www.sudzibas.lv ZS Dzirkaļi Uzmanībai!(preces)

ZS Dzirkaļi - Uzmanībai!(preces)

Pērkot preces kas tiek pārdotas Merkūrs veikalā (ZS Dzirkaļi) pievērsiet pastiprinātu uzmanību. Tiek pārdotas ļoti nekvalatatīvas preces.Lietojot vien pārs dienas redzami visi defekti. Piem. tika iegādāti apavi kuriem jau pēc pirmās nēsāšanas dienas jau tika konstatēti acīm redzami bojājumi. Tika aiznesti atpaļ uz veikalu pa garantiju, bet veikalā pateica ka nemāk nēsāt apavus un uz garantiju tie neeattiecas. Un ārpus visiem komentāriem , attieksme ir ļoti slikta veikala īpašniecei. Lai rastu problēmas risinājumu viņa vispirms vaino klientu ( uzrunājot ar to ka ir slimi un ut.t..)nevis savas lētās nekvalatīvās preces. Un pastāv uz to ka preces ir iepirkatas ārzemēs un līdz ar to ir kavlitatīvas). Atsaucaties lūdzu tie kuriem arī ir bijusi negatīva pieredze ar šo veikalu un tā īpašnieci, lai kopīgi varam rast risinājumu viņas attieksmei pret klientiem. Jo ir dzirdēti daudz un dažādi gadījumi no šīs rupjās veikala īpašnieces.

D

Komentāri (4)

V vlace 18.09.2013

Sveiks Dāvid!
Protams, labi jau slēpties aiz pseidonīma, bet rakstīt konkrēti nosaucot vārdus, uzņēmumu utt.
Sāksim tad ar tiem apaviem-
1.Konstatējot defektu pircēja tiesības- iesniegt preci veikalā, kases čeku, iesniegumu
2.Saņemot atbildi, ja tā pircēju neapmierina, tas var griezties pie sertificēta eksperta ar lūgumu veikt ekspertīzi
3.Ja ekspertīzē konstatēts, ka defekts ir ražošanas brāķis- veikals atgriež pircējam naudu par ekspertīzi un apavu atlikušo vērtību(to norāda eksperts, jo pircējs apavus jau ir valkājis, ir nodiluma %)
JŪS TO IZDARĪJĀT?
Nē!
Jūs atnesāt un atstājāt savus apavus un sava tel.numuru veikalā pārdevājai.Mēs aizvedām apavus pie sertificēta meistara.Secinnājums-apaviem novalkāti papēžu pasiktņi, kas rada zoles sašķiebšanos, deformāciju, kā rezultātā tiek plēsts materiāls no zoles, tiek bojāti apavi.
Mēs Jums piezvanījām un mierīgi to paskaidrojām, ieteicām griezties pie sert. eksperta.Jūs sākāt kliegt, draudēt utt.Sakarā ar to, ka esmu tajā vecumā, kad vairs neuzklausu un nepieļauju šādu izturēšanos pret sevi-atļāvos nolikt telefona klausuli.Savu rīcību neuzkatu par rupju, nekorektu. Arī pārdevējām bieži jāsmaida un jāuzklausa rupjības no pircēju puses.Tagad katrs kam slikts garastāvoklis vai nepatikšanas meklē kādu uz ko izgāzt savu negatīvismu.Visbiežāk tie ir apkalpojoššas sfēras darbinieki.
JŪS neņēmāt vērā mūsu ieteikumu.KĀPĒC?
Sapratāt, ka Jums nav taisnība un TAS nav rūpnīcas defekts?
Vieglāk sēdot pie datora uzrakstīt un nomelnot?
Mēs savos veikalos tirgojam daudz preces no Vācijas, Beļģijas, Francijas, Itālijas modes katalogiem, cenas 5-6 reizes zemākas.Kvalitāte ir laba, sūdzību par to nav.Jā, gadās ražotāja brāķi, bet tas ir ar Ķīnas precēm.Tās mēs pēc savstarpējas vienošanās ar pircēju labojam vai arī atgriežam naudu, mainām pret citu analogu preci.Daudzu gadu garumā mums ir izveidojies ļoti plašs pircēju loks arī no citām pilsētām, daudzi brauc pat speciāli uz mūsu veikaliem.Mums ir arī vairumtirdzniecība, piegādājam preces Latvijas uzņēmējiem.Sūdzību par kvalitāti nav.
Par defektiem- lielākā daļa sūdzību par kvalitāti ir nepamatota.Pircējs joprojām pieturās pie domas-pircējam vienmēr taisnība!
Lielākās kļūdas par apaviem- savlaicīgi netiek mainīti apavu papēžu pasiktņi.Tie vispār ir domāti uzlaikošanai veikalā, ne ilgstošai valkāšanai.Pat dārgo apavu ražotāji iesaka-nomainīt tos uzreiz pēc apavu nopirkšanas.Savlaicīgi nenomainīti pasiktņi rada nopietnus apavu bojājumus.
Otra kļuda- ādas un ādas imitācijas apavu valkāšana neatbilstoši laika apstākļiem.Nedrīkst valkāt apavus ar līmēto zoli pa peļķēm, ziemas laikā pa sniega-ūdens maisījumu.Jebkura līmētā zole atlīmēsies.
Trešais-izvēlieties apavus atbilstoši savam svaram.Ražotājs ir paredzējis, ka svars virs 65 kg-jāpērk apavi ar pastiprināto pilno papēdi.
Ceturtais- kopiet, tīriet, saudzējiet apavus un valkājiet tos paredzētajam valkāšanas veidam.Nespēlējiet futbolu kurpēs, tenisa čibās utt.Ir redzēti sieviešu zābaki ar caurumiem purna daļā pēc braukšans ar motociklu(bremzēšanas)-arī valkāti TIKAI 2 dienas.
Nobeigumā vēlos teikt veco labo-PIRCĒJI UN PĀRDEVĒJI ESIET SAVSTARPĒJI LAIPNI!-gribētos piebilst-saprotoši arī!
Lūdzu atcerieties, ka arī mēs esam cilvēki, arī mums ir problēmas, bērni, darba devēji, ņēmēji un arī JŪS -PIRCĒJI!
Lai Jums veicas!

L Lepnā Lavīze 18.09.2013

Dīvaini jums Jēkabpilī tie apavi, ka tos nevar ziemā nēsāt pa slapju sniegu un peļķēm. Mums nav sausās ziemas! Kā tad lai šos apavus Latvijā nēsā, tikai mašīnā, Latvijas ziemu vērojot no auto loga?

V vlace 18.09.2013

Apavi nav dīvaini.Dīvainas ir ielas un attieksme.Lai gan-tagad centrālās ielas Jēkabpilī ir savestas kārtībā. Ja ir daudz sniega un sāk līt, ieteicams šos apavus ar plāno zoli, vai apavus, kam nav gumijotas aizsargzoles, vai arī kaut platformas, pasaudzēt.Šādiem laika apstākļiem ir speciālie apavi. Tagad ražotāji piedāvā ļoti labus, modernus, siltinātus ādas imitācijas apavus, kas paredzēti šādiem laika apstākļiem.
Arī apavu valkāšanas innstrukcijā(arī citām precēm šāda ir un tur noteikts lietošanas mērķis)ir teikts-IZVĒLĒTIES apavus ATBILSTOŠI laika apstākļiem.
Jūs savai automašinai arī maināt ziemas-vasaras riepas.

L Lepnā Lavīze 01.10.2013

Bet kāpēc tad jāieved Latvijā tādi mēsli, kas šejienes klimatam nav piemēroti? Cilvēki taču pērk apavus, lai nēsātu Latvijas apstākļos, vai ne? Vai tā vispirms nav pārdevēja (īpašnieka) atbildība - piedāvāt cilvēkiem to, ko viņi var lietot, un uzreiz informēt, ka ar ziemas zābakiem jāstaigā tikai iekštelpās? Protams, pircējs domā, ka, ja apavi ir pārdošanā, tad var lietot arī mūsu ziemā, un, , atbilstoši laika apstākļiem" nozīmē ar zābakiem staigāt ziemā, ne vasarā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes