SIA "Apgāds Zvaigzne ABC" - Par nopirktās skolas grāmatas apmaiņu
Nepatīkams atgadījums notika ar skolas grāmatu, kuru iegādājos savam skolēnam. Ja mājās ir divi skolēni grāmatu saraksts ir garš, tā nav viena grāmata. Lai nebūtu jātērē mans laiks, palūdzu lai SIA "Apgāds Zvaigzne ABC" grāmatnīcas pārdevēja man palīdz sameklēt visas nepieciešamās grāmatas un darba burtnīcas.Protams ar neapmierinātību viņa to izdarīja un es uzticējos. Apkalpošana bija nicinoša. Pat bija bailes ko pajautāt, jo tika atcirsts kā "sunim".Tajā brīdī padomāju, ka šī ir pēdējā reize, ka iepērkos šajā grāmatnīcā, bet izrādījās tā, ka tomēr būs jāatgriežās, bet nu gan pēdējo reizi. Atbaraucot mājās sāku šķirot kas, kur, kā. Un pamanu, ka viena grāmata nav īstā. Nu ko darīt jāmaina. Sazvanīju argrāmatnīcu, ļoti nelaipni atbildēja, ka var samainīt.Nu ko atprasos no darba un braucu mainīt grāmatu. Ieeju gramatnīcā, jautāju kur var samainīt, dusmīgā tonī atbild - kasē. Eju stāvēt lielajā rindā. Pienāk mana kārta, laipni pajautāju, pastāstu, kā tas gadījās. Katram taču gadās kļūdīties. Kasierei Aldai (tajā brīdī bija pie kases) izmainās sejas vaibsti:" Jūs visi tā sakat, ka pārdevēja vainīga, paši jau uz sevis vainu nevelsiet, vajag visu uz vietas pārbaudīt".Tātad pircēji ir vainīgi, nav starpības vai grāmatu ir izvelējušies paši vai to ir iedevusi pārdevēja:(. Kam tad ir domātas tās "KOMPETENTĀS" pārdevējas, tikai laika pavadīšanai? Sakostiem zobiem grāmata tika apmainīta. Nedod Dievs kasierei Aldai arī kādreiz būs kāda prece jāatgriež atpakaļ veikalā. Kā viņa jutīsie pircēja lomā, ka ar tādu attieksmi viņa tiks apkalpota, kā es????
Komentāri (14)
Kristīne, ja Jūs nevēlaties, Jūs, protams, variet tur neiepirkties vairs.Variet skraidīt pa visām citām Rīgas grāmatnīcām un lasīt kopā visu grāmatu sarakstu un pirkt pa dārgo.Bet nevajag dusmoties uz pārdevējām, kurām ir visgrūtākais darbs, jo ne tikai jāapkalpo tādas cacas kā Jūs, bet arī šajā, pirmsskolas laikā darbs ir sevišķi saspringts!Esiet iecietīgāka un dzīve kļūs saulaināka!
un ja arī pārdevēja kļūdījās, tad nav ko lieku reizi bāzt acīs viņas kļūdu. ja tik gudra, tad pati varēji meklēt īstās pa visiem plauktiem. priecājies, ka tev vispār nāca pretīm un apmainīja to grāmatu, neviens MK noteikums neuzliek par pienākumu mainīt preci, tikai tāpēc, ka neesi pati turējusi acis vaļā pietiekami plaši, tā ir pārdevēju labā griba...
Pirmkārt dāmītes ar saviem komentāriem jūs man izsaucāt pamatīgu sašutumu, ja viņa ir pārdevēja, tātad viņa par to saņem algu, un lai kādas problēmas būtu mājās, darbā utt nedrīkst nest uz āru savas negācijas, un tieši pārdevējai vajag būt tai kas ir iecietīga utt ... jo katram darbam ir sava specifika, un pārdevējas darbā princips ir klientam vienmēr taisnība... un ja nespēj to norīt, lai iet meklē darbu citā nozarē, kur ar cilvēkiem nav jāstrādā, piemēram traukus mazgāt, grīdas utt
Tajaa veikalaa vispaar izcili nelaipnas paardeveejas. Jums vajadzeeja redzeet, ar kaadu sejas izteiksmi uz mani paskatiijaas, kad pie kases teicu, ka man nevajag vinju maksas maisinju! Graamatas uzmeta kaa pagales un sakniebtaam luupaam saaka kraameeties pa kasi :)
Tajā veikalā ir laipnas pārdevējas, vaina ir pircēju attieksmē!Olga droši vien vēlējās, lai pārdevēja tās grāmatas viņai uz mājām piegādā!:)
ha, protams ka pircēja pati vainīga- vajag taču pašai pēc tam pārbaudīt, ko pārdevēja sameklējusi un par ko tu savu naudu maksā :D
tu līgumus arī vienmēr paraksti nelasot, jo uzticies? :D
biķernieku zvaigznē tā gan nekad nav gadījies...varbūt tiešām tāpēc, ka centrā pārdevējas vairāk noslogotas, bet nu attieksme tiešām nepatīkama...
MAn ar Valdemāra ielas grāmatnīcā iedeva nepareizu grāmatu un to es, protams, piefiksēju, ka bērnam jau bija jāiet uz skolu. :) Turpretī man pati pārdevēja piedāvāja palīdzēt sameklēt vajadzīgās grāmatas.
Es te dienās arī nopirku ne to cirkuļu komplektu, biju gatavs apmainīt ar piemakstu pret dārgāku (paciņa nebija atpakota, tik pat svaiga kā no plaukta), bet man Zvaigznes ABC pārdevējas laipini paskaidroja - ka nemainīs un lai tik iepērkos no jauna.
Ko lai saka - ļoti tuvredzīgs veikals, man žēl, jo ļoti patika tur iepirkties, bet redz - līdz šādam gadījumam. Ja jau veikals šādi izturas pret saviem klientiem, tad klients viņiem nav svarīgs. Viņi pat neskatās klienta kartiņā, cik klients pie viņiem ir tērējis. Pēc tā visa šodien manā veikalu listē, šis ir pēdējais grāmatu veikals un ar nepatiku būs jādodas uz to pēc kārtējām mācību grāmatām. Pat RIMI maina preci. Tikko bērnu apģērbu samainīju pret citu izmēru. Žēl ka tā.. ceru, ka veikals nākotnē pārskatīs savu attieksmi pret lojālo klientu, tā nerīkojas!!!
es ari esmu pardeveeja, un neko taadu sava darba vieta nevaru atlauties.vienalga vai kliente ir cacka, vai burkšķošs tantuks, jaapkalpo ir visi pec musu firmas apkalpošanas standarta.klientus neintresee, vai tu strada tresso vai jau ceturto dienu pec kaartas, vai gribi pusdienas, vai tev ir karsts vai auksts.vinšs ir atnacis pie tevis un tev ir ar vinu jastrada, diemžeel looti daudzos veikalos apkalposana ir zem jebkuras kritikas.
Tu droši vien vēl esi saglabājusies no padomjlaikiem!
Tu pati esi no padomjlaikiem, ja domā, ka šodien kādam ir vajadzīgi burkškīgi, saskābuši un rupji darbinieki.Losene tu esi.
Padomjlaikos, katra izkrāsojusies mauķele, kura sevi uzskata par pārdevēju tiktu uz vietas atlaista, ja izrādītu necieņu pret pircēju, jo pircējam vienmēr taisnība. Priek štam bija ļoti ietekmīgs rīks "Sūdzību un ierosinājumu grāmata", kura bija katrā veikalā izlikta redzamā vietā.
Gribu ieteikt neiepirk elektroniskās grāmatas šajā apgādā. Kad skolotājs septembrī laipni paziņoja, kāda mācību grāmata būs vajadzīga, konstatēju, ka nevienā Rīgas grāmatnīcā tādas nav. Nolēmu nopirkt elektroniskā formā. Vis it kā bija OK. Bet tagad man vairs taš grāmatas nav- saitā parādās uzraksts, ka mana elektroniskā grāmata uz laiku nav pieejama. Interesanti, bet man ieskaitei vajag. Gaidu jau otro nedēļu - nav. Biju spiesta iet uz grāmatnīcu un pirkt. Nekad vairs nepirkšu elektroniskās grāmatas.