1 a internetveikals. - Jaunie darbinieki.
Ejot cauri darba sludinājumiem, nevarēju nepamanīt 1a darba sludinājumu, kurš parādās samērā bieži.
Pirms kāda laika biju viena no kandidātēm uz 1a interneta veikala izsludināto vakanci – klientu konsultants. Tiku uzaicināta uz darba interviju. Tajā tika jautāts par izturību stresa situācijās, uz kuru atbildēju – ir bijušas, tieku galā. Rezultātā mani pieņēma darbā. Sākumā, protams, iepazīšanās ar uzņēmuma darbību, produktiem un galu galā ar saviem darba pienākumiem, kuros ietilpa klientu apkalpošana, atbildēšana uz telefona zvaniem. Sākumā likās, nu forši, kolektīvs tāds draudzīgs, vadība, atsaucīga. Nostrādāju šajā uzņēmumā nepilnu mēnesi.
Kā jau meitenei, tehnika, nebija stiprā puse, tomēr, nezinot produktus ir diezgan grūti strādāt. Protams, sēdēju mājās, kalu visu no galvas. Problēmas sākās brīdī, kad sapratu, darba diena – 9h, pagāja kā uz dadžiem. Apkalpot klientus, kuri atnākuši pēc savas preces, atbildēt uz telefona zvaniem, un...kā par pārsteigumu – pēc stundas, jo, aizņemtajā darba ritmā nevar paspēt izdarīt lietas, kuras papildus tiek pieliktas klāt. Sākās problēmas arī ar kolektīvu, kas arī bija viena no galvenajām problēmām, kāpēc nolēmu šajā uzņēmumā vairs nestrādāt. Mēs bijām divi cilvēki, kuri pa galvu pa kaklu skrēju uz visām pusēm, kamēr citi, citos amatos esošie kolēģi, sēdēja un bieži vien nesaprotot situāciju, aplika Tevi no galvas līdz kājām. Galvā radās jautājums – uzņēmums, salīdzinoši pieprasīts, ar labiem ienākumiem, nu kāpēc nevar nodrošināt saprātīgu darbaspēku, lai darba dienas beigās nebūtu sajūta, ka no Tevis izspiesta pēdējā sula. Respektīvi, problēma ir nevis darbinieka nervu sistēma, bet nenodrošinātais darba spēks. Šajā gadījumā, darba devējs nedrīkst pārmest darbiniekam, ka viņam nav izturības stresa situācijās, jo šajā gadījumā, šaubos, ka tāda būtu pat pašam darba devējam. Es, protams, nezinu, pa kādām kāpnēm šiem cilvēkiem ir bijis jākāpj, lai nokļūtu tajā krēslā, kurā viņi ir šobrīd, ja tās ir tās pašas kāpnes, tad bravo – 3 zvaigznes.
Ik pa laikam redzu, ka šis uzņēmums meklē darbiniekus, priecē tas, ka sāk sadalīt atsevišķas vakances. Vai, nu telefona operators. Vai, klientu apkalpošanas speciālists. Bet, smaidu izraisa punkts- draudzīgs kolektīvs.
Darba meklētāji – secinājumus varat izdarīt paši.
Lai veicas!
Komentāri (1)
Diemžēl mūsdienu darba ņēmēja dzīves realitāte... Un standartā atbilde no darba devēja - nepatīk, nestrādā...
Ļoti retās darba vietās ir labi kolektīvi un laba attieksme no priekšniecības...