Aboutyou - Slikts serviss, krāpšana, sūtījuma nesūtīšana, problēmas ar saziņu
Tika veikts pasūtījums 1. Jūlijā un vēljoprojām paka nav saņemta! 21. Augusts! Vairākas reizes sazinājos, bet pilnīga ignorēšana uz problēmas risināšanu. Tiek teiktas standarta frāzes un nekas vairāk! Diemžēl, atvaļinājuma laiku pavadīju Latvijā, kas bija 3 nedēļas. Ziņojot, ka pasūtījums vairs pilnīgi nav aktuāls, jo neesmu vairs Latvijā, pretī saņēmu atbildi, ka mazliet vēl ir jāpagaida! Ko gaidīt tieši, ja nav iespēja izņemt vairs paku fiziski nevienam? !
Šodien atnāca e-pasts ar lūgumu izpildīt aptauju par servisu! Ieejot viņu mājas lapā redzu, ka paka ir it kā piegādāta, bet sms neesmu saņēmusi no omniva! Kā tas ir iespējams? ! Protams, telefona nr man neviens nedeva, kad lūdzu sazināties ar kādu augstāk stāvošu personu! Tā arī esmu pilnīgā nesaprašanā, kas notiek ar pasūtījumu, tā piegādi un iztērētajiem 200€, kurus lūdzu atgriezt atpakaļ pirms jebkas tik "izsūtīts", bet arī tas lūgums tika pilnībā ignorēts! Kā tālāk rīkoties man, nav ne jausmas!
Komentāri (3)
Tāpēc iesaka About you maksāt pēc preces saņemšanas, lai mazāk būtu problēmas.
Man nekad ar AboutYou nav bijušas problēmas. Ir cilvēki, kam regulāri ar visu ir problēmas.
Diemžēl piebilde ar -ir cilvēki,kam regulāri ar visu ir problēmas ir nevietā! Nekad ne ar ko tādu iepriekš saskārusies neesmu, ņemot vērā, ka ikdienas un pārtikas preces tiek sūtītas praktiski 80% caur internetu!
Ja Jums liekas, ka mūsdienās nespēja piegādāt preci gandrīz 2 mēnešus ir ok, tad man tas neliekas ok. Tad jau savus pāri €200 varēju kur citur iztērēt. Pilnīgi nevajadzīgas piebildes, kas nekādi nepalīdz atrisināt radušos situāciju!