About you - Nesaprotama apkalošana
Pasūtot no šī veikala jārēķinās, ka varat nesaņemt neko. Pasūtīju kurpes, potenciāli ierašanās laiks pēc 5-7 dienām, kas ir normāli. Trešajā dienā paskatos pasūtījuma progresu - o! Prece nodota kurjeram, cik jauki!. Ceturtajā dienā atnāk info uz epastu no paypal par naudas atgriešanu (nevis no uzņēmuma kas mani apkalpo, bet paypal) kāpēc?
Zvanu uz klientu tālruni, meitene atbild, ka tehnisku iemeslu dēļ, " Tiri Piri", darīt neko nevar. Saku: kā tas var būt, ka kurjeram tika nodota mana prece, un tagad pēkšņi vairs viņas nav. Tad kāds sācis pildīt manu pasūtījumu un pārdomājis? Atbilde no meitenes viennozīmīga - pērc vēlreiz. Hmm... Labi, bet man tās kurpes vajadzēja uz noteiktu datumu.
Pat atlaižu kuponu nepiedāvāja par to, ka nevar izdarīt darbu līdz galam. Bēdīgi.
Cerams ka tā nav regulāra prakse.
Komentāri (10)
Tas pats. Pasūtīju preci divas reizes, un nekas neatnāca. Uzrakstīju vēstuli, bet atbildi nesaņēmu, tikai to, ka prece nonāca atpakaļ uz biroju un pieprasīja uzrādīt bankas kartes nr.,lai naudu nosūtītu man atpakaļ. Es preci pasūtīju ar pēcapmaksu, neko neesmu maksājusi pirms prece nonāks pie manis. Tagad visu laiku man sūta vēstules ar pieprasījumu nosūtīt viņiem bankas kartes nr..Kaut kāda ņirgāšanās. Man nepaveicās ar šo i-veikalu :(
Man kaut kas līdzīgs. Rāda, ka prece piegādāta, bet neko neesmu saņēmusi. Ceru atgūt naudu.
Esmu visu saņēmusi, kvalitāte nevainojama, aizkavējās piegāde tehnisku problēmu dēļ. Paldies About you!
Par about you varu teikt tikai to labāko. Ja ir kādas neskaidrības vai problēmas,var uzzvanīt uz zvanu centru,naudu atgriez atpakaļ. Pozitīvi.
Man viss gāja labi. Pasūtīju jau 3 reizes, vairākas preces. Pusi no tām sūtīju atpakaļ, naudu atgrieza diezgan ātri, dažreiz pa daļām, bet viss bija izdarīts.
Man bija divi gadījumi. Vienu reizi atsūtīja džinsus kurpju vietā. Nepareizas preces atgriešanai jāprasa speciālā veidlapa. Domāju, ka pēc tam atsūtīs kurpes, bet nekā nebija - kurpes jāpasūta no jauna. Naudu gan atgrieza. Un piešķīra 25% atlaidi nākamajam pirkumam! Es to izmantoju un pasūtīju auskarus. Bet saņēmu vienu auskaru. Pajautāju, vai tā arī jābūt. Klientu apkalpošanas serviss man paskaidroja, ka prece ir izpārdota un jautājums uzdots kaut kādām departamentam.
Bet klientu apkalpošanas serviss strādā nevainojami, ļoti ātri reaģē uz jautājumiem. Preču kvalitāte arī ir laba vai teicama.
Pasūtīju preces 19.11, piegāde solījās būt no 24-29.11... Pacietīgi gaidīju 24.11.. Uzrakstīju epastu par to kāpēc manas preces vēl nav apstrādās. Rēķinu nav atsūtījuši utt... Atbilde mēs ļoti atvainojamies, mums šobrīd ir daudz darba un drīzākaja laikā tiks jūsu pasūtījums apstrādāts. Pajautāju vai varu dabūt rēķinu, uz ko man pateica ka neesot iespējas... Labi neko turpināju gaidīt. Līdz šodien atnāca epasts ar atvainošanos ka, mana prece neesot vairs pieejama. Atverot veikalu skatos vai tik tiešām tā ir. Ne. Prece ir pieejama. Izmers ir pieejams. Zvanu viņiem. Atkal tas pats atvainojamies par sagādātajām neērtībām utt... Attieksme pilnīga nulle. Pirmo reizi un viss ticamāk arī pēdējo reizi šeit iepērkos... Galīgs stulbums... Piedāvājums uztaisiet vēl vienu pasūtījumu un gaidiet ziņu. Paldies aboutyou... Man vairs nav vēlēšanās...
Arī es pasūtīju tommy vīriešu apavus, atnāca laikā sapriecājos, atveru vaļā, bet tur sieviešu conversi, bet iekšā pvz pareizajiem tommy apaviem, zvanot atbildēja lai sūtu atpakaļ un 2 nedēļu laikā ieskaitīs naudu, jautāju vai vienkārši nevar atsūtīt īstos apavus kad saņem atpakaļ sūtījumu, uz ko atbilde bija nē pērciet pa jaunam. Pirmā un pēdējā reize kad šeit kautko sūtu.
super, pēc sešām dienām (pa vidu sestdiena, svētdiena) saņemu superīgākos apavus kādus esmu pircis!
Kāds ir viņa kontaktu talrunis ? Tur neparādas pilns nr. Ar draudzeni sūtijām preces jau Trešo dienu uzrādās kad apstrādā un uz ēpastu neatnāca nekāds info par pasūtijumu.