Accenta - Krāpnieki

Nevienam nenovēlu sadarboties ar SIA Accenta. Pasūtītās preces piegādi aizkavēja uz 3 mēnešiem. Piegādāja tikai pateicoties uzstājībai. Pārmaksāto summu gaidu jau ceturto mēnesi, bet cik saprotu viņi negrasās nemaz to atgriezt! Nāksiet sniegt prasību tiesā! ja negribam piedzīvot tik pat nepatīkamu sadarbību, labāk pārmaksājiet! tas noteikti būs tā vērts!

K

Komentāri (5)

A Andža 09.08.2011

šaubos vai ko panāksiet patreiz mums ir tikai tukši solījumi, atgriezt naudu vai izpildīt pasūtījumu

A Andrej 11.08.2011

Tas maitas jamaca, rikojeties!

Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.

Ar cieņu,

Dace Dreijere
Patērētāju tiesību aizsardzības centra
Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas
vecākā konsultante
e-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv

M meils 17.12.2012

Labdien.
Nu jau trīs gadus atpaļ šajā kantorī pasūtīju un finālā, gan ar 2 nedēļu, nokavēšanos, iegādājis divus skapjus. Pasūtiju un pirmo iemaksu veicu, šī kantora filiālē, , Spice Home, , . Pilnu smaksu veicu preci saņemot ražotnē kura tolaik atradās Jūrkalnes ielā 15/25. Viss it kā OK., bet paejot jau gadus saņēmu vēstuli no tiesu izpildītājiem par it kā nesamaksātu preču pavadzīmi par summu 119 LS.. Šoks. Rokot dziļāk izrādās ka šim kantorim ir iesākta maksāt nespējas procedūra un administrators ceōt augšā šī iepriekš minētā kantora papīrus ir uzracis pavadzīmi kuru es it kā neesot samaksājis. Skaidrs ka ACCENTA caur kasi apmaksu nav izlaidusi un es laikam neesmu vienīgais ar kuru tā ir rīkojušies.Tikai kā lai tagad pierādu ka esmu samaksājis, jo 3 gadus čekus mājās neturu.Loģiski spriežot kā gan varēju saņemt šos skapjus nesamaksājot !!! Apsurds. Diemžēl maksāt nespējas administrators laiekas ir no tās pašas sugas, jo slikti latviski runājot man paskaidroja, ka čekus jāglabājot mūžīgi.Un jautājums ko man tagad darīt ?Sanāk kā anaekdotē man jāpierāda ka es neesmu kamielis.

D drostalina9 26.12.2012

Nu ko lai saka... diezgan traki Tev ir sanācis. Izskatās, ka būs vien jāmaksā tiesu izpildītājiem tiem 119ls, savādāk, ka neiedzīvojies vēl lielākā summā. Domāju, ka Tu neesi vienīgais, kurš saņēmis šādu vēstuli. Bet nu interesanti gan - atdot preci, bet naudu pretī nesaņem. Tur jau var iet un sūdzēties PTAC, ka tā ir noticis, varbūt viņi varēs kaut kā palīdzēt.
Accentai jau labu laiciņu kā ir maksātnespēja uzsākta, bet reāli jau viņiem nekas nepieder, no kā varētu izmaksāt kompensācijas. Atliek vienīgi gaidīt maksātnespēja administratora lēmumu par izmaksājamām summām no garantijas fonda. Cerams, ka kaut ko varēs dabūt atpakaļ.

D drostalina9 26.12.2012

Nu ko lai saka... diezgan traki Tev ir sanācis. Izskatās, ka būs vien jāmaksā tiesu izpildītājiem tiem 119ls, savādāk, ka neiedzīvojies vēl lielākā summā. Domāju, ka Tu neesi vienīgais, kurš saņēmis šādu vēstuli. Bet nu interesanti gan - atdot preci, bet naudu pretī nesaņem. Tur jau var iet un sūdzēties PTAC, ka tā ir noticis, varbūt viņi varēs kaut kā palīdzēt.
Accentai jau labu laiciņu kā ir maksātnespēja uzsākta, bet reāli jau viņiem nekas nepieder, no kā varētu izmaksāt kompensācijas. Atliek vienīgi gaidīt maksātnespēja administratora lēmumu par izmaksājamām summām no garantijas fonda. Cerams, ka kaut ko varēs dabūt atpakaļ.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes