Atrisināta1a.lv Austiņas Usams LN Bluetooth Sport White, bezvadu 604234 - Sliktas kvalitātes prece
1a.lv ir likvidēta iespēja klientiem pie konkrētā produkta sniegt vērtējumu un atsauksmi, tādēļ šo funkciju veikšu šeit, lai brīdinātu nākamos pircējus.
Austiņas Usams Ln Bluetooth sport white, bezvadu, 604234 - sliktas kvalitātes prece. Pašas austiņas uz tausti ir nekvalitatīvas + nepilnvērtīgi funkcionē - regulāri (vairākas reizes stundā) pazūd bluetooth savienojums, kas ļoti apgrūtina pilnvērtīgu klausīšanās funkciju. Mājaslapā šim produktam ir vērtējums 4,5 zvaigznītes no 2 lietotājiem, kas ir ļoti maldinoši. Produktam dodu 2 zvaigznītes.
Pēc saziņas ar 1a tika piedāvāts variants preci atgriezt, bet, protams, vai nu pašam jāved uz rīgu vai jāsūta pa pastu. Uzskatu, ka man kā klientam, kurš jau ir samaksājis par brāķa preci, vairs nebūtu jāiegulda finanses šīs problēmas atrisināšanā. Vai no pārdevēja puses nav nekādi pienākumi un atbildība par pārdoto preci? Vai vienmēr klientam ir jāsedz zaudējumi, pat ja uzņēmums ir pārdevis brāķa preci? Viela pārdomām uzņēmumam un info potenciālajiem šī produkta pircējiem.
Iespējams lasītājiem būs viedoklis "bet ko var gribēt no austiņām par 17 eiro? ". Uz šo sniegšu šādu atbildi: piedāvāju ieskaitīt man kontā 17 eiro un es jums pretī nosūtīšu pilnvērtīgi nestrādājošu produktu. Vai arī tad tie būs "tikai 17 eiro"?
Komentāri (6)
nopērk kaut kādu noname par kapeikām un pēc tam vēl sūdzās.
Priekš 1a tu neesi vērtīgs klients un uz tādiem sīkumniekiem es gan nereaģētu.
un naudu atgriež un preci paņem. Vīru uz stundu tev nevajag Sanitiņ? Protams 1a maksās.
Pirmkārt, te ir tas, ko es minēju - ja tu uzskati, ka 17 eiro ir kapeikas, iedošu konta nr. un, lūdzu, ieskaiti man tās kapeikas. Vai tiešām tu mētājies pa labi un pa kreisi ar gandrīz 20 eiro? Padomā, ko tas liecina par tavu finanšu pratību.
Otrkārt, šeit ir jautājums par pārdevēja atbildību - vai ir adekvāti pārdot brāķa preces? Neatkarīgi no cenas. Turklāt vai man kā klientam ir jāsedz sūtīšanas izmaksas par brāķa preci?
Treškārt, tev vajadzētu mēģināt saprast mana ieraksta būtību - kā jau minēju, 1a ir likvidējis iespējas iesniegt vērtējumu par produktu, tādēļ brīdinu nākamos interesentus šim produktam šeit, jo mājaslapā produktam ir aplams vērtējums. Ja tu jūties, ka šāds produkts ir zem tava līmeņa, tad šī info nav domāta tev un netērē savu laiku ar tukšiem apvainojumiem - tu pazemo tikai sevi. Ir virkne cilvēku, kurus šis produkts varētu interesēt, bet diemžēl mājaslapā es nevaru sniegt savu atsauksmi.
1)1a nav vienīgais portāls, kur tu vari mēģināt lasīt atsauksmes par produktu, un to gan jēdzīgāk lasīt forumos nevis portālā kur to pārdod.
2) veikals atver katru preci un pārbauda to cītīgi? neraksti murgus.
Ja tu lasi atsauksmes tikai par preci, tā ir tava otra kļūda. Būtu labi palasīt atsauksmes arī par pārdevēju vai ne? Tad sanāk tu ļoti neprātīgi notērēji 17 Eur
3) labas austiņas ar vadiem tik nemaksā a tu vēl gribi bezvadu?
4) Kāpēc es tev kaut ko sūtīšu? pati nopelni un tērē, ja man 20 eur ir nieka nauda tad gan jau ar finanšu prātību man viss ir kārtībā, neuztraucies ;)
Es iegādājos produktu, mani neapmierināja kvalitāte un es vēlos sniegt savu atsauksmi citiem, kam šis produkts varētu interesēt. Tev nav jāuzbrūk man par manu viedokli, jo tu domā citādāk. Mēs drīkstam katrs būt ar savu viedokli. Cieni manējo, es cienīšu tavējo.
Austinjas uz tausti nekvalitatīvas, ko Jus gribat pat 16eur?
Nevienam nenovelu tik izglitotus klientus kaa Juus, Sanita!
Jusu viedoklis nav pelnijis nekadu cienju, neizglitotiba, stulbums un apmeloshana, nekas vairaak.