www.220.lv - smaržas
Tiešām ĻOTI nekvalitatīvas smaržas! Pēc 15-30 laika smarža vispār nav jūtama (ne tikai es centijos "saost"). Smarža neturās pat uz apģērbiem.Tas,kā prece ir oriģināla - tikai vārdi, es arī varu tā pateikt tirgojot nekvalitatīvo preci. Tas pats,ka atsūtīt kādam bikses un pateikt,ka tas ir Nike bikses,bet tie medz būt arī bez firmas logo..Jautājuma cena-90€Protams,neviens neatbildēja uz manu vēstuli.Sildi NEIESAKU iepirkties šajā "veikalā"!!!!
Komentāri (11)
Labdien, Elise!
Interneta veikals 220.lv tirgo tikai oriģinālas smaržas, kuras tiek iegādatas no pārbaudītiem piegādātajiem.
Smaržu aromāts ir atkarīgs no tā, kurā vietā (uz, kuras ķermeņa daļas) to uzpūš (vai dekoltē zonā, vai uz rokām vai arī uz citas ķermeņa daļas), kāda ir ķermeņa temperatūra un pat smaržu aromātu var ietekmēt arī gaisa temperatūra. Smaržu aromātu ietekmē daudzi faktori.
Ikviens pircējs, kurš iegādājas preces interneta veikalā, . ir tiesīgs nelietotas tās atgriest 14 dienu laikā.
Līdz ar to, ja iepakojums nav bojāts un neesat to lietojusi variet tas atgriest, Ģertrūdes ielā 94a.
Kā vienmēr - copy paste teksts
Lūdzu, paskaidrojiet, kā var uzzināt, ka smaržas ir nekvalitatīvas NELIETOJOT tās un nebojājot iepakojumu??
Smaržas tika uzpūstas ne vienu reizi gan uz ādu visās vietas, gan uz apģērbu!
It kā pasakā "Karaļa jaunais tērps" - tērpu neviens neredz, bet tas ir gan
Tā arī ir ar smaržu..
BEZKAUNĪGI!!!
LŪDZU KĀDU PIERĀDĪJUMU, ka smaržas ir ORIĢINĀLAS, nevis VĀRDUS un SOLĪJUMUS
Savadāk Jums nevar ticēt
"Oriģinālas" smaržas no POLIJAS :)
Labākā gadījumā no Polijas))
Smaržas bez smaržas - tā arī jāraksta)
Labdien, Ja jums ir pretenzijas pret iegādātajām smaržām, Jūs varat griesties garantijas servisa cenrtrā, Rīgā, Ģertūdes ielā 94a.
Vēlreiz uzsveram smaržas ir oriģinālas.
Smaržu aromāts ir atkarīgs no tā, kurā vietā (uz, kuras ķermeņa daļas) to uzpūš (vai dekoltē zonā, vai uz rokām vai arī uz citas ķermeņa daļas), kāda ir ķermeņa temperatūra un pat smaržu aromātu var ietekmēt arī gaisa temperatūra. Smaržu aromātu ietekmē arī daudzi faktori.
interneta veikals 220.lv
ahahah
nu gan :D
un ka garantijas seviss parbaudis smarzas? :DDDDDDDDDDDDD
AAAAA vot toch nekad neiepirksos pie tiem 220 :DDDD
Un ja pateiks, ka šī ekspertīze ir "nederīga" (ja es neveicu to 220.lv garantijas servisā)?
Man liekas, visi nervi aiziet uz to un vienalga neko nepierādīšu, jo pat NEVIENA DOKUMENTA VAI LICENZI nevar parādīt un uz vēsturli atbildēt. Ko tad runāt par "ekspertīzi"?
Nu smieklīgi taču..
Starp citu, kaut kam jau ir izdevies atgriezt naudu par viltotām smaržām no 220.lv??
Ar bojāto iepakojumu, pēc ekspertīzes un tt?
Man izdevas argriezt naudu,barucu virsu pardevejiem,bet izdevas.
Labdien, Elise!
Interneta veikals 220.lv pārdod tikai oriģinālas preces - kā jau minējām, ja Jums ir pretenzijas par iegādātās preces kvalitāti, lūgums griesties garantijas servisa centā - Ģertrūdes ielā 94a.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Regulāri pērku smaržas 220.lv, vienmēr viss ir bijis kārtībā un smaržas ir bijušas oriģinālās. Absolūts izdomājums. Agrāk pirku smaržas tikai smaržu veikalos, līdz secināju, ka nu ne ar ko neatšķiras 220.lv pirktās smaržas - nedz iepakojums atšķiras (ir visas zīmoliem raksturīgās īpatnības, kas nav viltojumiem), nedz aromāts. Noturība tāda pat kā citur pirktajām smaržām. Sūdzība vairāk izskatās pēc savārstījuma no cilvēka, kurš iepriekš konkrētās smaržas vispār nav lietojis un vīlies, jo gaidījis kaut ko citu.