A/S - Klientu apkalpošana
Šī iestāde pilnībā ignorē klienta velmes, vajadzības, nekad neatrisina problēmu lai arī apgalvo pretējo. Vairākas reizes esmu griezies gan klientu apkalpošanas centros gan klientu apkalpošanas tālruni un secinu ka šo abu struktūru komunikācija ir nulles līmenī - Vieni apgalvo ka vis ir izadarīts savukārt sazinoties ar galveno pārvaldi ti nav informēti par šādiem pieprasijumiem. Publisks FUJ Swedbank!!! Un pārstājat uzplīties ar saviem piedāvājumiem tiklīdz es ieeju jūsu filiālē - Dariet ko lieku un pārmaiņas būtu patīkami saņemt vēlamo.
Komentāri (3)
Šī sūdzība ir pret A/S "Swedbank"!!!
šī sūdzība neko neizsaka- konkrēti, kur apkalpojies, ko neizdarīja, kurš neizdarīja...
Arī nesapratu sūdzību, par ko tieši? Par kuru filiāli?
Ja tev nepatīk, ka katru reizi piedāvā, tad neej uz banku- ir Internetbanka, saraksties ar banku un viss būs O.K.!
Ja tev nepatīk, ka piedāvā, tad tu vari rakstīt sūdzības arī uz Narvesen, Pluspunkts, Drogas utt. un PĀRĒJĀM bankām. Uzreiz var redzēt, ka neesi mācījies mārketingu. Biznesā tā arī ir, ja necentīsies, augļus nedabūsi.