Tātad strādā ar nelegālu (zagtu) instrumentu. Ir parliecība, ka tas ir viņu biznesa stils. Līdzīgi nozaga PC ar ACCENTA saistītais LATIKO. ACCENTAs un LATIKO darbinieku bezkaunība pārsniedz visas robežas. Tas ir viņu menedžmenta stils

A anja 07.10.2009

Piedāvāju visiem kurus ir apkrāpusi ACCENTA apvienoties vienam kopējam pasākumam ;)

K kaspers 10.11.2009

Liela darbinieku rotācija, cik man bija saskarsme tur menedžeri mainās gadā reizi, man ar viņiem bija laba sadarbība, tikai problēmas ar maksāšanu vajag vadības akceptu, kurai nostāja nemaksāt, laikam jau kaut kas nav kārtībā. Reklāmas taisa un liek visur tikai par tām nemaksā, jo uzskata, ka nav jāmaksā, vai viņiem par mēbelēm arī nemaksā, ja viņi domā, ka var citiem nemaksāt ?

J Juris 10.11.2009

Tur ir tāds, ko darbinieki sauc par "mazo napaleonu", kompleksu pilns cilvēks, meklējet to :)

I Info Pārstāvja atbilde 09.01.2010

Ir jau zināms kas tās nejaucības raksta :) No daudziem tūkstošiem klientu kuri apkalpoti te raksta pāris cilvēki kuri pat nav klienti, bet konkurenti vai zināmā mērā tādi. Protams kompānijai ir jāpilnveidojas, lai uzlabotu maksājumu kārtību šajos krīzes apstākļos un tas arī tiek darīts...

A Alex 21.01.2010

Zakazali kuhnju, zhdali pochti 4 nedeli. Oplatu polnostju potrebovali pered ustanovkoj. Ustanovshik, kak skazali v accente samij luchshij - isportil pri ustanovke vse, chto mog. Tehniku po varvarski ustanovil. Privezli ne polnostju ukomplektovannuju kuhnju. Vot uzhe 2-ja nedelja stoit ne ustanovlennaja kuhnja. Zvonili v accentu, dobitjsja nichego nevozmozhno, nikto nichego ne delaet. Edinstvennoe chto mozhno skazatj - shema moshennikov, denjgi poluchajut, potom prosto kidajut. Razgovarivatj im po telefonu - net vremeni, raboti mnogo. Denjgi polucheni - vi ih boljshe ne interesuete. Takogo bardaka trudno najti!!! Sovetuju s nimi ne svjazivatjsja, mozhno za svoi denjgi poluchitj kuchu problem + hamskoe otnoshenie.

M Maija 11.03.2011

Piekrītu par nemaksāšanu - avansa pārmaksu gaidu jau vairāk kā mēnesi. Solīt sola visu laiku, bet rezultātā bankas kontā nekā nav. Aizsūtīju jau kļauzi uz PTAC. Ja nebūs viņu kompetencē, griezīšos policijā. Tracina šitais.

P puuce 24.03.2011

Kāda bezkaunība!!! 1000šiem sūdzību par Accentas izdarībām, bet viņi šajā mājas lapā www.sudzibas.lv ievieto savu reklamas baneri .ļoti bezbailīgi. Tātad viņi ir visuvareni!

A Andrej 10.08.2011

Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes