220.lv - Konsultatīvais tālrunis jau 2 dienas neatbild
Dažas dienas pirms svētkiem izlēmu pasūtīt nepieciešamo inventāru. Pasūtījumu veicu plkst10 no rīta. Pasūtīju preces ar simbolu “saņem preci jau rīt”. Preci un uzaicinājumu nekādu nesaņemu un protams diennakts konsultatīvais tālrunis jau 2 dienas neatbild. Ja nespēsiet nodrošināt laicīgu pasūtījuma apstrādes laiku, lūdzu informējiet par to savus klientus. Patērētajam jābūt apmierinātam par sniegto pakalpojumu. Viennozīmīgi, ja nesaņemšu savu pasūtījumu vērsīšos Ptac, jo tas nav normāli piekopt tāda veida apkalpošanu. Ja cilvēks veic maksājumu un nesaņem atgriezenisko saiti par savu pasūtījumu. Pirms tērēt uzņēmumu naudu reklāmas, tieciet gala ar esošo pasūtījumu apjomu. Neiesaku izmantot i-veikalu 220.lv.
Labāk steidzamos gadījumos aizbraukt nopirkt veikala.
Komentāri (4)
Kartejais gudrais cilveks, ""2 dienas neatbild"", nekur nav rakstīts, ka viniem jums butu jaatbild uzreiz, turklat ir brivdienas un karantina.
Velams atbildet ir 15 darba dienu laika ja lieta ir vienkarsha, nevis 2 dienu laika!
ptac par tevi tik pasmiesies, par tadiem mulkjiem visi smejas.
jaa, Andri tad ludzu iepazisties ar pateretaja tiesibam.
Tapat ieteiktu iepazities ar kriminallikuma 157. pantu, es tada 220 vietaa iesudzetu visus tos meljus/sudzibu rakstitajus.
Jūs tur strādājat? vispār, ja sola saņemt rīt, tas nozīmē saņemt rīt
Ko nozime sola sanjemt? izlasi noteikumus, piegades laiks nav nekur apsolits. Tieshi preteji - noteikumos ir rakstits, ka piegades laiks var mainities.
Pirkums 220 nav lulu pica ko tepat no blakus rajona var atvest. Atrak to sapratisi bus vieglaka dzive.