Accenta - Izcili slikta klientu apkalposana un mebelu kvalitate!
Pasutot skapi novembri - atved javari
Sola kompenset ar tranportesanas naudas atmaksasanu - joprojam nekas nav atmaksats
Mebelu dalas - liekot kopa, neprecizas caurumu vietas (no 1-5cm atskiriba!)
Skapja durvis - aizverot, paliek 1cm sprauga!
Skapja antresolam - caurumi izurbti preteja puse, salikt nav iespejams!
Uz telefona zvaniem - atbild standarta frazes, viss bus
Uz e-pastiem - vienkarsi neatbild, jo neesot ko teikt (ta paskaidro, kad atbrauc klatiene)
Sen tik neprofesionalu attieksmi pret klientu neesmu redzejusi plus nekvalitativi izpildits darbs un prieksapmaksa ir 100%! Pec tam ej un cinies ar "neko"! Neskaitot iztereto papildus laiku un nervus.
Esmu loti vilusies un nevienam neiesaku uzsakt jebkadu sadarbibu ar so kompaniju.
Komentāri (3)
Man bija pozitīva pieredze gadu atpakaļ!
http://www.vdi.gov.lv/lv/
Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 38 k-1
LV–1010
Tālrunis 67021704
Fakss 67021718
E-pasts: [slēpt]@vdi.gov.lv
Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.