ABCMARKET - Potenciālo klientu ignorēšana
Viņu mājas lapā noskatīju ledusskapi un zvanīju, lai to pasūtītu. Sieviete lauzītā latviešu mēlē solīja, ka atzvanīs tiklīdz uzzinās vai šī prece ir pieejama. Zvanu no viņiem nesagaidījis, pēc nedēļas mēģināju sazināties ar šo aizdomīgo kantorīti vēlreiz, bet klausuli neviens tā arī nepacēla. Šī attieksme liecina tikai par to, ka viņiem klienti, kuri ir gatavi maksāt vismaz 350 Ls par sadzīves tehniku, nemaz nav vajadzīgi un viņu mājas lapa ir tukšs burbulis ar nepamatoti zemām cenām sākotnējai pievilināšanai un acu aizmālēšanai. Tāda klientu ignorēšana mūsdienās ir apbrīnojama, tā kā secinājumus katrs var izdarīt pats, - bet es silti ieteiktu no šādiem internet veikaliem turēties pa gabalu. Tādam ilgs mūžs nebūs, tāpēc pārsteidz tas moments, ka cilvēki tērē naudu savas mājas lapas izveidei un algo kādu, kuram neko nemaz nedrīkstētu uzticēt, ... pat elementāro komunikāciju ar cilvēkiem pa telefonu.
Pievienot komentāru