About you - Krāpšana
About You-ļoti slikts serviss un cilvēku apkrāpšana. Atgriezu preci 20.05 14 dienu laikā jau ir pagājušas 16 dienas, bet naudu vēl līdz šim neesmu saņēmusi. Sāku jautāt kad atgriezīs manu naudu. E-pastā atbild un nosūta man kkādu deklarācijas formu, kas esot vēl jāaizpilda, kuru nemaz nevar atvērt. Visulaiku tiek meklētas atrunas.Palasot sūdzības, izskatās kad neesmu vienīgā kura ir tikusi apkrāpta no About You puses un naudu neatgriež 14 dienu laikā. Neiesaku nevienam šo interneta veikalu., ja vēlēsieties atgriezt preci, naudu jums neredzèt. Vērsīšos protams patērētāju aizsardzības centrā.
Komentāri (14)
Dārta742, kā Jums beidzās šī "About You" epopeja? Datumi mums bija precīzi kā Jums, 20.aprīlī sūtījām atpakaļ, Jūs sākāt celt trauksmi jau 6.maijā, mēs nedaudz vēlāk...12.maijā naudiņa tomēr laimīgi atgriezās kontā... Par tām 14dienām vai pat 14darbadienām patiešām ir MELI... Meitenēm tas ir vienkārši parasts reklāmas triks, tadjau būtu to 14ku nomainījušas uz 30ku! Noliktava nezkāpēc atrodas Lietuvā... Latvijā nav uzcelti piemēroti NOLIKTAVU PARKI vai šausmīgi dārgi neizdevīgi salīdzinot ar kaimiņzemi?!? Jajau tāda cīņa par jauniem klientiem, tač atgrieztu to naudiņu jau tanī pašā momentā kad viņu sistēmā parādās ziņa par sūtījuma ievietošanu atpakaļ pakomātā, sevišķi ja runa iet par nelielām summiņām, protams kompānijai risks pastāv, bet vai tad visi būs tik neadekvāti ka ievietos pakomātos tukšas kastes un Omniva to momentā nevar pārbaudīt, bet toties cilvēkiem būs mierīgāks prāts un vēlme pasūtīt vēl un vēl, citādi pēc Omnivas trekkinga pēdējais ieraksts ka sūtījums 1.maija vakarā ieradies Kauņas terminālā un līdz 12.maijam pēdas zūd! :-(((
Nu nezinu, nezinu... Arī sūtīju atpakaļ. Pēc 14 dienām sāku interesēties, tad gan jau pēc brīža bija gan e pasts, gan nauda. Nu tā gausi, bet pagaidām viss notiek.
About You - pievienojos tiem, kuri šo ,,iepirktuvi'' sauc par krāpniekiem. Man veselu mēnesi nācās pacīnīties, lai saņemtu atpakaļ naudu par nosūtītām precēm! Nevienam neiesaku iepirkties About You!
Tā pati problēma , atgriezu preci pirms 12 dienām,bet naudu neesmu saņēmis. Atbalsta dienests tikai atrunājas,ka prece vēl nav nonākusi viņu noliktavā un jāgaida 21 diena. Uz jautājumu,kur varu redzēt sūtījuma atgriešanas virzību seko pilnīgs ignors,it kā es nemaz nebūtu to jautājumu uzdevis.
Labdien, es ari atgriezu preci atpakal, sanemu izznu ka vina ir sanemta, 08.01.24 . es rakstu izzinas man vispar netbid, cik ilgi ir jagaida kad atgriezis naudu.
Problemas ar naudas atgriesanu!Atbalsta servisa nau nekada komunikacija!Preci atpakal sanemusi sanemu apstiprinajums ir bet naudas atgriesanu velk garuma!
Man ir vēl jautrāk. Atgriezu vienā pakā 2 preces, bet atmaksu saņēmu tikai par vienu. Kaut ko formāli atrunājas - katra prece atsevišķi tiek apstrādāta... Liek gaidīt vēl nedēļu. Skaidrs ir viens, ka kaut kas nogājis greizi. Vai nu cilvēks, kas pieņēma preci, kaut ko sajauca un atzīmēja tikai vienu preci, vai grāmatvedībā bardaks, vai vispār sajauca preces, jo atgriezu vienlaicīgi vairākas atsevišķas pakas ar dažādām precēm...do mās jau esmu atvadījusies no saviem 40 eiro.
Pēdējā laikā daudz ko nākas atgriezt, kvalitāte kritusies...
Nekādā gadījumā neiepērcieties šajā veikalā! Preces atgriešanas gadījumā, varēsiet rakstīt uz klienta atbalsta centru x100, Jums tikai lūgs paciesties un pagaidīt, un nekas netiks atrisināts. Noteikumos rakstīts, ka preces atgriešana aizņem 14 dienas, bet man nav atnācis e-pastā pat apstiprinājums par preces saņemšanu, netiek iedots pat preces izsekošanas kods. Turpinu cerēt un gaidīt savu naudu, bet tas viss aizņem laiku un ir ļoti kaitinoši. Šo interneta veikalu nerekomendēju nevienam!
Nācās gaidīt kādu laiku, bet atmaksu saņēmu.
Labdien! Esmu atgriezusi preci about you ar Omniva starpniecību, pierādījumi no Omnivas man ir piestādīti, esmu rakstījusi About you gan Latvijā, gan Vācijā-atbildes ir dažādas, bet galvenais-NAUDU MAN NEATGRIEZĪS un Omnivas pierādījumi viņus neinteresē! Esmu pirkusi tur vairāk par 5 gadiem un tāda attieksme, zaudēju 130EUR :( Nevienam neieteicu tur iepirkties!
Man jau handriz 2 menešus neatgriež 400 eiro. Lïdz šim problēmu nebija. Viņi sākumā teica, ka jau atmaksāts, pēt tam visādas atrunas, pagaidiet...šodien atnāca vēstule paldies par pacietību, mūsu partneri neatbild, bet gadījumā, ja atbildēs IESPĒJAMS ! Mest atrisināsim jūsu problēmu.
Es dabūju visu naudu tikai pateicoties PTAC, rakstiet viņiem arī, nevajag gaidīt
Paldies. Uzrakstiju viniem, ka uzrakstiju PTAC, atgrieza naudu uzreiz.
Man arī bija šī pati problēma. Pēc preces atgriešanas pagāja 14 dienas un nauda netika atgriezta, rakstīju e-pastus veikalam, bet saņēmu tikai atrunas, ka esot tehniskas problēmas ar Paypal un ka tās tiek risinātas, lai es esmu pacietīga un gaidot. Kad pagāja jau mēnesis, es turpināju saņemt ziņas, lai esmu pacietīga un ka problēma vēl tiek risināta. Es sapratu, ka nav kaut kas īsti kārtībā un caur Paypal reģistrēju problēmu. Kad atkal pēc 1 nedēļas uzrakstīju, ka vēl joprojām neesmu saņēmusi un ka griezīšos PTAC, tad veikals man atbildēja, lai risinu savu problēmu ar Paypal. Un par brīnumu nākamajā dienā man nauda tika atskaitīta.