8811 - Nekvalitatīvie pakalpojumi
Ļoti nekvalitatīvie pakalpojumi!!!
Pat neko neatbildēja uz manu sudzību:
"
No:
Kam:
Datums: Thu, 25 Apr 2013 11:59:30 +0300
Temats: Sudzība (Maija Ziediņa)
Labdien,
23.04.2013. 17:24 zvanot uz Jūsu numuru 8811, Jūsu darbiniece Maija Ziediņa atbildēja, ka nezina tādu apdrošināšanas kompāniju GJENSIDIGE, palūdza nosaukt pa būrtiem, bet arī tad neatrada gandrīz 2 minūšu laikā.
Es domāju, ka tāda nezināšana nav pieļaujama!
Gaidīšu Jūsu komentārus un atsūtiet, lūdzu, Jūsu darbinieces priekšnieka numuru.
Paldies.
--
Karīna Briede
"
Komentāri (4)
JA tev ir internets, lai uzrakstītu sūdzību, tad varēji arī sameklēt to GJENSIDIJE internetā.
1188 vispār stulbi operatori
TAK VINI TIKAI NAUDU NOKAAST GRIB UN KAASH, SPECIALI STIEPJ LAIKU, SEN JAU VAIRS NEZVANU TAM NAUDAS ATMAZGASANAS KANTORIM, MEKLEJU VISU I-NETAA.
1) 1188 un 8811 ir pilnīgi divi dažādi uzziņu zvanu centri!!!
2) Nezināšanas vai informācijas meklējumos, ja neveicas - operators piedāvā precizēt un atrast visu vajadzīgo informāciju un pēc tam nosūtīt sms ar informāciju... Neviens nevienu netur uz līnijas entās minūtes!
3) 'Speciāli stiepj laiku' ??!?!? 1188 varbūt to dara, ar to esmu saskārusies, maksas par zvanu viņiem ir tīrais pelņas avots, bet 8811, kas ir Tele2 izdomājums, viņiem ir pretēji - cīnās, lai maksas būtu zemākās un klienti tiktu apkalpoti čut nevienas minūtes laikā. Cik ir dzirdēts, ka operatori pa kalu dabon, ja tur klientu uz līnijas. Ja nu kas uzreiz piedāvā info sms veidā...
Sūdzībā kaut kas nav riktīgi - vai tik speciālinav teikts - nevajag man sms, dodiet info tulīt un tagad :)) principiālais klients!